CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.104.303.931.72
Średnio4.364.544.171.88
Najdrożej4.694.894.602.04

Grand Tiger - Chiński pikap z Lublina

14 mar 09 22:03
Udostępnij
0
Skomentuj

Inżynierowie z Warfamy, w ciągu 9 miesięcy dokonali wszystkich niezbędnych zmian, doprowadzając do zgodności samochodu z dyrektywami Unii Europejskiej. Warto podkreślić, że inżynierom z lubelskiego oddziału spółki, jako jednym z pierwszych w Europie, udało się uzyskać homologację na samochód pochodzący z Chin.

Zobacz wszystko na temat

Grand Tiger - Chiński pikap z Lublina

Świadectwo homologacji o numerze PL*4152*00 wydane zostało przez Ministerstwo Infrastruktury na pojazd typu 21A marki ZXAUTO o nazwie handlowej Grand Tiger.

Jest to Pickup z podwójną kabiną oraz przestrzenią ładunkową. Posiada napęd na cztery koła, z możliwością odłączenia napędu przedniej osi.

Grand Tiger będzie wyposażony w silnik diesla marki Hyundai D4CB 2, 5 l, spełniający normę Euro IV. Silnik ten spala w cyklu miejskim 11, 5 l/100 km, w cyklu pozamiejskim 7, 2 l/100 km, a cyklu mieszanym 8, 8 l/100 km.

Samochód spełnia także wszystkie przepisy przewidziane dla samochodów ciężarowych i w związku z tym nie jest obciążony podatkiem akcyzowym, a firmy mogą dokonać pełnego odliczenia podatku VAT.Auto w standardzie będzie wyposażone m.in. w system ABS i EBD klimatyzację, elektryczne szyby, centralny zamek, radio z CD. Opcjonalnie dostępne będą m.in. dwie przednie poduszki powietrzne oraz czujniki parkowania. W trakcie procesu uzyskiwania homologacji samochód przejechał ponad 30 tys. km w różnych warunkach drogowych.

Obecnie w spółce Pol-Mot Warafama trwają analizy, co do premiery rynkowej Grand Tigera. - Nie podjęliśmy jeszcze decyzji, kiedy i w jakim zakresie samochód będzie dostępny na rynku polskim lub innych rynkach w tym Unii Europejskiej. Gdy rozpoczynaliśmy proces homologacji tego auta, sytuacja w branży motoryzacyjnej wyglądała zdecydowanie lepiej niż obecnie. Decyzja zostanie podjęta w najbliższym czasie - powiedział Stanisław Kulas, prezes Pol-Mot Warfama SA.

Uzyskana homologacja Grand Tigera jest uznawana we wszystkich krajach świata, nie będzie więc problemów ze sprzedażą na rynkach UE. - Wystarczy tylko złożyć odpowiednią dokumentację w języku kraju, na który chcemy uzyskać homologację i jest ona przyznawana automatycznie na podstawie przedłożonych dokumentów, bez konieczności weryfikacji przeprowadzonych badań - powiedział Jan Wielgus, członek zarządu Pol-Mot Warfama SA, dyrektor oddziału w Lublinie.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat 39/2016 już w sprzedaży, a w nim: lifting Octavii i inne nowości Skody; pierwsza jazda Renault Scenic; Opel Mokka X po modernizacji; Ford Focus RS kontra Honda Civic Type R; Alfa Romeo Giulia - pierwszy test; Hyundai Tucson z dieslem 1.7 CRDi; Dacia Logan MCV z fabryczną instalacją LPG; triki handlarzy; geometria zawieszenia; jak korzystać z myjni bezdotykowych; 15 aut za 50 tys. zł; Opel Vectra B oraz Mazdą MX-5 na Islandii.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Grand Tiger - Chiński pikap z Lublina

Grand Tiger - Chiński pikap z Lublina

Grand Tiger - Chiński pikap z Lublina (slajd 1 z 5)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego