Foto: Auto Świat

Volkswagen Golf VII - technika

Golf 7. generacji został naszpikowany nowinkami elektronicznymi. Już w momencie debiutu można było do niego zamówić np. aktywne amortyzatory, kamerę cofania itp. Później listę opcji wzbogacono jeszcze m.in. o aktywny tempomat, system Blind Spot czy też taki, który automatycznie hamuje, gdy kierowca zasłabnie. Niestety, nie wszystkie okazały się bezproblemowe, do tego nie zawsze pomagała aktualizacja. Pod względem mechaniki Golf prezentuje poziom porównywalny z większością swoich konkurentów – ma benzyniaki z bezpośrednim wtryskiem i turbo, dwusprzęgłowe przekładnie i dość proste zawieszenie (w wersjach do 120 KM). Mocniejsze odmiany otrzymały jednak droższe w naprawach tylne zawieszenie wielowahaczowe, zdarzają się także odmiany z napędem 4x4 (Haldex). W porównaniu z poprzednikiem 7. generację Golfa mocno też odchudzono.

Używany Volkswagen Golf VII (od 2012 r.) - czy jest znowu trwały? (slajd 1 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego