Najbardziej spektakularny wzrost sprzedaży odnotowały w minionym roku samochody BMW serii X3, oraz serii 5 i nowego modelu serii 7. W stosunku do roku 2005 Polacy ponad dwukrotnie częściej kupowali BMW serii 7. Sprzedaż „piątki” oraz nowego modelu BMW serii X3 wzrosła o ponad osiemdziesiąt procent.

Niewielki wzrost sprzedaży odnotowało także BMW serii 1 (10 proc.). Nieco gorzej, niż w roku 2005, sprzedawały się „trójki” oraz BMW serii X5, co zostało spowodowane zaprzestaniem produkcji poprzedniego modelu na jesieni 2006 roku w związku z wprowadzeniem na rynek europejski nowego modelu X5 w marcu 2007. Cały kontyngent nowego BMW X5 na rynek polski na rok 2007 został już sprzedany.

2006 rok okazał się także dobry dla MINI – Polacy kupili tych aut o ponad 15 procent więcej w porównaniu z poprzednim rokiem a model MINI One cieszył się 61procentowym wzrostem popularności.

Sprzedaż samochodów BMW w Polsce dynamicznie wzrasta od kilu lat. W 2005 roku sprzedano aż a 30% aut więcej, niż rok wcześniej. Kierownictwo BMW Polska nie kryje zadowolenia nieustannie rosnącą sprzedażą obu marek i podkreśla, że wzrost zainteresowania produktami BMW na polskim rynku idzie w parze z rozwojem i poprawą jakości sieci dealerskiej , jak również z rosnącą świadomością marki.

Koncern BMW utrzymał pozycję światowego lidera w segmencie samochodów premium. Sprzedaż aut na całym świecie wzrosła w minionym roku o 3,2 procenta w stosunku do roku poprzedniego. Łącznie nabywców znalazło 1 373 926 pojazdów.