Powodem wejścia na tamtejszy rynek jest nie tylko fakt przynależności do indyjskiego koncernu, ale również atrakcyjność szybko się rozwijającego rynku samochodów osobowych w Indiach. Importem Jaguarów i Land Roverów do Indii zajmie się Premium Car Division, specjalnie w tym celu założona dywizja macierzystego Tata Motors. Spółka zajmie się również sprzedażą brytyjskich aut. Pierwszy salon sprzedaży zostanie otwarty w czerwcu w Bombaju. Rozwój sieci dealerskiej zaplanowano na lata 2009 i 2010, zajmie się nim Rohit Suri.
Indyjska oferta ograniczy się do najwyższych wersji. Jaguar oferować będzie model XF w wersjach 5,0 V8 i XFR z 5-litrową jednostką ze sprężarką mechaniczną oraz coupe i kabriolet XK/XKR z tymi samymi silnikami.
Land Rover oferować będzie flagowy Range Rover z silnikami 3,6 TDV8 i 4,2 V8 S/C, Range Rover Sport z identyczną ofertą silników oraz Discovery 3 2,7 TDV6. Na indyjskim rynku nie będą więc sprzedawane najmniejsze modele Jaguar X-Type i Land Rover Freelander 2 oraz niektóre słabsze silniki.