Sprzedaż Cromy znacznie odbiega od oczekiwań Fiata. W 2005 roku sprzedano jedynie 25 393 egzemplarzy, a w następnym roku sprzedaż wzrosła do 34 991 sztuk. Efektem niepowodzenia rynkowego jest m.in. wycofanie modelu z niektórych rynków. Sytuację na uratować ma lifting Cromy. Nowy model oprócz przedrostka "Nuova" otrzymał elementy stylistyczne, które kojarzą się z nowymi produktami koncernu takimi jak Grande Punto i Bravo. Poza przednim pasem zmieniono kształt tylnego zderzaka, dodano nakładki na progi, a linie okien podkreślono chromowanymi obwódkami. Wewnątrz znajdziemy mniejszą kierownicę i zmieniony układ sterowania na konsoli środkowej. Poza tym Croma będzie oferowana z nowymi kolorami lakieru, tapicerki skórzanej i nowymi wzorami aluminiowych obręczy kół. Pod maską bez zmian - czyli dwa benzyniaki i trzy turbodiesle.źródło: Mototarget
Croma jak Bravo
Croma w obecnym kształcie pojawiła się na rynku przed dwoma laty jako ciekawe połączenie minivana i kombi. Auto opracowano wspólnie z koncernem GM wykorzystując płytę podłogową Opla Vectry.