Po raz pierwszy od powstania firmy w 1992 roku, stanowisko Dyrektora Generalnego objął Polak. Następcą Pierre’a-Yves Fargeas’a został Paweł Żuk, doświadczony menadżer, od lat pełniący funkcje zarządcze w ramach koncernu Shell.

Paweł Żuk ma 39 lat, a z branżą paliwową jest związany od ponad 12 lat. Karierę rozpoczął, tworząc sieć stacji Amoco w Polsce. Następnie, w firmie Texaco Polska objął obowiązki Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. W roku 2000, w ramach zawartej w Polsce, umowy przejęcia Texaco przez Shell, Paweł Żuk dołączył do Shell Polska. Począwszy od zarządzania integracją sieci w Polsce pod jedną marką, w kolejnych latach pełnił funkcje menedżerskie w ramach globalnych struktur Shell.

Od roku 2000 Paweł Żuk kierował działem operacyjnym w Polsce, następnie pracował w Dziale Fuzji i Przejęć w obrębie Shell Europe. W tym okresie, zajmował się także rozwojem działań Shell w Grecji. W ostatnich latach pracował dla europejskich i światowych struktur Shell, jako zarządzający paliwami w segmencie premium na rynkach w Europie, USA i Kanadzie.

Od początku roku 2006 pełni obowiązki Dyrektora Wydziału Stacji Paliw w Polsce. Do tej funkcji, w ostatnich tygodniach doszła nowa – funkcja Dyrektora Generalnego Shell Polska.Począwszy od stycznia 2007 roku, Paweł Żuk równolegle zarządza siecią stacji paliw Shell w Polsce, jak i nadzoruje funkcjonowanie całej grupy Shell w naszym kraju.

Shell jest obecny w Polsce od lat 20-tych XX wieku. Po II Wojnie Światowej przedstawicielstwo Shell prowadziło tu sprzedaż olejów oraz produktów chemicznych. Dopiero lata 90-te, wraz ze zmianami, które przyniosły, umożliwiły rozwinięcie działalności koncernu w Polsce na pełną skalę oraz dynamiczny rozwój. Pierwsza stację benzynową Shell uruchomił w 1994 roku, w Gdansku.

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat Shell zainwestował w Polsce prawie 500 milionów dolarów. Firma Shell regularnie plasuje sie na wysokich pozycjach listy 500 największych przedsiębiorstw polskiej gospodarki, publikowanej przez dziennik „Rzeczpospolita”. Co więcej, grupa Shell jest, w świetle zestawień, jedną z firm o największej dynamice przychodów.

Dziś, po ponad kilkunastu latach działalności na detalicznym rynku paliw w Polsce, Shell posiada sieć ponad 200 stacji benzynowych. W jej rozwój Shell zainwestował dotychczas prawie 170 milionów dolarów. W lutym 2001 roku Shell wykupił udziały koncernu Texaco w Polsce. W wyniku tej transakcji Shell przejął szesnaście stacji oraz dwa sklepy należące przedtem do Texaco. Na przełomie roku 2001 i 2002 Shell odkupił większość stacji od spółki Dexpol i włączył je do własnej sieci. 29 stycznia 2002 r. podpisano finalną umowę pomiędzy Shell Polska a DEA Mineraloel, w następstwie której Shell przejął pięćdziesiąt stacji należących do DEA w Polsce. Każde przejęcie stacji, należących wcześniej do innej sieci, wiązało się z dostosowywaniem tych obiektów do najwyższych standardów obowiązujących w Shell. W najbliższych latach planowane jest konsekwentne powiększanie liczby stacji tworzących sieć Shell w Polsce.

Każda stacja to nowoczesny obiekt. Firma oferuje całą gamę zaawansowanych technologicznie paliw (na przykład benzynę o liczbie oktanowej 99). Dodatkowo, Shell, jako jedyna sieć stacji w Polsce, na każdej ze swoich stacji posiada stałą obsługę na podjeździe stacji. Zawsze znajduje się przyjazna osoba, która wyręczy klientów w czynnościach związanych z tankowaniem, czy konserwacją samochodu.