Zadaniem uczestników było przygotowanie kreatywnego filmu, w którym mieli przekonać internautów oraz jury Volvo Auto Polska, że to właśnie oni powinni zostać nowym ambasadorem Volvo. Konkurs wygrał Jakub Jodłowski z filmem pt. „Dzień z życia”, w którym przedstawił swoją pasję do wspinaczki i szwedzkiej marki. W nagrodę na trzy miesiące zamieni on swoje Volvo 480 na nowe V40.

„Zaskoczył nas profesjonalizm i pomysłowość filmów przygotowanych przez użytkowników. Na nowego ambasadora modelu Volvo, postanowiliśmy wybrać Jakuba Jodłowskiego, ponieważ pokazał w nim w bardzo oryginalny sposób swoją pasję do naszej marki. Dodatkowo zdecydowaliśmy się przyznać dwie nagrody specjalne – tygodniowe testy nowego Volvo V40 dla Remigiusza Rąpały i Szymona Kuriaty. Ich filmy były jednymi z najlepszym pod względem jakości” – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.