Napęd hybrydowy składa się z 2-litrowego silnika benzynowego o mocy 300 KM oraz motoru elektrycznego o mocy 116 KM. Łączna moc układu wynosi 404 KM. Range Rover Sport P400e ma stały napęd na 4 koła. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszanie do „setki" trwa 6,7 sekundy. W trybie czysto elektrycznym P400 może przejechać 51 km. Prędkość maksymalna wynosi wówczas 135 km/h.
Kierowca może wybrać dwa tryby jazdy: Parallel hybrid (działają jednocześnie silnik spalinowy i elektryczny) oraz EV – działa tylko silnik elektryczny. Silnik elektryczny zasilany jest baterią litowo-jonową o pojemności 13,1 kWh. Ile wynosi czas ładowania? Gdy korzystamy z domowego gniazda 230 V, pełne ładowanie trwa 7 godzin i 30 minut. Skorzystanie z gniazda o natężeniu prądu 32 amperów skraca czas ładowania do 2 godzin i 45 minut.
Oprócz wersji hybrydowej Land Rover wprowadza najmocniejszą wersję Range Rovera Sport – moc 8-cylindrowego silnika o pojemności 5 litrów podniesiono do 575 KM. Osiągi są imponujące: prędkość maksymalna 280 km/h, a przyspieszenie do „setki" – 4,5 sekundy.
W gamie modelowej Range Rovera Sport występuje 10 silników: 4 diesle (moce od 240 do 339 KM), 5 benzynowych (moce od 300 do 575 KM) oraz hybryda – 404 KM.
Z zewnątrz modele roku 2018 można poznać po nowych reflektorach Pixel-Laser-LED, nowej atrapie i zderzaku. W kabinie znajdziemy nowy system multimedialny Touch Pro Duo składający się z dwóch ekranów dotykowych o przekątnej 10 cali. Ciekawostką w wyposażeniu jest roleta tylnej szyby sterowania... gestem ręki.
Nowy Range Rover Sport trafi do Polski w I kwartale 2018 roku.