CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.134.293.931.72
Średnio4.344.554.151.92
Najdrożej4.844.894.604.29

Co jest ważne dla polskiego kierowcy?

13 paź 11 15:14
Udostępnij
0
Skomentuj
Co jest ważne dla polskiego kierowcy? Co jest ważne dla polskiego kierowcy? Foto: Auto Świat

Gusta Polaków zmieniają się wraz z rozwojem gospodarczym naszego kraju. Wpływa na nie także grubość portfela. Pomimo nie najlepszej sytuacji gospodarczej na rynkach naszym i zagranicznych, wymagania klientów powiększają się

We wszystkich mediach poświęca się coraz więcej czasu zagadnieniom bezpieczeństwa, najwyraźniej wpływa to pozytywnie na widzów. Podstawowymi elementami, na które decydujemy się są poduszki powietrzne kierowcy i pasażera.Oczywiście nie mała w tym zasługa wyposażenia standardowego, nawet najmniejszych aut. Większość z nich posiada poduszki powietrzne już w podstawowej wersji. Jednak nie znaleźli byśmy ich w aucie, gdyby nie nasze oczekiwania, pod które konfigurowane jest wyposażenie aut oferowanych na naszym rynku.Cały czas wzrasta zainteresowanie bocznymi poduszkami powietrznymi, w 2009 posiadało je 66% sprzedanych aut, a w 2011 auta te stanowiły 80%.Polscy klienci lubią też wygodę podróżowania. Wiąże się to też z większą ilości elektroniki na pokładzie auta, a konsekwencji częstszymi odwiedzinami serwisów. Dziś kupowane samochody posiadają w większości nie tylko centralny zamek, elektrycznie podnoszone szyby, ale i klimatyzację. Ponad 2/3 osób wybiera pojazdy z klimatyzacją.Co, ciekawe procent osób nabywających auta z aluminiowymi felgami wzrósł nieznacznie. Być może wynika to z niskiej jakości dróg oraz bardzo tanich alufelg oferowanych poza autoryzowaną siecią dilerów. Spadło także zainteresowanie autami z szyberdachem. Poziom wyposażenia aut oferowanych w Polsce, powoli zrównuje się z tym z Niemiec. To dobry znak pokazujący, że producenci traktują nas poważnie. Co ważne Polacy coraz bardziej dbają o bezpieczeństwo.Źródło: Samar

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat 39/2016 już w sprzedaży, a w nim: lifting Octavii i inne nowości Skody; pierwsza jazda Renault Scenic; Opel Mokka X po modernizacji; Ford Focus RS kontra Honda Civic Type R; Alfa Romeo Giulia - pierwszy test; Hyundai Tucson z dieslem 1.7 CRDi; Dacia Logan MCV z fabryczną instalacją LPG; triki handlarzy; geometria zawieszenia; jak korzystać z myjni bezdotykowych; 15 aut za 50 tys. zł; Opel Vectra B oraz Mazdą MX-5 na Islandii.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej