Porsche Panamera Sport Turismo – hybryda plug-in o mocy 680 KM

26 wrz, 14:42
Udostępnij
0
Skomentuj

Najmocniejsza hybrydowa Panamera ma moc 680 KM, do „setki" przyspiesza w 3,4 sekundy i rozpędza się do 310 km/h.

Pod maską pracują: 4-litrowy silnik V8 o mocy 550 KM plus motor elektryczny o mocy 136 KM. Hybrydowy napęd nie tylko rozwija wielką moc – 680 KM, ale także gigantyczny moment obrotowy – 850 Nm.

Co ciekawe, średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 3 litry na 100 km. W trybie czysto elektrycznym Porsche Panamera może pokonać 49 km z maksymalną prędkością 140 km/h. Akumulator ma pojemność 14,1 kWh – można go naładować w czasie od 2,5 do 6 godzin, w zależności od rodzaju punktu ładowania i natężenia prądu.

Hybrydowa Panamera ma napęd na 4 koła, z układem napędowym współpracuje 8-stopniowa skrzynia automatyczna.

Charakterystycznym elementem hybrydowej Panamery jest adaptacyjny spoiler dachowy. Do prędkości 170 km/h nie jest aktywny, ustawiony jest zgodnie z linią dachu. Powyżej tej prędkości podnosi się, co polepsza stabilność jazdy. W trybach Sport i Sport+ spoiler wysuwa się przy prędkości od 90 km/h wzwyż.

Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo jest wyposażona w trzy tylne siedzenia w konfiguracji 2+1 – dwa zewnętrzne miejsca to indywidualne fotele. Na życzenie dostępne są dwa indywidualne siedzenia z elektrycznym sterowaniem.

Bagażnik ma pojemność 425 l, a po złożeniu tylnych foteli – 1295 l.

Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. elektryczny system stabilizacji przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport) wraz z blokadą tylnego dyferencjału – Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), układ hamulcowy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), 21-calowe lekkie obręcze 911 Turbo Design, wspomaganie układu kierowniczego Plus oraz klimatyzację pomocniczą. Topowy wariant korzysta z adaptacyjnego trójkomorowego zawieszenia pneumatycznego z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM), zapewniającego jednocześnie wysoki poziom dynamiki jazdy i komfort podróżowania.

Ceny Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismio w Niemczech zaczynają się od 188 592 euro. W Polsce – od 903 630 zł.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 42/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. zapowiedź nowego Mercedesa Klasy A; pierwsze jazdy Seatem Arona i Volkswagenem Tiguanem Allspace; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; testy Kii Stonic i BMW 520d; elektromobilność w Polsce - czy to się opłaca?; metody kradzieży nowych aut; test BMW serii 2 Active Tourer na dystansie 100 tys. km; przegląd używanych kombi za 10 tys. zł; starcie New Stratos z Porsche 911 R.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~ale maciora ! Użytkownik anonimowy
~ale maciora ! :
No photo ~ale maciora ! Użytkownik anonimowy
Ochydne to Porsche.. Jak ktos to kupi to auto to ja nie wiem!? To chyba tylko mega fanatycy marki.. Porsche idzie na dno:-(
26 wrz 23:10 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
0%
100%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Artur Jasion Artur Jasion Facebook
Artur Jasion :
Artur Jasion Artur Jasion Facebook
środek jest super poza tymi mało praktycznymi nawiewami , ale faktycznie rozumiem wątpliwości wielu osób z zewnątrz ma się wrażenie że coś jest nie tak , ale nie wiadomo co właściwie , po prostu takie odczucie że coś nie pasuje lub czegoś brakuje .Wydaje mi się że brakuje dynamiki w kształtach i przetłoczeniach natomiast tył jest futurystyczny a przód no cóż to ekscentryczna 911 , może tak miało być , ale nie ma łącznika między stylami i to razi wizualnie .i nie daje spokoju .
30 wrz 23:52
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Dave Użytkownik anonimowy
~Dave
No photo ~Dave Użytkownik anonimowy
do ~ale maciora !:
No photo ~ale maciora ! Użytkownik anonimowy
26 wrz 23:10 użytkownik ~ale maciora ! napisał
Ochydne to Porsche.. Jak ktos to kupi to auto to ja nie wiem!? To chyba tylko mega fanatycy marki.. Porsche idzie na dno:-(
eh Panie ogarnij się, może skocz na przejażdżkę swoim Gofrem w tedei, to wyluzujesz ;-)
28 wrz 11:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Porsche / Auto Świat

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

Łączna moc układu hybrydowego – 680 KM

Porsche Panamera Sport Turismo – hybryda plug-in o mocy 680 KM (slajd 1 z 5)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Porsche / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego