Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.374.494.291.97
Średnio4.604.744.492.11
Najdrożej4.994.994.992.27

Pierwsze muzeum Mazdy w Europie

12 maja, 13:38

Oto pierwsze muzeum Mazdy poza Japonią. Imponującą kolekcję klasycznych aut tej japońskiej marki można podziwiać w Augsburgu, w Niemczech.

Udostępnij
0
Skomentuj

Frey’s Mazda Classic Car Museum to inicjatywa firmy Auto Frey – autoryzowanego dealera marki od 1978 roku, stworzona przy wsparciu niemieckiego oddziału Mazdy.

Wystawa składa się z 45 zabytkowych pojazdów, które były oficjalnie sprzedawane w Europie, jak i tych niedostępnych na Starym Kontynencie. Ekspozycja będzie zmienna. Nie zabraknie w niej prawdziwych rarytasów z niezwykle bogatej, liczącej ponad 120 samochodów kolekcji należącej do rodziny Frey.

Od 13 maja w muzeum można zobaczyć m.in. pierwszy masowo produkowany samochód osobowy Mazdy - model R360 z 1960 roku, lekką trójkołową ciężarówkę K360 z 1962 roku, Mazdy Familia 1000 coupé z 1966 roku i Cosmo Sport z 1967 roku, pierwszy model oficjalnie sprzedawany w Niemczech - Mazdę 616 z 1973 roku, Mazdę AZ-1 - niezapomniany lekki samochód sportowy z 1992 roku oraz model RX-7 z 1992 roku, będący najlepiej sprzedającym się modelem z silnikiem rotacyjnym w historii.

„Imponujące, pierwsze poza Japonią, muzeum Mazdy to urzeczywistnienie marzeń rodziny Freyów, która zawsze pragnęła zaprezentować opinii publicznej swoją unikalną kolekcję klasycznych Mazd z całego świata” - powiedział wiceprezes Mazda Motor Corporation Akira Marumoto. „Wszyscy w centrali Mazdy są bardzo dumni z faktu, że rodzina Frey należy do naszej organizacji i stworzyła coś tak niezwykłego”.

Placówka mieści się w klimatycznej zajezdni tramwajowej w Augsburgu z 1987 roku, naturalnie pieczołowicie odnowionej. W obiekt wkomponowano także nowoczesną salę konferencyjną, restaurację i sklep z pamiątkami.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Lukasz Użytkownik anonimowy
~Lukasz :
No photo ~Lukasz Użytkownik anonimowy
Zrealizowane marzenia czy chec zarobienia skoro klasyki mazdy nie w cenie
13 maja 23:07 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Bab Użytkownik anonimowy
~Bab :
No photo ~Bab Użytkownik anonimowy
Spieszymy się bo mazdy szybko korodują i już za rok nie będzie co oglądać
15 maja 22:16 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Mazda

Frey’s Mazda Classic Car Museum

Pierwsze muzeum Mazdy w Europie (slajd 1 z 6)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego