Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Nowy Mercedes klasy G: pierwsze zdjęcia bez kamuflażu

5 sty, 11:47

Oto Mercedes klasy G bez kamuflażu, bez osłon i maskowań. Zdjęcia „wyciekły" przed planowaną światową premierą nowej klasy G na salonie w Detroit (14-28 stycznia 2018).

Udostępnij
0
Skomentuj

Gdy spojrzymy na zdjęcia nowej klasy G bez zamaskowań, od rozu zauważymy, że nowe auto z zewnątrz jest bardzo podobne do poprzedniego modelu. „Kanciak" pozostał „kanciakiem", tylko odrobinę zaokrągliły się krawędzie i przód auta. I tak właśnie ma być!

Klienci zainteresowani klasą G Mercedesa nie oczekują awangardowych kształtów karoserii. Co innego wnętrze – w nowej klasie G uległo gruntownej zmianie, wprowadzono tam m.in. dwa duże ekrany o średnicy 12,3 cala, jak w klasach E i S. Wyższy jest też komfort jazdy, ale bez utraty zdolności terenowych.

Mercedes klasy G to ikona pojazdu terenowego – zbudowana na ramie, wyposażona w 3 blokady mechanizmu różnicowego gwarantuje dużą dzielność w terenie. Prześwit między osiami wynosi 241 mm, głębokość brodzenia – 70 cm. Auto wyposażone jest w nową skrzynię automatyczną 9-biegową 9G-Tronic.

Nowa klasa G ma stały napęd na 4 koła, przy czym 40 proc. momentu obrotowego kierowane jest na koła osi przedniej, a 60 proc. na koła osi tylnej.

Mercedes klasy G produkowany jest od 1979 r. w zakładach w Grazu (Austria). Nowy model, tak jak poprzednie, musiał przejść test Schockla – to góra o wysokości 1445 m niedaleko Grazu, na którą klasa G musi bez problemu wjechać. Trasa testowa ma 5,6 km długości, nachylenia dochodzą do 60 proc., a boczne – do 40 proc. Podczas badań terenowy Mercedes pokonał tam 2 tys. kilometrów.

W galerii zdjęcia zamaskowanego Mercedesa klasy G podczas jazd w trudnym terenie oraz pierwsze zdjęcia klasy G bez zamaskowań.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 15/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. BMW serii 3 nowej generacji; relacja z targów w Poznaniu; porównanie małych aut z benzyniakami; testy Toyoty Land Cruiser, Peugeota 308 GTI i BMW X2; samodzielna wymiana kół lub w warsztacie; pielęgnacja skórzanej tapicerki; napoje energetyczne podczas jazdy autem; używane hity z importu; Chevrolet Camaro z drugiej reki; targi Techno Classica Essen.

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej