Najczęściej wyszukiwana marką samochodów w światowym internecie okazało się BMW, którego nazwę wpisywali internauci w 61 krajach świata. Druga w tym rankingu była Toyota – 56 krajów. Te dwie marki zdecydowanie królowały, gdyż trzeci w tej klasyfikacji Hyundai okazał się liderem już tylko w 14 krajach.
Internauci w Europie najczęściej wyszukiwali BMW, a w dalszej kolejności uplasowały się marki: Volkswagen, Peugeot, Skoda, Hyundai i Peugeot.
W Polsce skoda nie miała konkurencji wśród internautow, ale zapewne za sporą niespodziankę uznać należy nadspodziewaną popularność Hyundaia w Czechach i Słowacji.
W krajach Ameryki Północnej zdecydowany prymat przypadł Toyocie, a w Ameryce Południowej królowały dwie marki – Chevrolet i Volkswagen, a za nimi – Hyundai, Toyota i Tata.
Na Czarnym Lądzie najczęściej wyszukiwano w internecie marki BMW, co zapewne może stanowić pewną niespodziankę. Poszukiwano także informacji o Toyotach i Volkswagenach.
Internauci w Azji najczęściej poszukiwali informacji o BMW, ale Chińczycy zdecydowanie weryfikowali swoją wiedzę o marce Tesla.
W naszej galerii prezentujemy ranking najczęściej wyszukiwanych w internecie marek samochodów.