Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.99
Średnio4.674.804.562.15
Najdrożej4.895.084.792.29

Udane kompaktowe hatchbacki za 15-25 tys. zł - z tych modeli będziesz zadowolony!

7 lis, 17:58
Udostępnij
0
Skomentuj

W przedziale cenowym 15-25 tys. zł znajdziecie wiele kompaktowych hatchbacków, które są udane. Trzeba tylko wiedzieć, które modele wybrać i w jakich wersjach silnikowych, żeby nie narazić się na problemy

  • Wyboru używane auta dokonujcie z głową
  • Jeśli szukacie auta z dieslem - to zwróćcie uwagę na jego historię serwisową
  • Kulkuletnie używane auta na ogół nadają się do montażu instalacji LPG

Zakup pięciodrzwiowego kompaktowego hatchbacka za 15-25 tys. zł wydaje się banalnie prosty, bo to przecież takich samochodów jest najwięcej na naszym rynku wtórnym. I rzeczywiście, oferta jest bogata i liczy wiele tysięcy pojazdów. Jakiego jednak wyboru należy dokonać, żeby nie wpaść na minę? Wybraliśmy oto 10 kompaktowych samochodów, które przy odrobinie szczęścia nie przysporzą wam dużych wydatków w przyszłości, bo oprócz trwałej mechaniki nie mają zbyt skomplikowanej budowy. Do tego ceny części zamiennych w przypadku prezentowanych pojazdów nie są wysokie.

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

Jak zawsze jednak w sytuacji zakupu używanego samochodu jesteście też skazani na siebie i na konsekwencje swoich wyborów – jeśli więc kupicie zaniedbany pojazd ze skręconym licznikiem i wieloma zamaskowanymi wadami, wcześniej czy później uderzy was to po kieszeni. Popyt pobudza podaż, a ponieważ część osób handlujących autami stara się na używanym zarobić jak najwięcej, przypadki przekrętów nie są odosobnione.

Dotyczy to zwłaszcza najbardziej pożądanych pojazdów, takich jak Audi A3, Skoda Octavia czy Volkswagen Golf. Może zatem lepiej poszukać mniej chodliwych modeli w stylu Fiata Bravo lub Renault Mégane’a? Nie zawsze, ale z pewnością w przypadku tych modeli łatwiej będzie o „niekręcony” i młodszy egzemplarz. Istnieje też większe prawdopodobieństwo znalezienia egzemplarza z polskiej sieci dilerskiej.

W przypadku samochodów z silnikami Diesla potwierdzenie historii serwisowej ma kolosalne znaczenie, bo ewentualne naprawy w wyeksploatowanym dieslu są o wiele droższe niż w samochodzie z motorem benzynowym. Jeśli chodzi o benzyniaka, to warto szukać aut, które nie miały do tej pory instalacji gazowej. Proponowane przez nas silniki w większości dobrze znoszą gaz, więc często jest on w nich stosowany.

Oczywiście, jesteśmy za LPG, ale w przypadku silnika z nim o wiele bardziej bolesne są wszelkie zaniedbania serwisowe i duży przebieg, a to, niestety, często trudno jest zweryfikować. Jeśli uda wam się spełnić te warunki, to prezentowane przez nas modele mogą okazać się niekłopotliwe i zapewnić tanią eksploatację na lata. Ale warto przyłożyć się do poszukiwań!

Używane kompakty za 15-25 tysięcy złotych - nasza opinia

Prezentowane kompakty za 15-25 tys. zł mogą jeszcze sporo posłużyć, jednak o tym, czy będzie to bezproblemowa eksploatacja, może zdecydować to, jaki egzemplarz kupicie. Auta po wypadkach z cofniętym licznikiem to ryzyko!

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (63)

No photo
No photo ~Tony Użytkownik anonimowy
~Tony
No photo ~Tony Użytkownik anonimowy
do ~Ted:
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
9 lis 11:22 użytkownik ~Ted napisał
Szkoda czasu na czytanie takich bzdur. Pierwszy z brzegu przykład. Focus z dieslem 2,0 od PSA jest super, a Focus z dieslem 1.6 od PSA - "wymagać już będzie sporych nakładów". Ciekawe dlaczego, bo silnik 1,6 HDI od PSA uważany jest obecnie za jednego z n
1,6 HDI a właściwie eHDI po 2010 roku to jeden z trwalczych diesli w dodatku z najlepszym FAPem na rynku i trwała turbiną. Wcześniej tez nalezał do najlepszych za wyjątkiem jednego rocznika gdzie było dodatkowe sitko które mogło ewentualnie odciąć turbinę od smarowania które było trzeba wyrzucić /zamienic. koszt 50 zł czy cos koło tego, Niemiecka prasa się złapała tego sitka jak ryba rosy (nie wyjaśniając szczegółowo dlaczego turbiny padają ) bo wtedy mieli (VW, Audi, Skoda i Seat ) na rynku kilka milionów b drogich nowych złomów 2 litrowych i trzeba było ściemniać zanim przeszli na CR . Z tymi kosztami to raczej chyba chodzi o to żę PSA u siebie zazwyczaj stosowała wtryskiwacze elektromagnetyczne Boscha tańsze w naprawie a w innych markach były tez piezoelektryczne Siemensy, dobre ale droższe w przypadku awarii. Ale tutaj nie było chyba reguły. Tak czy inaczej to b. doby diesel rozwijany od kilkunastu lat.
9 lis 15:07 | ocena: 90%
Liczba głosów:10
90%
10%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~asdfadsf Użytkownik anonimowy
~asdfadsf :
No photo ~asdfadsf Użytkownik anonimowy
Bogate społeczeństwo stać na awaryjne niemieckie auta, bo drugi francuz czy włoch stoi w garazu i czeka na podmiankę. Polacy to kraj na dorobku więc korzysta z niezawodnej technologii Fiata. Sorry, ale fiat jest nie do zajechania, a niemce... a kupujcie je sobie jak chcecie, ja kasę wolę wydac na wakacje, dojadę swoim fiatem bez problemu
9 lis 20:33 | ocena: 100%
Liczba głosów:13
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zal na to patrzec Użytkownik anonimowy
~zal na to patrzec :
No photo ~zal na to patrzec Użytkownik anonimowy
wiecie co mnie ciagle dziwi, ze od wiekow dajemy sie dojic jak krowy, w polsce taka honda civic VIII 2006-2007 kosztuje nawet 30k zl, a w anglii 1000-1400 funtow, nie trzeba kalkulatora zeby widziec roznicez tym ze to 1400funtow w anglii to cienka miesieczna pensja, wiec nierozumiem kto za tym stoi, niby jestesmy w unii, ale daleko nam do niej pod wieloma wzgledami
9 lis 18:36 | ocena: 91%
Liczba głosów:22
91%
9%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Leszek z Poznania Użytkownik anonimowy
~Leszek z Poznania
No photo ~Leszek z Poznania Użytkownik anonimowy
do ~Właściciel Hondy.:
No photo ~Właściciel Hondy. Użytkownik anonimowy
9 lis 13:38 użytkownik ~Właściciel Hondy. napisał
Honda Civic VIII (ufo) ma absurdalne ceny zakupu. Widziałem oferty po 42.000zł za rocznik 2011! Auto absolutnie nie warte tej ceny. W tel cenie mamy auta klasy premium. I nie piszcie mi o bezawaryjności bo Ufo niechlubnie zrywa z tą tradycją, nie wspomina
A masz taki samochód, że piszesz te bzdury?
Ja mam 2 (10 i 12 rok) Dziwne, bo jakoś ani rdzy nie ma, ani awarii nie było (przebiegi po ok 120 -150 tys.), a i lakier nie odpryskuje.
Jedź gościu do salonu, zapłać cenę jak należy to masz samochód, a jak kupujesz złom poniemiecki od Mirka w komisie to potem płaczesz na forach i wypisujesz farmazony.
9 lis 18:19 | ocena: 80%
Liczba głosów:10
80%
20%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Użytkownik Użytkownik anonimowy
~Użytkownik :
No photo ~Użytkownik Użytkownik anonimowy
Hahahahahah ale bzdurne porównanie, golf mniej rdzewieje ? ma lepsze silniki benzynowe ? lepszy środek ?
Typowo stronniczy pseudo test.
No ale oczywiście auto dla ludu musi wygrywać w każdym teście.
9 lis 13:05 | ocena: 95%
Liczba głosów:22
95%
5%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pett Użytkownik anonimowy
~pett
No photo ~pett Użytkownik anonimowy
do ~taki tam:
No photo ~taki tam Użytkownik anonimowy
9 lis 14:25 użytkownik ~taki tam napisał
NI kumam jednego. Jak można wydać niemałą kasę za auto pokroju Audu A3, czy BMW 1 i kupić takie auta z silnikiem 100KM???? To po co Wam takie auta?? Po co przepłacać za toczydło tylko ze znaczkiem. Lepiej wybrać rzeczywiście francuza czy Fiata...
może po to żeby nie odwiedzać mechanika co kwartał?Ja rozumiem że ty lubisz sobie porozmawiać ze swoim mechanikiem ale wierz mi że nie wszyscy mają na to czas i cierpliwość. Kupiłem 2 lata temu Civica VIII hatchback po lifcie- benzyniak 1.8. Oprócz dwóch wizyt na wymianę filtrów i oleju byłem jeszcze tylko raz w celu napełnienia klimatyzacji. Za auto zapłaciłem 30k- w tej cenie miałbym jakiegoś nowszego francuza tudzież Forda- pytanie po co? Na tracenie nerwów i czasu na naprawę kolejnych awarii rozrządu, elektroniki czy innych popularnych elementów które w tych szrotach padają po 50k??
9 lis 19:29 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
~Ted :
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
Szkoda czasu na czytanie takich bzdur. Pierwszy z brzegu przykład. Focus z dieslem 2,0 od PSA jest super, a Focus z dieslem 1.6 od PSA - "wymagać już będzie sporych nakładów". Ciekawe dlaczego, bo silnik 1,6 HDI od PSA uważany jest obecnie za jednego z najlepszych diesli na rynku i pakuja go do swoich aut liczni producenci.
9 lis 11:22 | ocena: 70%
Liczba głosów:27
70%
30%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~taki tam Użytkownik anonimowy
~taki tam :
No photo ~taki tam Użytkownik anonimowy
NI kumam jednego. Jak można wydać niemałą kasę za auto pokroju Audu A3, czy BMW 1 i kupić takie auta z silnikiem 100KM???? To po co Wam takie auta?? Po co przepłacać za toczydło tylko ze znaczkiem. Lepiej wybrać rzeczywiście francuza czy Fiata...
9 lis 14:25 | ocena: 74%
Liczba głosów:27
74%
26%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
~Adam :
No photo ~Adam Użytkownik anonimowy
Miałem Golfa V przez prawie 5 lat, zrobiłem nim 90 tyś km, auto mimo powypadkowej przeszłości mechanicznie zero problemów. 1.9 tdi choćbym chciał nie palił więcej niż 6,5 litra w mieście(Poznań-wieczny korek). Dynamika w sam raz, Tira wyprzedzałem bez strachu w oczach. Faktycznie gniją progi i wycierają się przełączniki ale tapicerka zero zużycia, fotele wygodne. Miejsca ok, wyciszenie niezłe. Miałem jedną awarię, wymieniałem maglownicę. Ogólnie z auta bardzo bylem zadowolony. Zmieniać olej i WSZYSTKIE filtry co 10-15 tys i można jeździć. Żałuję, że sprzedałem, mogłem zostawić jako drugie...
10 lis 11:31 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~quasimodo Użytkownik anonimowy
~quasimodo :
No photo ~quasimodo Użytkownik anonimowy
Poszedlem na calosc i kupilem Lagune 3 z 2 litrowym benzyniakiem .Rocznik 2009 ,od pierwszego wlasciciela ,przebieg 65 000 km .Wydaje mi sie ze 20 000 zl to nie za duzo , dodatkowo komplet opon zimowych .Jednak na wszelki wypadek zostawie sobie poprzedniego "rumaka". Chevrolet Lacetti kombi w wersji CDX ,z benzyniakiem 1.8 -125 KM to sprawdzony i godny polecenia samochod .VW mnie nie przyciaga ,w ubieglym roku kolega kupil Altee z silnikiem 1.8 TSI. Po przejechaniu ok 20 000 km i stanie licznika ok 100 000 km rozpadl mu sie silnik .Ostrzegalem go przed kupnem , ale sie uparl !
9 lis 18:27 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Audi A3 - lata produkcji 2003-13

Prestiżowe Audi dzięki technicznemu podobieństwu z Golfem ma tanie części i prostą budowę. Za ok. 20 tys. zł kupicie interesujący 5-drzwiowy egzemplarz z polecanym przez nas prostym silnikiem 1.6. To wystarczający napęd głównie do miasta. W przypadku A3 uważajcie jednak, bo wiele jest aut po poważnych kolizjach oraz tych, w których wykonano „korektę licznika”. Można również zainteresować się dieslem 1.9 TDI (poza wersją BXE).

Udane kompaktowe hatchbacki za 15-25 tys. zł - z tych modeli będziesz zadowolony! (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego