Dotychczas napęd na cztery koła dostępny był wyłącznie w wersji 3,2 V6 (184 kW/250 KM), ale wraz z pojawieniem się 4-cylindrowej jednostki TDI zmienia się struktura oferty tego typu napędu. Obok wcześniej zapowiedzianych wersji 2,0 TDI i TTS napęd na wszystkie koła dostępny będzie również dla podstawowej jednostki 2,0 TFSI (147 kW/200 KM).

Napis Quattro w wypadku Audi TT oznacza, że auto wyposażono w elektronicznie sterowane sprzęgło Haldex ostatniej generacji. System pracuje nieco szybciej od poprzedniej wersji, gdyż zastosowano ciśnieniowy zasobnik, który jest w stanie rozdzielać siłę napędową z minimalnym opóźnieniem czasowym.

Prędkość maksymalna coupe wynosi 238 km/h, rodster rozpędza się do 235 km/h, co oznacza, że obie wersje są nieco wolniejsze od swojego odpowiednika z napędem na przód. Standardem będzie skrzynia biegów S tronic, z którą Audi TT Coupe przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 6,2 s, a TT Roadster w 6,4 s. Wersje z napędem jednej osi to samo zadanie spełniają w 6,4 i 6,5 s.

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym jest takie same w wypadku obu rodzajów napędu i wynosi w coupe 7,7 l/100 km i 7,8 l/100 km w roadsterze.