Podjęcie współpracy z Markiem Kamińskim i jego Fundacją jest częścią nowej strategii marketingowej Peugeot w Polsce. Stanowi również ważny element realizacji strategii odpowiedzialnego biznesu realizowanej przez markę.

W ramach współpracy Fundacja Marka Kamińskiego otrzyma dwa modele Peugeot 5008 na cele związane ze swoją działalnością. Peugeot Polska przekaże również na rzecz Fundacji 1 % wartości sprzedaży modelu 5008 w Polsce w 2010 roku – w ten sposób aktywnie wesprze działania organizacji, pomagając dzieciom spełniać marzenia o normalnym życiu.

- Wybór Marka Kamińskiego na ambasadora marki Peugeot był dla nas jasny od samego początku. Jest to człowiek, który łączy w sobie pasję życia i odkrywania, nie boi się wyzwań i idzie do przodu. Zarazem jest odpowiedzialną głową rodziny i pełnym współczucia, chętnym do pomocy człowiekiem. Jego życiowe podejście jest bliskie wartościom naszej firmy – mówi Xavier Crespin, Dyrektor Marketingu Peugeot Polska.

Marek Kamiński jest założycielem „Fundacji Marka Kamińskiego”, która istnieje od 1996 roku, wspierając niepełnosprawne i ciężko chore dzieci w ich marzeniach o normalnym życiu.

Sam jako podróżnik, polarnik i odkrywca zmagający się z przeciwnościami losu jest dla wielu ludzi przykładem walki z samym sobą i przeciwnościami losu. Jest też mężem i ojcem - dowodem, że można połączyć swoją życiową pasję z niesieniem pomocy innym i z normalnym rodzinnym życiem.

Taki też jest Peugeot 5008 – samochód idealny zarówno do rodzinnych podróży, jak i realizacji zadań w codziennym funkcjonowaniu firmy.