CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.184.424.192.06
Średnio4.624.744.602.41
Najdrożej5.695.765.662.74

Ford: Gwarancja 12 - unikalny program już dostępny dla klientów

3 gru 09 23:12
Ford: Gwarancja 12 - unikalny program już dostępny dla klientów Ford: Gwarancja 12 - unikalny program już dostępny dla klientów Foto: Auto Świat

Firma Ford Polska Sp. z o.o. uruchamia unikalny na rynku polskim, aktywowany serwisem, program ochrony gwarancyjnej dla pojazdów do 10 lat i przebiegu 200 000 km pod nazwą - "Gwarancja 12".

Wdrażanie europejskiego projektu Forda rozpoczęto właśnie od Polski, stąd - jak podkreślił Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska Sp. z o.o. - należy traktować go pilotażowo. Inne kraje na razie będą bardzo wnikliwie przyglądać się realizacji programu!

"Gwarancja 12" obejmuje najważniejsze, a zarazem najdroższe, podzespoły pojazdu m.in. silnik z wybranymi elementami osprzętu, układ przeniesienia napędu oraz skrzynię biegów. Dodatkowo w programie gwarancyjnym klient otrzyma usługę Assistance 12, która w sytuacji awarii lub kolizji zapewni całodobową pomoc na drodze, przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia programu gwarancyjnego lub do następnego przeglądu. Koszt udziału w tym programie dla klienta wynosi 89 złotych.

Program "Gwarancja 12" jest skierowany do wszystkich właścicieli pojazdów marki Ford w wieku do 10 lat i przebiegu 200.000 km.

Do programu mogą być włączone pojazdy zarejestrowane w Polsce, sprawdzone w autoryzowanym serwisie Forda zgodnie z procedurą programu, przy czym w chwili objęcia programem nie starsze niż 120 miesięcy (10 lat), licząc od daty pierwszej rejestracji i o przebiegu nie przekraczającym 150 000, 170 000, 180 000 lub 185 000 km (odpowiadającym przedostatniemu przeglądowi) w zależności od tego, jaki interwał między przeglądami jest przypisany do danego modelu (ochrona "Gwarancja 12" automatycznie wygasa w momencie osiągnięcia przez pojazd przebiegu 200 000 km lub wieku 120 miesięcy).

- Nasz nowy program gwarancyjny kierujemy do wszystkich użytkowników pojazdów marki Ford. Jesteśmy przekonani, że zakres oraz cena tej pionierskiej na rynku polskim usługi są bardzo atrakcyjne dla naszych klientów, którzy dzięki udziałowi w programie "Gwarancja 12 "zyskują ochronę przed kosztami ewentualnych napraw, pomoc na drodze w każdej sytuacji oraz zwiększają wartość rezydualną swojego auta w przypadku jego odsprzedaży – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska Sp. z o.o.

Program "Gwarancja 12" obejmuje następujące elementy:

Silnik• wszystkie części smarowane zespołów bloku cylindrów i głowicy, włączając: wałki rozrządu, blok silnika, panewki, łożyska, korbowody, zawory i prowadnice zaworów, uszczelkę głowicy, pompę olejową, wał korbowy, śruby mocowania głowicy;• moduł PCM, moduł TCM, modulator ABS, alternator, rozrusznik, pompa podciśnieniowa, pompa wtryskowa, koło dwumasowe, sprężarka klimatyzacji;• inne części silnika, które uległy uszkodzeniu w wyniku awarii jednego z powyższych elementów, z wyłączeniem sprzęgła, jeśli zostało przypalone.

Skrzynia biegów• wszystkie wewnętrzne części, włączając: wałki wejściowe, pośrednie i wyjściowe, elementy synchronizatorów, przekładnię planetarną;• mechanizm różnicowy, przetwornik momentu (z wyłączeniem połączeń), przekładnia główna, mechanizm kół zębatych (z wyłączeniem elementów ciernych i zużywających się);• skrzynia pośrednia w napędzie 4x4.

Obudowy• uszkodzenie obudów jest także objęte programem gwarancyjnym tylko w przypadku, jeśli uszkodzenie wywołane zostało przez awarię części objętej "Gwarancją 12".

Układ przeniesienia napędu• półosie napędowe, przeguby, piasty kół, przeguby homokinetyczne, wał napędowy i łożyska kół przednich;• tylny i przedni most napędowy.

Płyny eksploatacyjne• płyny eksploatacyjne użyte w pojeździe niezbędne do przeprowadzenia naprawy objętej Gwarancją 12 z wyłączeniem dodatków do paliwa i płynu do spryskiwaczy.

Przebieg i wiek pojazdu muszą być udokumentowane historią serwisową zapisaną w książce serwisowej pojazdu. Programem może zostać objęty również pojazd bez tzw. historii serwisowej, jeżeli spełnia powyższe warunki oraz przejdzie w autoryzowanym serwisie Forda przegląd kwalifikujący go do włączenia do programu.

Od tego momentu (następnego dnia po wykonanym przeglądzie okresowym) pojazd objęty jest programem "Gwarancja 12" do chwili kolejnego przeglądu okresowego wykonywanego w autoryzowanym serwisie Forda lub przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy i z ograniczeniem przebiegu do 200.000 km i wieku 120 miesięcy.

Jeżeli pojazd zmieni właściciela w drodze sprzedaży, dziedziczenia lub aktu darowizny, program "Gwarancja 12" będzie nadal obowiązywał w niezmienionym zakresie aż do wcześniej ustalonego terminu jego wygaśnięcia.

Klient zobowiązany jest do wykonywania wszystkich przeglądów okresowych w autoryzowanych serwisach Forda zgodnie z planem obsługi pojazdu określonym przezFord Polska oraz do wykorzystywania pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem i w zgodzie z zaleceniami opisanymi w instrukcji obsługi pojazdu.

Wszelkie naprawy elementów objętych programem "Gwarancja 12" muszą być wykonywane w autoryzowanych serwisach Forda. Wszelkie skutki napraw wykonanych poza siecią autoryzowanych serwisów Forda, które będą miały wpływ na elementy i zespoły wymienione w zakresie programu "Gwarancja 12", nie będą objęte programem.

Klient zobowiązany jest okazać kopię polisy podczas zgłoszenia awarii w ramach programu "Gwarancja 12".

W ostatnich latach Ford Polska intensywnie szkoli i podnosi kwalifikacje pracowników zatrudnionych w autoryzowanych serwisach Forda. Celem tych działań jest zapewnienie klientom jak najwyższego poziomu świadczonych usług oraz zapewnienie pracownikom dostępu do najnowszych technologii obsługi i napraw samochodów. Dzięki tym działaniom sieć autoryzowanych serwisów Forda cieszy się coraz większym zaufaniem klientów.

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych.
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.
Napisz komentarz...

 
Brak zdjęcia












Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

Brak zdjęcia
Brak zdjęcia ~Gość Użytkownik anonimowy
~Gość :
Brak zdjęcia ~Gość Użytkownik anonimowy
Re: dobre noooo nie ma to jak dac dluuuga gwarancje na kilka elementow, ktore zawsze sie udowodni, ze popsuly sie z winy uzyszkodnika
6 gru 09 14:12
Liczba głosów:0
0%
0%
     IP: 192.168.50.103
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Brak zdjęcia
Brak zdjęcia ~nygus Użytkownik anonimowy
~nygus :
Brak zdjęcia ~nygus Użytkownik anonimowy
Brawo dla Forda I to jest właśnie rozwiązanie skierowane do klientów. Wreszcie zakup nowego auta ma sens. Wielki szacun.
6 gru 09 20:35
Liczba głosów:0
0%
0%
     IP: 192.168.50.103
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Brak zdjęcia
Brak zdjęcia ~Gość Użytkownik anonimowy
~Gość :
Brak zdjęcia ~Gość Użytkownik anonimowy
dobre Dobre posunięcie i godne zainteresowania :yes:
4 gru 09 21:21
Liczba głosów:0
0%
0%
     IP: 192.168.50.103
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Przeczytaj również

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej