CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.454.634.142.05
Średnio4.684.864.592.22
Najdrożej4.995.094.942.39

Co jest ważne dla polskiego kierowcy?

13 paź 11 15:14
Udostępnij
0
Skomentuj
Co jest ważne dla polskiego kierowcy? Co jest ważne dla polskiego kierowcy? Foto: Auto Świat

Gusta Polaków zmieniają się wraz z rozwojem gospodarczym naszego kraju. Wpływa na nie także grubość portfela. Pomimo nie najlepszej sytuacji gospodarczej na rynkach naszym i zagranicznych, wymagania klientów powiększają się

We wszystkich mediach poświęca się coraz więcej czasu zagadnieniom bezpieczeństwa, najwyraźniej wpływa to pozytywnie na widzów. Podstawowymi elementami, na które decydujemy się są poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.Oczywiście nie mała w tym zasługa wyposażenia standardowego, nawet najmniejszych aut. Większość z nich posiada poduszki powietrzne już w podstawowej wersji. Jednak nie znaleźli byśmy ich w aucie, gdyby nie nasze oczekiwania, pod które konfigurowane jest wyposażenie aut oferowanych na naszym rynku.Cały czas wzrasta zainteresowanie bocznymi poduszkami powietrznymi, w 2009 posiadało je 66% sprzedanych aut, a w 2011 auta te stanowiły 80%.Polscy klienci lubią też wygodę podróżowania. Wiąże się to też z większą ilości elektroniki na pokładzie auta, a konsekwencji częstszymi odwiedzinami serwisów. Dziś kupowane samochody posiadają w większości nie tylko centralny zamek, elektrycznie podnoszone szyby, ale i klimatyzację. Ponad 2/3 osób wybiera pojazdy z klimatyzacją.Co, ciekawe procent osób nabywających auta z aluminiowymi felgami wzrósł nieznacznie. Być może wynika to z niskiej jakości dróg oraz bardzo tanich alufelg oferowanych poza autoryzowaną siecią dilerów. Spadło także zainteresowanie autami z szyberdachem. Poziom wyposażenia aut oferowanych w Polsce, powoli zrównuje się z tym z Niemiec. To dobry znak pokazujący, że producenci traktują nas poważnie. Co ważne Polacy coraz bardziej dbają o bezpieczeństwo.Źródło: Samar

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat 8/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowa generacja kompaktów segmentu Premium; pierwsze jazdy Lamborghini Aventador S i odnowioną Skodą Octavią 1.0 TSI; raport - jak wysoko siedzimy w aucie; porównanie kompaktowych hatchbacków z benzyniakami; Skoda Kodiaq - test SUV-a w wersji 1.4 TSI 4x4; serwis smart - ile warte są szybkie naprawy nadwozia?; naprawy i zakupy przed sezonem - czy to się opłaca?; carsharing w Polsce; porównanie używanych hot-hatchy za 20-30 tys. zł; Citroen C-Elysee z drugiej ręki oraz test Ferrari GTC4 Lusso w Bieszczadach.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej