Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.374.494.291.96
Średnio4.604.744.482.11
Najdrożej4.994.994.992.27

Range Rover po liftingu – zmiany na szczycie

11 paź, 14:00

Range Rover jest klasą samą dla siebie. To ultrakomfortowy salon na kołach o zdolnościach terenówki. Już niedługo flagowy SUV zostanie wyposażony w najnowsze rozwiązania brytyjskiej marki i stanie się jeszcze bardziej luksusowy.

Udostępnij
0
Skomentuj

Stylistyka nadwozia samochodu zmieni się nieznacznie, najwięcej nowości znajdziemy w jego luksusowo wykończonym wnętrzu. Jeszcze większy komfort jazdy zapewnią nowe przednie fotele o regulacji w 24 kierunkach, ale nie mogą się one równać z fotelami w drugim rzędzie.

Range Rover – wyżej zawieszona limuzyna

Te wyposażone są w wiele trybów masażu do wyboru, dzięki technologii „Hot Stone”. Ich oparcia, odchylane nawet o 40 stopni, pozwalają w pełni wykorzystać dodatkowe 186 mm przestrzeni na nogi (teraz łącznie 1206 mm). Fotele są nie tylko podgrzewane i wentylowane, ale wyposażone również w podgrzewane podłokietniki i podnóżki. Sterowanie tymi wszystkimi funkcjami będzie możliwe poprzez aplikację na smartfonie, zarówno z wnętrza, jak i spoza samochodu. Pasażerowie pracujący w podróży zyskają dostęp do nawet 17 złączy, w tym do gniazdek 12 V i 220 V, portów USB i HDMI oraz do Internetu poprzez WiFi 4G dla ośmiu urządzeń.

Range Rover jak Velar

Na środku deski rozdzielczej pojawi się najnowszy system multimedialny firmy Jaguar Land Rover, który zadebiutował w nowym modelu Velar. Teraz odziedziczy go flagowy Range Rover. System Touch Pro Duo w wersji „Blade” składa się z dwóch zintegrowanych ze sobą ekranów dotykowych HD (każdy o przekątnej 10 cali). Informacje można przesuwać z jednego ekranu na drugi.

Nowy Range Rover P400e

W ofercie pojawi się model Range Rover P400e, czyli hybryda plug-in o łącznej mocy wynoszącej 404 KM. W trybie czysto elektrycznym samochód może przejechać maksymalnie 51 km. Przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 6,8 s. Baterie o pojemności 13,1 kWh można naładować w ciągu 7,5 godz., korzystając z domowego gniazdka elektrycznego, lub w 2 godz. i 45 minut używając stacji szybkiego ładowania (32 A). To jeszcze nie koniec. Najmocniejszy Range Rover SVAutobiography stanie się jeszcze mocniejszy - doładowany silnik 5.0 V8 będzie legitymował się mocą wynoszącą 565 KM.

Odświeżony Range Rover trafi do polskich salonów Land Rovera na początku 2018 roku.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Range Użytkownik anonimowy
~Range :
No photo ~Range Użytkownik anonimowy
No chyba kolega powyzej troche przesadza. Mam rowniez ten model, w wersji SV i jak dotad mam przejechane kolo 150 tys i nie mialem zadnej usterki. Kolega chyba kupil auto nie na swoje mozliwosci finansowe skoro uwaza ze serwis jest jakos nadwyraz drogi. Auto godne polecenia i napewno kupie wersje po faceliftingu.
12 paź 16:58 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Rowerzysta Użytkownik anonimowy
~Rowerzysta
No photo ~Rowerzysta Użytkownik anonimowy
do ~Range:
No photo ~Range Użytkownik anonimowy
12 paź 16:58 użytkownik ~Range napisał
No chyba kolega powyzej troche przesadza. Mam rowniez ten model, w wersji SV i jak dotad mam przejechane kolo 150 tys i nie mialem zadnej usterki. Kolega chyba kupil auto nie na swoje mozliwosci finansowe skoro uwaza ze serwis jest jakos nadwyraz drogi. A
... i pracuje u dilera w salonie lub serwisie, pisze by klienci nie uciekali do innych marek. Samochod sam w sobie jest drogi a tak wiele za to wcale nie oferuje. Jest tez trochę old fashion. Serwis w Polsce był i jest kosmicznie drogi a przy tym średni jakościowo, generalnie golenie na zasadzie ze klient i tak zapłaci bo przecież nie wypada. Kiedyś np. z Poznania woziło się Range do serwisu do Niemiec zamiast do Warszawy. Natomiast 150 tys bez usterki jest nie możliwe przy dzisiejszych autach, czy byłaby to najprostsza lada czy royce i bez względu na regularny serwis. Generalnie samochód bez szału, w porównaniu do tańszej technologi porsche, przyszłych modeli royce lub nawet nadchodzących dużych BMW to ciężki, trochę pretensjonalny czołg bez szczególnych możliwości.
12 paź 20:00 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Obiektywnie Użytkownik anonimowy
~Obiektywnie :
No photo ~Obiektywnie Użytkownik anonimowy
Jestem użytkownikiem, oczywiście jest lans i na początku poczucie wyjątkowości ... a potem, makabrycznie drogi serwis, usterki, wcale nie nadzwyczajne właściwości drogowe, auto jest szerokie i duże na zewnątrz ale ma jednak mało miejsca z tylu, im bliżej 100 tys km tym więcej problemów ... jak ktoś jest zakochany w tej marce to niech jeździ, ja za te pieniądze kolejny raz wole wybrać coś innego.
12 paź 10:33 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
40%
60%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Qtrs Użytkownik anonimowy
~Qtrs :
No photo ~Qtrs Użytkownik anonimowy
Super SUV, oryginalny ponadczasowa linia, elegancja. Mam w planach kupić model z lat 2014-2016 taki do 80000km ale obawiam się troszkę awarii i drogich ewentualnych napraw bo z tego powodu mechanicy mi go odradzają. Myśle również nad BMW X5, Mercedesie GLE/ML z tych lat lub nowego VW Atlas V6
17 paź 14:53
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej

Range Rover po liftingu – zmiany na szczycie (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego