Foto: Auto Świat

Volkswagen Golf VII w firmowych flotach

Golf 7. generacji to dość popularny model flotowy, który po zakończeniu 3- lub 4-letnich kontraktów coraz częściej trafia do sprzedaży. Według danych firmy Master1.pl nie jest to jednak zawsze „biały golas”

z silnikiem Diesla, który ma przebieg 200 tys. km. Popularnym źródłem napędu flotowego VW Golfa jest bowiem benzynowy silnik 1.4 TSI, a dopiero na drugim miejscu diesel 1.6 TDI. Nie dominuje także biały kolor nadwozia, bo Golf trafia często do małych i średnich przedsiębiorstw, a te decydują się na inne kolory niż podstawowy. Najpopularniejsze wersje wyposażenia to Highline oraz Comfortline – nie są to więc ubogo wyposażone egzemplarze. Ciekawie prezentują się średnie przebiegi: w benzyniakach ok. 70 tys., a w dieslach nieco ponad 100 tys. km. Zgodne z oczekiwaniami jest to, że poflotowy Golf ma zwykle nadwozie kombi.

Używany Volkswagen Golf VII (od 2012 r.) - czy jest znowu trwały? (slajd 1 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego