Kajetanowicz wygrał jeden odcinek specjalny i 12 razy finiszował w pierwszej trójce. Na Czechów nie było mocnych, bo znają ten rajd jak mało kto. Grożny rywal Polaka w mistrzostwach, Aleksiej Łukjaniuk, wygrał trzy odcinki specjalne i potwierdził swoje wielkie możliwości. Pechowo jechał Craig Breen, który trzy razy przebił oponę i do mety rajdu dojechał na siódmej pozycji.

W całym rajdzie Kajto i Jarek wywalczyli aż 26 punktów. 15 Polacy zdobyli za trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu, a 5 oraz 6 za wyniki osiągnięte odpowiednio w pierwszym i drugim dniu zawodów. Tym samym na trzy rundy przed końcem sezonu Rajdowych Mistrzostw Europy Kajetanowicz i Baran prowadzą w klasyfikacji generalnej cyklu z 23-punktową przewagą nad zajmującym drugie miejsce Craigiem Breenem. W Rajdzie Barum Kajetanowicz zdobył także aż 69 punktów do klasyfikacji FIA ERC Asphalt Master. To oznacza, że kierowca LOTOS Rally Team zniwelował przewagę Irlandczyka w asfaltowej punktacji cyklu do 29 oczek. W obecnym sezonie Mistrzostw Europy załoga LOTOS Rally Team imponuje formą sportową niezależnie od nawierzchni na jakiej się ściga. Polacy 81 z 95 odcinków specjalnych w tym sezonie ukończyli w pierwszej trójce, ż czego aż 28 wygrali.

Kajetan Kajetanowicz: - Na żadnym innym rajdzie poza granicami Polski nie ma tylu tysięcy polskich kibiców. To była niezwykle ważna dla nas runda, nie tylko pod tym względem. Niektórzy fani zapewne już przyzwyczaili się do naszych sukcesów, ale zapewniam Was, że na każdy z osobna bardzo ciężko pracujemy. Serca wszystkich w LOTOS Rally Team są przepełnione pasją, w związku z tym łatwiej jest nam poświęcać wiele, by osiągnąć jeszcze więcej. Tylko my wiemy ile wysiłku i pracy kosztuje nas każdy punkt zdobyty w Mistrzostwach Europy, ale bardzo cieszę się, że radością z nich możemy się dzielić się z innymi. Tym razem znowu jesteśmy bliżej naszego celu, choć droga do niego jeszcze nie jeden raz może okazać się wyboistą.

Jarek Baran: - Przed każdym rajdem przyjmuje się jakąś taktykę i analizuje układ sił. Trzecie miejsce, jakie wywalczyliśmy w Rajdzie Barum, to wynik, który teoretycznie wydawał nam się realny. Spodziewaliśmy się jednak, jak wiele wysiłku będzie wymagało wywalczenie podium. Organizatorzy jak zwykle przygotowali bardzo wymagającą trasę i jak zwykle do Zlina zjechała się cała europejska i czeska czołówka. Do tego przyszło nam rywalizować w iście tropikalnych temperaturach, co było chyba największą trudnością tych zawodów. To był kolejny dobry rajd dla LOTOS Rally Team.

Klasyfikacja generalna Mistrzostw Europy po Rajdzie Barum:

1. Kajetan Kajetanowicz (Polska) 159 pkt.

2. Craig Breen (Irlandia) 136 pkt.

3. Aleksiej Łukjaniuk (Rosja) 105 pkt.

4. Robert Consani (Francja) 55 pkt.

Klasyfikacja FIA ERC Asphalt Master po Rajdzie Barum:

1. Craig Breen (Irlandia) 195 pkt.

2. Kajetan Kajetanowicz (Polska) 164 pkt.

3. Jan Kopecky (Czechy) 98 pkt.

3. Aleksiej Łukjaniuk (Rosja) 98 pkt.

5. Freddy Loix (Belgia) 81 pkt.

6. Bryan Bouffier (Francja) 80 pkt.

Aleks Zawada finiszował na podium w ERC Junior. Łukasz Pieniązek był piąty. Dominik Butvilas i Kamil Heller zajęli trzecie miejsce w ERC 2.

Barum Czech Rally Zlin 2015 – wyniki

Poz. Kierowca / Pilot Samochód Poz. Czas OS Kary Łączny czas Strata do lidera Strata do poprz.
1 Kopecký Jan / Dresler Pavel Škoda Fabia R5  RC2 1 02:12:17.7 02:12:17.7 00:00:00.0 00:00:00.0
2 Pech Václav / Uhel Petr Mini John Cooper Works S2000  RC2 2 02:12:45.0 02:12:45.0 00:00:27.2 00:00:27.2
3 Kajetanowicz K. / Baran Jarosław Ford Fiesta R5  RC2 3 02:12:57.6 02:12:57.6 00:00:39.8 00:00:12.6
4 Lukyanuk Alexey / Arnautov Alexey Ford Fiesta R5  RC2 4 02:13:28.5 02:13:28.5 00:01:10.7 00:00:30.9
5 Valoušek Pavel / Havelková V. Škoda Fabia S2000  RC2 5 02:14:47.7 02:14:47.7 00:02:29.9 00:01:19.2
6 Černý Jan / Černohorský P. Škoda Fabia S2000  RC2 6 02:16:24.7 02:16:24.7 00:04:06.9 00:01:37.0
7 Breen Craig / Martin Scott Peugeot 208 T16  RC2 7 02:16:42.7 02:16:42.7 00:04:24.9 00:00:18.0
8 Kobus Hermen / De Wild Erik Škoda Fabia R5  RC2 8 02:16:48.8 02:16:48.8 00:04:31.0 00:00:06.1
9 Jakeš Miroslav / Novák Jaroslav Citroën DS3 R5  RC2 9 02:18:03.9 02:18:03.9 00:05:46.1 00:01:15.1
10 Jelínek Jan / Machů Petr Škoda Fabia S2000  RC2 10 02:18:58.7 02:18:58.7 00:06:40.9 00:00:54.8
11 Botka Dávid / Szeles Péter Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 11 02:20:13.2 02:20:13.2 00:07:55.4 00:01:14.5
12 Tlusťák A. / Kučera L. Škoda Fabia S2000  RC2 12 02:21:09.9 02:21:09.9 00:08:52.1 00:00:56.7
13 Březík Martin / Omelka Marek Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 13 02:21:15.9 02:21:15.9 00:08:58.1 00:00:06.0
14 Štajf Vojtěch / Rajnoha F. Subaru Impreza STI  RC2 14 02:21:15.9 02:21:15.9 00:08:58.1 00:00:00.0
15 Kristiansen P. / Brennum O. Škoda Fabia S2000  RC2 15 02:22:34.8 02:22:34.8 00:10:17.0 00:01:18.9
16 Bergkvist Emil / Sjöberg Joakim Opel Adam R2  RC4 1 02:22:35.2 02:22:35.2 00:10:17.4 00:00:00.4
17 Kopáček V. / Rendlová B. Subaru Impreza STI  RC2 16 02:23:14.0 02:23:14.0 00:10:56.2 00:00:38.8
18 Kurka Tomáš / Vajík Karel Mini John Cooper Works S2000  RC2 17 02:23:28.5 02:23:28.5 00:11:10.7 00:00:14.5
19 Wiegand Sepp / Rath Alexander Škoda Fabia S2000  RC2 18 02:25:05.1 02:25:05.1 00:12:47.3 00:01:36.6
20 Hudec Martin / Picka Petr Škoda Fabia S2000  RC2 19 02:25:17.7 02:25:17.7 00:12:59.9 00:00:12.6
21 Sirmacis Ralfs / Šimins Arturs Peugeot 208 R2  RC4 2 02:25:20.0 02:25:20.0 00:13:02.2 00:00:02.3
22 Zawada Aleks / Derousseaux C. Opel Adam R2  RC4 3 02:25:47.8 02:25:47.8 00:13:30.0 00:00:27.8
23 Bisaha Ondřej / Píža Petr Citroën DS3 R3T  RC3 1 02:25:51.4 00:00:10.0 02:26:01.4 00:13:43.6 00:00:13.6
24 Griebel Marijan / Clemens Stefan Opel Adam R2  RC4 4 02:26:18.3 02:26:18.3 00:14:00.5 00:00:16.9
25 Rujbr Patrik / Krajča Ondřej Renault Clio R3T  RC3 2 02:26:32.3 02:26:32.3 00:14:14.5 00:00:14.0
26 Rongits Attila / Hannus László Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 20 02:26:45.8 02:26:45.8 00:14:28.0 00:00:13.5
27 Butvilas D. / Heller Kamil Subaru Impreza STI  RC2 21 02:27:15.0 02:27:15.0 00:14:57.2 00:00:29.2
28 Lunga Jan / Koubek Ondřej Renault Clio R3  RC3 3 02:27:17.0 02:27:17.0 00:14:59.2 00:00:02.0
29 Pieniążek Ł. / Gerber Jakub Peugeot 208 R2  RC4 5 02:28:43.0 02:28:43.0 00:16:25.2 00:01:26.0
30 Růžička T. / Strnad Radim Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 22 02:28:50.2 00:00:10.0 02:29:00.2 00:16:42.4 00:00:17.2
31 Dinkel Dominik / Winklhofer P. Opel Adam R2  RC4 6 02:29:17.1 02:29:17.1 00:16:59.3 00:00:16.9
32 Lapdavský L. / Lapdavský J. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 23 02:29:41.2 02:29:41.2 00:17:23.4 00:00:24.1
33 Wagemans J. / De Baeremaeker A. Peugeot 208 R2  RC4 7 02:30:38.5 02:30:38.5 00:18:20.7 00:00:57.3
34 Fischerlehner M. / Schmidt C. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 24 02:26:50.4 00:05:00.0 02:31:50.4 00:19:32.6 00:01:11.9
35 Majerčák V. / Vejačková M. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 25 02:32:16.5 02:32:16.5 00:19:58.7 00:00:26.1
36 Dunovský V. / Glössl Petr Peugeot 208 R2  RC4 8 02:31:24.3 00:01:40.0 02:33:04.3 00:20:46.5 00:00:47.8
37 Firla Lumír / Jůrka Zdeněk Subaru Impreza STI  RC2 26 02:31:38.6 00:03:00.0 02:34:38.6 00:22:20.8 00:01:34.3
38 Štochl Karel / Vacková Adéla Subaru Impreza STI  RC2 27 02:35:19.2 02:35:19.2 00:23:01.4 00:00:40.6
39 Filip Alexandru / Iancu Bogdan Renault Clio R3  RC3 4 02:35:11.2 00:00:10.0 02:35:21.2 00:23:03.4 00:00:02.0
40 Brož Dominik / Prokorát T. Ford Fiesta R2  RC4 9 02:36:18.1 02:36:18.1 00:24:00.3 00:00:56.9
41 Kubík Vratko / Zalabák Pavel Citroën C2 R2 Max  RC4 10 02:36:57.0 02:36:57.0 00:24:39.2 00:00:38.9
42 Rada Martin / Jugas Jaroslav Alfa Romeo 147  RC4 11 02:37:10.5 02:37:10.5 00:24:52.7 00:00:13.5
43 Klausz Kristóf / Kecskeméti B. Peugeot 208 R2  RC4 12 02:37:52.4 02:37:52.4 00:25:34.6 00:00:41.9
44 Stratieva E. / Nyirfás Y. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 28 02:40:36.2 02:40:36.2 00:28:18.4 00:02:43.8
45 Német László / Szegő János Peugeot 208 R2  RC4 13 02:44:27.4 00:01:30.0 02:45:57.4 00:33:39.6 00:05:21.2
46 Schenk K. / Handwerker M. Honda Civic Type R  RC3 5 02:48:31.5 02:48:31.5 00:36:13.7 00:02:34.1
47 Kadlec Miroslav / Janalík Daniel Honda Civic Vti  RC5 1 02:50:22.0 02:50:22.0 00:38:04.2 00:01:50.5