CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.114.433.861.58
Średnio4.324.594.091.84
Najdrożej4.654.774.942.21

KIA Lotos Race 2017: inauguracja w Oschersleben

21 kwi, 10:01
Udostępnij
0
Skomentuj
KIA Lotos Race 2017 KIA Lotos Race 2017 Foto: Kia / Auto Świat

Pierwsza runda tegorocznych Mistrzostw Polski Kia Picanto, które po raz trzeci z rzędu znalazły się na liście International Series Sanctioned by the FIA, będzie miała miejsce na Motorsport Arena Oschersleben już w ostatni weekend kwietnia.

Najdłuższa prosta toru na Motorsport Arena Oschersleben ma 700 m długości. Tyle wystarczy, aby najszybsze samochody wyścigowe pod koniec prostej start-meta osiągały prędkość ok. 280 km/h. Prędkość maksymalna wyczynowego Picanto wynosi 190 km/h. Już w następny weekend kierowcy będą mogli przekonać się jak bardzo uda im się zbliżyć do maksimum możliwości małego wyścigowego samochodu Made by Kia. Wiele wskazuje na to, że Kia Picanto podczas okrążenia toru na Motorsport Arena Oschersleben dwukrotnie będzie miała okazję rozpędzić się do maksymalnej prędkości. Za drugim razem na przeciwległej, nieco krótszej prostej, na którą wjeżdża się po szybkim prawym zakręcie.

W sobotę, 29 kwietnia 2017 r., już na godzinę 8:30 organizatorzy wyścigowego weekendu na niemieckim torze zaplanowali pierwszą z trzech sesji kwalifikacyjnych KIA Lotos Race, która będzie trwała 30 minut i w której biorą udział wszyscy zawodnicy. Niespełna 3 godziny później, o 11:20, 15 najszybszych kierowców w Q1 rozpocznie drugą część kwalifikacji. Do 10-minutowego finału pod tytułem Q3, którego start jest zaplanowany dopiero na 17:15, awansuje 10 najszybszych kierowców w Q2. 30 kwietnia w niedzielę odbędą się dwa pierwsze wyścigi już 12. sezonu KIA Lotos Race – pierwszy wystartuje o godzinie 10:30, drugi – o 16:40. 30 minut później będzie wiadomo, który z kierowców został zwycięzcą pierwszej z sześciu rund Mistrzostw Polski Kia Picanto 2017.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 25/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. następne generacje Skody Octavii, BMW serii 1 i Mercedesa Klasy A; Hyundai Kona - prezentacja; Volkswagen Arteon - pierwsza jazda; Seat Ibiza kontra Suzuki Swift; test Alfy Romeo Stelvio z dieslem; układ chłodzenia silnika - co się psuje; nowy sprzęt policji; hamulce postojowe - awarie i naprawy; carsharing - jak działa i ile kosztuje; Mercedes Klasy V z drugiej ręki; używane kombi klasy średniej; Rolls-Royce Ghost kontra BMW serii 7. W numerze poradnik wakacyjny "Samochodem po Europie".
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej