CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.484.353.961.69
Średnio4.394.604.231.84
Najdrożej4.694.894.592.09

260-konny Opel Insignia GSi: premiera we Frankfurcie

20 lip, 09:44
Udostępnij
0
Skomentuj

Sportowy Opel Insignia GSi z silnikiem 2.0/260 KM zadebiutuje 14 września na salonie we Frankfurcie.

Auto wyposażono w mocny turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 260 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Czterocylindrowy silnik współpracuje z nową, 8-biegową skrzynią automatyczną (jest też ręczny tryb zmiany biegów manetkami przy kierownicy).

Sportowa Insignia GSi ma zmieniony przód, 20-calowe koła, zawieszenie FlexRide, napęd na 4 koła, sportowe fotele, podwójne końcówki układu wydechowego.

Zawieszenie jest obniżone w porównaniu do innych wersji Insignii o 10 mm. Amortyzatory mają zmienną charakterystykę i dostosowują siłę tłumienia do warunków jazdy. System FlexRide steruje nie tylko amortyzatorami, lecz także układem kierowniczym i skrzynią biegów.

Kierowca Insignii GSi może wybrać jeden z 3 trybów jazdy: Standart, Tour lub Sport. Dostępny jest też tryb Competition, w którym można wyłączyć kontrolę trakcji – to opcja przeznaczona dla wprawnych kierowców, którzy np. na torze będą chcieli pokonywać zakręty z poślizgami.

Opel Insignia GSi zadebiutuje 14 września podczas salonu we Frankfurcie (IAA Frankfurt 14-24 września 2017).

W galerii pierwsze zdjęcia Insignii GSi

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 33/2017 już w sprzedaży a w nim - Nowości Audi – Q6 i e-tron oraz nowe generacje A1, A3 i A4; McLaren 570S Spider – pierwsza jazda superkabrioletem; Dacia Dokker, Hyundai i40 kombi, Mercedes klasy E kombi, Renault Grend Scenic, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, VW Golf Variant i VW Tiguan – porównanie możliwości aut obciążonych wakacyjnym bagażem; Cisza w kabinie – wygłuszanie auta: jak, gdzie i ile kosztuje; Z drugiej ręki: Skoda Octavia I (1996-2010); Top 5: pikapy za 30-40 tys. zł. Zapraszamy do lektury
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~coupe Użytkownik anonimowy
~coupe :
No photo ~coupe Użytkownik anonimowy
260 ps i już nazwa GSI ,hahaha to tak jak kiedyś był polonez na wtrysku wielopunktowym o mocy 75 ps i już na klapie był dumny napis GSI. Jak można wogóle jeździć Oplem .
24 lip 07:45 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tadek098 Użytkownik anonimowy
~Tadek098 :
No photo ~Tadek098 Użytkownik anonimowy
Wygląda bardzo fajnie, ciekawe jak będzie sprawdzał się w praktyce. Jak ostatnio pożyczałem jeden z nowych modeli w Panek to byłem pod wrażeniem zastosowanych w nich technologi
24 lip 00:11
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~WujekAA Użytkownik anonimowy
~WujekAA :
No photo ~WujekAA Użytkownik anonimowy
Mam nadzieję, że kiedyś moje dziecko będzie mogło pojeździc sobie conajmniej jakimś V6. To smutne że motoryzacja idzie tą drogą.
22 lip 00:33 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Marek Kosewski Marek Kosewski Facebook
Marek Kosewski :
Marek Kosewski Marek Kosewski Facebook
Sportowy czyli ... czerwony? A może coś o parametrach? Uprzedzam: nie mam czasu oglądać filmu (może tam?), to powinno być na podsumowaniu artykułu. Artykułu?
21 lip 12:27 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~easy rider Użytkownik anonimowy
~easy rider :
No photo ~easy rider Użytkownik anonimowy
Opel i 260KM czyli można się spodziewać, że Passat w dieslu będzie szybszy.
21 lip 09:51 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
25%
75%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~nicpoń Użytkownik anonimowy
~nicpoń :
No photo ~nicpoń Użytkownik anonimowy
Już widzę jak się ustawia na światłach, żeby się popisać motorem 2,0. Bez honoru
20 lip 23:36 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jawa Użytkownik anonimowy
~jawa :
No photo ~jawa Użytkownik anonimowy
W Stanach dostaje silnik V6 o mocy 310 KM
20 lip 23:03 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~OPC poszlo do diabla Użytkownik anonimowy
~OPC poszlo do diabla :
No photo ~OPC poszlo do diabla Użytkownik anonimowy
Nareszcie powrót do korzeni i stara dobra nazwa modelu GSi zamiast glupiego OPC. Nikt tez nie nazywal naszych sportowo-rajdowych duzych FIAT-ów przeciez CENTRUM BADAŃ i ROZWOJU czyli FSO 1500p CBiR ...tssss ;)
20 lip 13:44 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
25%
75%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Opel / Auto Świat

Opel Isignia GSi

Opel Isignia GSi – duże wloty powietrza i 20-calowe felgi

260-konny Opel Insignia GSi: premiera we Frankfurcie (slajd 1 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Opel / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Opel / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Opel / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Opel / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Opel / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Opel / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego