Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.374.494.291.96
Średnio4.604.744.482.11
Najdrożej4.994.994.992.27

Jeep Renegade – prezentacja modelu

9 paź, 10:00

Małe SUV-y są obecnie bardzo popularne. Przyglądamy się ofercie Jeepa Renegade, który nie tylko atrakcyjnie wygląda na ulicy, ale jest również dzielny na drodze nieutwardzonej.

Udostępnij
0
Skomentuj

Renegade to pierwszy model amerykańskiej marki w modnym segmencie B-SUV. Nowy Jeep jest samochodem uniwersalnym, mogącym pełnić rolę auta miejskiego do codziennej jazdy, auta rodzinnego, jak i samochodu dla amatorów jazdy w terenie.

Auto jest na rynku od końca 2014 roku, ale nadal wyróżnia się atrakcyjnym i oryginalnym wyglądem z detalami charakterystycznymi dla Jeepa, takimi jak: okrągłe reflektory, siedmiożebrowy grill i trapezoidalny kształt nadkoli. Jeep Renegade gwarantuje wygodną podróż czterem osobom. Bagażnik ma pojemność od 351 litrów do 1297 litrów (po złożeniu tylnych foteli).

Jeep Renegade - silniki i napędy

Najmniejszy SUV Jeepa w Europie oferowany jest w 10 kombinacjach silników i zespołów przenoszenia napędu. Do wyboru są trzy jednostki benzynowe: 110-konna 1.6 oraz turbodoładowana 1.4 MultiAir2 w dwóch wariantach mocy (140 i 170 KM). Pierwszy może współpracować z ręczną lub dwusprzęgłową skrzynią DDCT, a topowy występuje z dziewięciostopniową przekładnią automatyczną i napędem 4x4.

Jeep Renegade Jeep Renegade Foto: Adam Mikuła / Auto Świat

Renegade jako pierwszy model w soim segmencie jest dostepny z dziewięciostopniowym „automatem”. Nowoczesna skrzynia automatyczna ma za zadanie zapewniać płynna jazdę przy niższym zużyciu paliwa. Współpracują z nią właśnie najmocniejszy benzyniak oraz turbodiesel 2.0 MJD 170 KM. Poza nim w gamie jednostek wysokopręznych znajdują się jeszcze dwa motory: 2.0 MJD o mocy 140 KM i mniejszy 120-konny 1.6 MJD (również z DDCT).

Auto może mieć napęd na przednie koła lub 4x4 (jak przystało na Jeepa). Inteligentny system Active Drive samodzielnie decyduje kiedy napędzane są wszystkie cztery koła, a kiedy tylko przednie. Tryb 4x4 będzie utrzymywany na nawierzchniach o niskiej przyczepności, w trakcie dynamicznego startu i przyspieszania. Dezaktywacja napędu, gdy nie jest on potrzebny, ma na celu obniżenie spalania. Kierowca może wybrać charakterystykę pracy układu, ustawiając pokrętłem jeden z czterech programów (auto, śnieg, piasek, błoto). Jeszcze lepiej ponad 20-centymetrowy prześwit pojazdu pozwala wykorzystać wersja modelowa Trailhawk (opisana poniżej), wyposażona w układ „Jeep Active Drive Low" z piątym trybem pracy (skały) i przełożeniem pełzania 20:1.

Jeep Renegade - wersje wyposażenia

Gama modelowa obejmuje cztery poziomy wyposażenia. Podstawowa wersja Sport ma już na pokładzie m.in. ręczną klimatyzację, komplet poduszek powietrznych, centralny zamek, kontrolę trakcji, asystenta ruszania pod górę, elektrycznie sterowane szyby i lusterka boczne, wielofunkcyjną kierownicę ze wspomaganiem, dwa gniazda 12V, radio z ekranem dotykowym i serwisem Uconnect Live oraz Bluetooth. Tyle w zupełności wystarczy najmniej wymagającym użytkownikom.

Bardziej komfortowa i funkcjonalna odmiana Longitude jest bogatsza o tempomat, podgrzewane lusterka, relingi dachowe, tylne czujniki parkowania, 16-calowe felgi aluminiowe oraz napęd 4x4.

Jeep Renegade Jeep Renegade Foto: Adam Mikuła / Auto Świat

Rolę najwyższej wersji pod względem technologicznym i możliwości indywidualizacji pełni wariant Limited. Prezencję samochodu uatrakcyjniają satynowe relingi, większe 17-calowe koła lub czarny dach (opcja). Na środku deski rozdzielczej mieści się 7-calowy kolorowy ekran dotykowy do obsługi systemu multimedialnego, nawigacji i kamery cofania. Na pokładzie znajdują się ponadto aktywne systemy bezpieczeństwa: asystent zjazdu ze wzniesienia, układ hamowania awaryjnego czy asystent pasa ruchu. Jeepa Renegade Limited można wyposażyć w najwięcej dodatkowych pakietów wyposażenia. Warto wspomnieć np. o systemie otwieranego dachu „MySky”, którego obie części można wyjąć i schować w bagażniku (szklany dach również jest dostepny).

Ofertę zamyka Renegade Trailhawk o wiodącej w segmencie sprawności off-roadowej klasy 4x4 Trail Rated. W skład dodatkowego wyposażenia wchodzą m.in. napęd 4x4 Jeep Active Drive Low, system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższone o 20 mm do 220 mm zawieszenie, zestaw płyt osłonowych podwozia oraz przednich i tylnych zaczepów holowniczych. Jazdę w warunkach terenowych ułatwiają korzystne kąty: najazdu – 30,5 stopnia, rampowy – 25,7 stopnia i zjazdu – 34,3 stopnia.

Jeep Renegade - kolory lakieru

Auto jest dostępne w 11 kolorach nadwozia (pastelowych i metalizowanych). Możliwości wykończenia wnętrza również jest wiele - oferta liczy 8 wzorów tapicerek (materiałowych i skórzanych). Fotele mogą być nie tylko czarne, ale również szare lub beżowe, a kabina przyozdobiona szarymi, pamarańczowymi lub czerwonymi akcentami.

Jeep Renegade - kolory Jeep Renegade - kolory Foto: Auto Świat

Jeep Renegade - wzory obręczy kół

Równie duży wybór dotyczy obręczy kół. Tylko standardowa wersja Renegade'a jest wyposażaona w stalowe felgi, reszta obręczy jest wykonana z aluminium. Dostepne rozmiary to: 16, 17 i 18 cali. Klient może wybrać opony całoroczne lub błotno-śniegowe do jazdy w terenie.

Jeep Renegade - obręcze kół Jeep Renegade - obręcze kół Foto: Auto Świat

Jeep Renegade - polski cennik

Silniki benzynowe Napęd Sport Longitude Limited Trailhawk
1.6 E-TorQ 110 KM man. 5b na przednie koła 69 900 zł 77 900 zł - -
1.4 Tmar 140 KM S&S; man. 6b na przednie koła - 84 400 zł 91 300 zł -
1.4 Tmar 140 KM S&S; aut. 6b na przednie koła - 92 300 zł 99 200 zł -
1.4 Tmar 170 KM S&S; aut. 9b Active Drive 4x4 - - 113 600 zł -
Silniki Diesla
1.6 MJD 120 KM S&S; man. 6b na przednie koła - 92 100 zł 99 000 zł -
1.6 MJD 120 KM S&S; aut. 6b na przednie koła - 100 000 zł 106 900 zł -
2.0 MJD 120 KM S&S; man. 6b Active Drive 4x4 - 100 100 zł - -
2.0 MJD 140 KM S&S; man. 6b Active Drive 4x4 - - 111 300 zł -
2.0 MJD 140 KM S&S; aut. 9b Active Drive 4x4 Low - - 121 900 zł -
2.0 MJD 170 KM S&S; aut. 9b Active Drive 4x4 Low - - - 128 400 zł

Jeep Renegade - podsumowanie

Model Renegade znacznie uatrakcyjnił gamę Jeepa. Najmniejszy, ale wcale nie taki mały SUV przyciąga do marki nowych klientów. Najbardziej przystępny Renegade ciekawie wygląda i jest funkcjonalny. Można go bogato wyposażyć i spersonalizować na wiele sposobów, również czyniąc z niego dzielne auto do jazdy poza asfaltem. Konkurenci nie są aż tak wszechstronni.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (12)

No photo
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
~Moto :
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
Design tego toczydla jest co najmniej mocno dyskusyjny. Ceny jak z kosmosu za taki samochodzik. Wisienka na torcie dla wielbicieli - zgadnijcie ile moze kosztowac naprawa uszkodzonego czujnika cofania a zderzaku przednim? Dla ulatwienia dodam ze tajemnica kryje sie w przedniej szybie. Dla tych co nie rozumieja niech zapytaja serwis o technologie naprawy powyzszej usterki. Dobra wiadomosc jest taka ze da sie jezdzic z odlaczonym czujnikiem. No to do ' salonow' ibo ilosc samochodow ograniczona :)))))))
9 paź 14:23 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
| odpowiedzi: 6
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Sylwia Użytkownik anonimowy
~Sylwia :
No photo ~Sylwia Użytkownik anonimowy
A ja mam i jestem zadowolona bardzo...nie przesiądę się już na inne
10 paź 19:37 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ada Użytkownik anonimowy
~ada :
No photo ~ada Użytkownik anonimowy
Profesjonalne biuro rachunkowe radom http://www.saldoradom.com.pl załatwi za ciebie wszystkie dokumenty firmowe
17 lis 13:16
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jarek Użytkownik anonimowy
~Jarek
No photo ~Jarek Użytkownik anonimowy
do ~Sylwia :
No photo ~Sylwia Użytkownik anonimowy
10 paź 19:37 użytkownik ~Sylwia napisał
A ja mam i jestem zadowolona bardzo...nie przesiądę się już na inne
Moja córka ma czerwonego Jeepa a ja Czarnego 4x4 i innego juz nie chcemy ! Jeep Jeep Hurra !!
25 paź 19:46 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jarek Użytkownik anonimowy
~Jarek
No photo ~Jarek Użytkownik anonimowy
do ~Moto:
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
9 paź 14:23 użytkownik ~Moto napisał
Design tego toczydla jest co najmniej mocno dyskusyjny. Ceny jak z kosmosu za taki samochodzik. Wisienka na torcie dla wielbicieli - zgadnijcie ile moze kosztowac naprawa uszkodzonego czujnika cofania a zderzaku przednim? Dla ulatwienia dodam ze tajemnica
Mam 5 lat gwarancji wiec na razie mi to zwisa ....
25 paź 19:44
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tom Użytkownik anonimowy
~Tom :
No photo ~Tom Użytkownik anonimowy
Ja też sobie chwale
11 paź 11:19
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~bonifacy Użytkownik anonimowy
~bonifacy
No photo ~bonifacy Użytkownik anonimowy
do ~Moto:
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
10 paź 10:27 użytkownik ~Moto napisał
nie czepiaj sie - ten sam czujnik w tylnym zderzaku nazwiesz czujnikiem cofania. A co do tajemnicy- w egzemplarzach dobrze wyposazonych czyli np system zapobiegajacy kolizji z poprzedzajacym samochodem czy pieszym nalezy wymienic czujnik w zderzaku oraz
ale w każdym samochodzie z tym systemem to tyle kosztuje, jakby dacia to miala to tez by tyle kosztowalo....
10 paź 18:36
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
~Moto
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
do ~123:
No photo ~123 Użytkownik anonimowy
9 paź 20:52 użytkownik ~123 napisał
No nie wiem ile może kosztować, może powiesz.... a może to jakaś wiedza tajemna czy coś?
Ale w ogóle się nie dziwię, chcesz wymienić czujnik COFANIA w zderzaku PRZEDNIM?
A co do ceny - samochód pod marką premium kosztuje tyle co analogiczny opel mokka c
nie czepiaj sie - ten sam czujnik w tylnym zderzaku nazwiesz czujnikiem cofania. A co do tajemnicy- w egzemplarzach dobrze wyposazonych czyli np system zapobiegajacy kolizji z poprzedzajacym samochodem czy pieszym nalezy wymienic czujnik w zderzaku oraz czujnik umieszczony kolo lusterka na przedniej szybie poniewaz i tu ciekawostka zostaly skalibrowane razem !!! Tam gdzie mieszkam rachunek za ta usluge to w przeliczeniu na zlotowki jakies 4.5 k i nie sadze zeby w Polsce bylo taniej. Oczywiscie przy zalozeniu ze zderzak jest nieuszkodzony:))))))
10 paź 10:27
Liczba głosów:0
0%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~takitam Użytkownik anonimowy
~takitam
No photo ~takitam Użytkownik anonimowy
do ~Moto:
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
9 paź 14:23 użytkownik ~Moto napisał
Design tego toczydla jest co najmniej mocno dyskusyjny. Ceny jak z kosmosu za taki samochodzik. Wisienka na torcie dla wielbicieli - zgadnijcie ile moze kosztowac naprawa uszkodzonego czujnika cofania a zderzaku przednim? Dla ulatwienia dodam ze tajemnica
przednie czujniki w takim małym i kwadratowym autku?? a po co to komu?? nie lepiej żonę (lub siebie) nauczyć jeździć niż liczyć na zbędny wspomagacz... ;) ?
10 paź 10:25 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~alonso Użytkownik anonimowy
~alonso
No photo ~alonso Użytkownik anonimowy
do ~Moto:
No photo ~Moto Użytkownik anonimowy
9 paź 14:23 użytkownik ~Moto napisał
Design tego toczydla jest co najmniej mocno dyskusyjny. Ceny jak z kosmosu za taki samochodzik. Wisienka na torcie dla wielbicieli - zgadnijcie ile moze kosztowac naprawa uszkodzonego czujnika cofania a zderzaku przednim? Dla ulatwienia dodam ze tajemnica
Wymiana czujnika z przodu jest mega droga, ale to w każdym modelu.... taka już specyfika tych nowych rozwiązań, więc lepiej kupić auto bez zbędnych bzdur
9 paź 21:40
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Adam Mikuła / Auto Świat

Jeep Renegade

Małe SUV-y są obecnie bardzo popularne. Przyglądamy się ofercie Jeepa Renegade, który nie tylko atrakcyjnie wygląda na ulicy, ale jest również dzielny na drodze nieutwardzonej.

Jeep Renegade – prezentacja modelu (slajd 1 z 25)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego