Tylko w lipcu klienci kupili 13 700 modeli Porsche. Kabriolety (Boxter i 911 Carrera Cabrio) wybrało 2285 klientów.

Największym rynkiem zbytu niemieckiej firmy jest USA - Porsche sprzedało tam od początku roku 25 129 samochodów (wzrost aż o 31 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym). W lipcu sprzedano w USA 3820 modeli Porsche.

Nadal bardzo chłonny okazuje się rynek chiński - od początku roku Porsche sprzedało tam 21 388 samochodów (wzrost o 17 proc.). Miesięcznie Chińczycy kupują ok. 3 tys. modeli Porsche. To znacznie więcej niż w kraju producenta - w Niemczech, gdzie na Porsche decyduje się miesięcznie ok. 1,8 tys. klientów.

Najpopularniejszym modelem Porsche na świecie jest SUV Cayenne. Kupiło go w tym roku 7086 klientów.

Na najnowszą generację Caymana z centralnie umieszczonym silnikiem zdecydowało się 1378 klientów. Zdaniem wielu specjalistów Cayman z powodu znakomitych własności jezdnych jest znacznie lepszym autem sportowym, szczególnie do jazdy na torze, niż osławiona 911-tka.