Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.374.494.291.97
Średnio4.604.744.492.11
Najdrożej4.994.994.992.27

Mazda 6 po liftingu – pierwsze zdjęcia i informacje

16 lis, 12:54

Podczas zbliżającego się salonu samochodowego w Los Angeles, Mazda zaprezentuje zmodernizowaną „szóstkę”. Flagowy sedan japońskiej marki upodobni się do nowej generacji SUV-a CX-5.

Udostępnij
0
Skomentuj

Nowy pas przedni doda autu elegancji. To zasługa okazalszej osłony chłodnicy, węższych lamp i przestylizowanego zderzaka. Niestety, japoński producent nie ujawnił zdjęcia tylnej części odnowionej Mazdy 6.

Mazda 6 FL – jeszcze ładniejsza

Wiemy już za to jak zmieni się wnętrze tego modelu. Tutaj projektanci skupili się na unowocześnieniu środkowej części deski rozdzielczej. Nawiewy będą mniejsze, a pod nimi znajdą się chromowana listwa i czysta powierzchnia pokryta skórą lub zamszem (podobne rozwiązanie znajdziemy w Mazdach 2 i CX-3). Niżej znajdzie się nowy panel obsługi klimatyzacji. Lista opcji wykończenia kabiny powiększy się o szlachetne detale z japońskiego drewna sen.

Mazda 6 FL – nowości w silniku 2.5

Silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra zyska system dezaktywacji cylindrów, który odłączy dwa z czterech, gdy nie będzie wymagany pełny potencjał silnika, obniżając w ten sposób zużycie paliwa. Ponadto do gamy Mazdy 6 w Ameryce Północnej trafi nowy, mocniejszy wariant 2.5T z turbodoładowaniem, który zadebiutował pod maską Mazdy CX9 nowej generacji (niedostępna w Europie). Zapewne u nas ten silnik się nie pojawi, ponieważ trzon oferty w Europie stanowią dwulitrowe jednostki benzynowe i Diesla.

Mazda 6 FL – kiedy w salonach?

Światowa premiera zmodernizowanej Mazdy 6 odbędzie się już 29 listopada podczas wystawy motoryzacyjnej w Los Angeles. W Polsce zmodernizowanej „szóstki” możemy się spodziewać w 2018 roku (na szczegóły jest jeszcze zbyt wczesnie). Oczywiście zmiany obejmują również wersję kombi, która z kolei na rynku północnoamerykańskim nie jest oferowana.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (46)

No photo
No photo ~keram Użytkownik anonimowy
~keram :
No photo ~keram Użytkownik anonimowy
Najważniejsze czy w wersji z motorem 2,5 ( koła 19 ) poprawią tarcze hamulcowe. W obecnych wersjach po dłuższej jeżdzie ( 300 km ) albo bardziej dynamicznej tarcze przegrzewają się i skuteczność hamowania drastycznie spada, co staje się b. niebezpieczne. W serwisie poinformowano mnie, że wtedy trzeba zrobić przerwę i poczekać aż tarcze wystygną :). Poza tym auto powinno być bardziej wyciszone, bo powyżej 120 robi się bardzo głośno.
17 lis 01:30 | ocena: 90%
Liczba głosów:20
90%
10%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Dla wahających się co wybrać.... Użytkownik anonimowy
~Dla wahających się co wybrać.... :
No photo ~Dla wahających się co wybrać.... Użytkownik anonimowy
Samochód wygląda bardzo efektownie, co do właściwości jezdnych to już zachowałbym daleko idącą powściągliwość. Szału nie ma. Materiały na pierwszy rzut oka mogą byś ale jeśli się przyjrzeć pod kolana i dotknąć te chyboczące się cieniuśkie plastiki to już tandeta. Ciekawe czy urywający się zaczep schowka podłokietnika poprawili. Żeby doświadczyć na chłodno tego co opisałem, zapraszam na porównawczą jazdę tego samego dzionka: np:. Hondą CR-V i Tucsonem. Poczujecie gdzie jest miejsce tej niezwykle uroczej CX5. Ano gdzieś tam. Ale z drugiej strony, kto bogatemu zabroni. Jeden lubi rybki a inny akwarium i o to chodzi. To tyle w temacie, gdyby Ktoś był na kupnie suva z tego segmentu. Dodam, że Mazda ma dobrą cenę, raczej się nie psuje i fajny podwójny lakier wiśniowy.
17 lis 10:37 | ocena: 67%
Liczba głosów:12
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kogiel Użytkownik anonimowy
~kogiel
No photo ~kogiel Użytkownik anonimowy
do ~asza:
No photo ~asza Użytkownik anonimowy
16 lis 18:08 użytkownik ~asza napisał
ciekaw jestem czy będzie tak szybko rdzewiała jak jej poprzedniczka????
Moja szóstka ma 7 lat i ne zobaczysz w niej nawet milimetra rdzy. No ale nie stoi pod drzewem a zimą praktycznie nie ruszam jej z garażu. Jak będę sprzedawał, to ciężko będzie klientowi uwierzyć, że w miarę wiekowe autko wygląda prawie jak nowe, i jest ledwo dotarte (36 tys. teraz). Wszystko dlatego, że nie muszę jeździć nim do pracy, a w mieście częściej wsiadam w małe autko żony. Mazdą co najwyżej latem na wakacje gdzieś ruszam, i szczęśliwie udało mi się do tej pory bez stłuczki i zarysowań ją utrzymać.
17 lis 03:09 | ocena: 60%
Liczba głosów:10
60%
40%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Łukasz Użytkownik anonimowy
~Łukasz
No photo ~Łukasz Użytkownik anonimowy
do ~asza:
No photo ~asza Użytkownik anonimowy
16 lis 18:08 użytkownik ~asza napisał
ciekaw jestem czy będzie tak szybko rdzewiała jak jej poprzedniczka????
Jak nawet Opel i Mercedes ogarnął korozję to Mazda tym bardziej. Poza tym poprzedniczka już nie miała tego problemu tylko model dwie generacje w tył - ten zaraz po 626. Jeździłem cx5 i to genialne auto. Mazda olala dałnsaizing za co ma duży plus. Poza tym jej 2.0 benzyna pali tyle co 1.0 turbo innych marek w rzeczywistych warunkach.
17 lis 07:36 | ocena: 74%
Liczba głosów:31
74%
26%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~khh Użytkownik anonimowy
~khh :
No photo ~khh Użytkownik anonimowy
niestety głośno w środku co dyskwalifikuje to auto za ponad 100 tys. Komfort akustyczny jest jednym z najważniejszych czynników składającym się na przyjemność jazdy
17 lis 18:30 | ocena: 75%
Liczba głosów:8
75%
25%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Marek Użytkownik anonimowy
~Marek :
No photo ~Marek Użytkownik anonimowy
Mazda 6 jest ladnym autem. Ale najladniejsza limuzyna z pewnoscia nie jest. Oczywiscie wyglad to kwestia gustu, ale przed szostka postawilbym kilka Leksusow. Accur, Toyote Avalon i nowa Camry. A najwiekszym problemem Mazdy jest cena. W Kanadzie kazda Mazda jest o kilka tysiecy drozsza od konkurencji (w swoich klasach) dlatego jezdzi ich tak niewiele. No i jakosc tez nie ta...
17 lis 15:09 | ocena: 56%
Liczba głosów:9
44%
56%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~t Użytkownik anonimowy
~t :
No photo ~t Użytkownik anonimowy
Jak widzę większość komentujących nie stać na zakup takiego samochodu, nawet się 6 nie przejechali. No cóż bardzo cenne opinie, wezmę pod uwagę zapewne, ha ha ha.
17 lis 13:55 | ocena: 60%
Liczba głosów:10
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Fio Użytkownik anonimowy
~Fio :
No photo ~Fio Użytkownik anonimowy
Teraz to wolę Gulię. Napęd na tył, mocniejsze silniki i kasa zostaje w Europie (jej część do nas wraca...)
16 lis 20:34 | ocena: 54%
Liczba głosów:41
54%
46%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jurek W-wa Użytkownik anonimowy
~Jurek W-wa
No photo ~Jurek W-wa Użytkownik anonimowy
do ~Ecofun:
No photo ~Ecofun Użytkownik anonimowy
17 lis 16:02 użytkownik ~Ecofun napisał
Comment removed due to violation of forum rules.
Bawiłem się na dziko RX7 teraz RX8 i już dobrze poznałem te produkty. Od zawsze szukałem, eksperymentowałem i większość to była lipa lub efekt prawie żaden! Po paru latach stwierdzam iż, S x6000 to jedyny produkt który jest nawet lepszy jak podają. Te dodatki warte są swoich pieniędzy! Pozdro.
17 lis 17:49 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Optymista Użytkownik anonimowy
~Optymista :
No photo ~Optymista Użytkownik anonimowy
Kogiel jak tak dużej pójdzie to twoje auto trafi do muzeum a nie do klijenta. Po co komu auto które stoi tylko w garażu. Mam 4 letnia mazda 6 i jeżdżę nią wszędzie gdzie się da nawet do sklepu 100m. Jeżdżę bo lubię a nie jak ta pizza patrzę na licznik żeby przypadkiem nie przejechać za dużo.
17 lis 13:45 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej