Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.564.271.96
Średnio4.624.764.482.10
Najdrożej4.894.994.842.24

Skoda Karoq - takich cen nie spodziewał się nikt

29 wrz, 16:13
Udostępnij
0
Skomentuj

Skoda Karoq debiutuje na naszym rynku, ceny zwalają z nóg nawet zagorzałego fana tej marki.

  • Skoda Karoq jest oferowana z silnikami o mocy 115 i 150 KM
  • W momencie debiutu rynkowego model będzie oferowany w dwóch wersjach wyposażenia Ambition i Style
  • Większy Kodiaq jest droższy jedynie o 4 500 zł

Skoda Karoq w podstawowej wersji jest napędzana silnikiem 1.0 osiągającym maksymalnie 115 KM. Wersję podstawową, czyli Ambition wyceniono na 87 900 zł. Jeśli zdecydujemy się na automatyczną skrzynię biegów, to cena małego SUV-a Skody w podstawowej wersji osiągnie imponujące 95 400 zł.

Co otrzymamy w zamian? Musimy przyznać, że podstawowa wersja Skody Karoq imponuje wyposażeniem. Tak, samochód jest drogi, ale seryjnie bez żadnych dopłat na pokładzie Skody Karoq w wersji Ambition otrzymamy między innymi: dwustrefową automatyczną klimatyzację, czujnik deszczu i zmierzchu, system multimedialny z zestawem głośnomówiącym, tempomat oraz 17-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich. Natomiast o bezpieczeństwo pasażerów dba natomiast system front - monitorujący odstęp od poprzedzającego uczestnika ruchu, wyposażony w funkcję awaryjnego hamowania.

Dodatkowo w momencie debiutu rynkowego oferta Skody Karoq została wzbogacona o promocyjne pakiety wyposażenia. Wybierając pakiet Comfort dla wersji Ambition w cenie 1900 zł, zyskujemy wyposażenie o wartości prawie 5500 zł: m.in. radio Bolero z dotykowym wyświetlaczem o średnicy 8 cali, bezkluczykowy system obsługi samochodu, przyciemniane szyby z tyłu oraz przednie czujniki parkowania.

Kolejnym i ostatnim w momencie debiutu rynkowego Skody Karoq poziomem wyposażenia jest Style. Jak możemy łatwo się domyśleć, za nią trzeba zapłacić jeszcze więcej, bo co najmniej 103 000 zł - tak, kompaktowy SUV Skody w bogatszej wersji wyposażenia kosztuje ponad sto tysięcy złotych! To dużo, ale musimy wiedzieć, że w tym przypadku bazowy silnik 1.0 TSi jest sprzężony z 7-stopniowym automatem. Natomiast jego wyposażenie w porównaniu do wersji podstawowej jest bogatsze o 18 -calowe koła z lekkich stopów, bezkluczykowy dostęp do auta, relingi dachowe, przyciemniane tylne szyby, czujniki parkowania z przodu oraz tyłu, adaptacyjne reflektory LED, aktywny tempomat oraz podgrzewane przednie fotele i ambientowe oświetlenie wnętrza.

Tak jak w przypadku wersji Ambition, również możemy doposażyć model o dodatki oferowane w pakiecie Comfort - w tym przypadku za 3 400 zł otrzymamy nawigację, kamerę cofania oraz elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika.

Skoro już wiemy, jak wyposażona jest Skoda Karoq to czas na silniki. Tu jak można się spodziewać, nie ma niespodzianek, bowiem pod maskę trafiły jednostki napędowe znane z innych modeli grupy Volkswagena. Decydując się na wersję benzynową, możemy wybierać pomiędzy podstawowym silnikiem benzynowym 1.0 TSI osiągającym maksymalnie 115 KM, lub 150 konną jednostką 1.5 TSI. Zwolennicy silników wysokoprężnych, również obecnie mogą wybrać jedną z dwóch jednostek napędowych. W tym przypadku wersja podstawowa ma pojemność 1.6 l i osiąga maksymalnie 115 KM, natomiast większy 2-litrowy motor ma moc 150 KM. Każdy z silników oferowanych w Skodzie Karoq może zostać sprzężony z 6-biegową skrzynią manualną lub też 7-stopniowym automatem.

Cennik Skody Karoq

Foto: Auto Świat

Skoda Karoq - dane techniczne

Foto: Auto Świat

Kupujący Skodę Karoq dostaje w standardzie pakiet przeglądów o wartości 2450 zł. Darmowy pakiet obowiązuje przez pierwsze 4 lata eksploatacji lub do osiągnięcia przebiegu 60 tys. km. Pakiet obejmuje robociznę, oryginalne części i materiały eksploatacyjne.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 48/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. wrażenia z jazdy Oplem Insignią Country Tourer; wyprzedaże 2017 - poradnik kupującego; porównanie kompaktowych SUV-ów z silnikami benzynowymi; testy BMW 530d Touring i Hyundaia i30 N Performance; akumulator przed zimą; youngtimer po sezonie; Kia cee'd z drugiej ręki; Top 7: klasa średnia w cenie ok. 25 tys. zł.
Czy Skoda Karoq z takimi cenami będzie hitem sprzedaży?
Tak

50 %

Nie

50 %

Tak
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (163)

No photo
No photo ~ech Użytkownik anonimowy
~ech :
No photo ~ech Użytkownik anonimowy
Czyli Skoda którą chciałoby się normalnie poruszać, czyli silnik minimum 1,6 l.,czyli minimum 115 KM (bo przy tej wadze mniejsze silniki nie mają żadnego zastosowania) " na goło" będzie kosztować minimu ponad 100 tys.zł. Za te pieniądze czterech głównych producentów sprzedaje samochody: znacznie silniejsze, znacznie bardziej ekonomiczne, z lepszym wyposażeniem no i co istotnie znacznie ładniejsze.
W przypadku tego konkretnego nodelu Skody nie ma zastosowania słynne CCC.
30 wrz 14:24 | ocena: 89%
Liczba głosów:75
89%
11%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Bolo Yeung Użytkownik anonimowy
~Bolo Yeung :
No photo ~Bolo Yeung Użytkownik anonimowy
Chyba ich zdrowo pogieło! Myślałem nad tym samochodem, ale przy takich horrendalnych cenach, dziękuję, idę do konkurencji. Za wersję z atrapą silnika (1.0 TSI) dawać ponad 90 tys zł?! Ten samochód powinien być wyceniony w okolicach 70 tysięcy za najskromniejszą wersję, wtedy schodził by jak ciepłe bułeczki. Ale zobaczycie, że życie zweryfikuje tą błędną decyzję Czechów....
30 wrz 20:38 | ocena: 91%
Liczba głosów:33
91%
9%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~praktyk Użytkownik anonimowy
~praktyk :
No photo ~praktyk Użytkownik anonimowy
miałem lat temu chyba z 7-dem kombi ambiente fabii. Wyleczyło mnie z marki skoda. Z racji problemów z plecami przy wysiadaniu z auta odruchowo łapię się lewego słupka przyokiennego dla podparcia, kiedy dźwigam siedzisko. Zrobiłem ten manewr w skodzie tylko raz. mocarzem nie jestem, ale udało mi sie bardzo skutecznie paluszkami zgnieść blachę przedniego słupka przyokiennego. Nie wiedziałem,,że ja anemik mam tyle pary w rękach. Pudzian, bój się! chi chi
Od tej pory mam już chyba trzeci kolejny samochód, w żadnym z nich nie udało mi sie okazać takiej męskości paluszkami. Słupki w tych autach nie dają się zagnieść.
30 wrz 15:29 | ocena: 70%
Liczba głosów:27
70%
30%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Waldemar Użytkownik anonimowy
~Waldemar :
No photo ~Waldemar Użytkownik anonimowy
Skoda zakończy tak jak debilskie firmy motoryzacyjne które stosowały ceny z kosmosu. Miałem Skody Felicja i Fabia i nigdy więcej KURY. To badziewie o ciągłym kłopocie serwisowym. Te samochody winny mieć przedział cenowy na poziomie Dacii, nic więcej. Szukanie frajera w postaci bajońskich cen odbije się czkawką.
30 wrz 23:21 | ocena: 92%
Liczba głosów:24
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Martinez Użytkownik anonimowy
~Martinez :
No photo ~Martinez Użytkownik anonimowy
Skoda to faktycznie syf i żenada. I do tego niemiecka. Ani to ładne ani nowoczesne miałkie nijakie takie. Przecież nikt tego nie kupuje, marka jest zupełnie nieznana w świecie. Codziennie da się zaobserwować jak Czesi w kolejkach po polskiej stronie stoją i czekają aby kupić wymarzonego poloneza, dużego fiata lub malucha, hitem jest syrena i dostawczy Żuk nie wspominając o Nysie czy o Starze. Podobno wprowadzili komitet kolejkowy bo fabryki u nas nie dają rady z produkcją i tylko w tym roku będziemy potrzebować 40 tyś nowych pracowników w branży motoryzacyjnej aby sprostać zamówieniom. A gospodarka nasza na ten rok potrzebować będzie 100 tysięcy pracowników. Z terenów przygranicznych większość Czechów znalazła dobrze płatną pracę po naszej stronie granicy.
30 wrz 23:27 | ocena: 67%
Liczba głosów:36
67%
33%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~g29 Użytkownik anonimowy
~g29 :
No photo ~g29 Użytkownik anonimowy
No cóż, po wysokości cen widać w jakim dołku finansowym jest VW.
A ceny - cóż tu mówić Skoda nie daje klientom wyboru i Ci klienci wybiorą np. Nissana QASHQAI lub Toyotę RAV4, gościom z VW od ustalania ceny po prostu całkowicie mózgi odjechały, bo gdyby je mieli to takiej głupoty by nie zrobili, ale cóż czekamy na kolejki w salonach ba nawet na listy kolejkowe.
1 paź 07:13 | ocena: 83%
Liczba głosów:12
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Marek Użytkownik anonimowy
~Marek :
No photo ~Marek Użytkownik anonimowy
Przecież Skoda ma być tanim autem dla ludów Europy wschodniej oraz dla handlowców. Po co robić z WSK-i chopera? Ani to prestiż ani jakość. Ot auto dla określonego segmentu. Widać WV dostał mocno po tyłku za oszustwa i próbuje użyć Skody oraz Seata jako listek figowy. Tylko głupi da się na to nabrać.
30 wrz 14:24 | ocena: 89%
Liczba głosów:9
89%
11%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ TS Użytkownik anonimowy
~ TS :
No photo ~ TS Użytkownik anonimowy
1.0 TSI 3 cylindry to jakiś żart do takiego dużego auta. Trzeba być idiotą żeby w ogóle myśleć o wsadzaniu czegoś takiego na miejsce silnika. Owszem w fabii może i da radę ale w tym suwie na pewno nie.
30 wrz 15:11 | ocena: 97%
Liczba głosów:34
97%
3%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Jan Marek Nowicki Jan Marek Nowicki Facebook
Jan Marek Nowicki :
Jan Marek Nowicki Jan Marek Nowicki Facebook
Skoda oszukala w aferze spalinowej kilkanascie tysiecy klientow. O OSZUSTOW kupuja tylko naiwni, wierzacy w to ze OSZUST ich tym razem nie oszuka. Ja od OSZUSTOW nie kupuje. Polub i polec na FB strone OszukaniPrzezSkode/
1 paź 09:54 | ocena: 92%
Liczba głosów:24
92%
8%
| odpowiedzi: 4
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Olek Użytkownik anonimowy
~Olek
No photo ~Olek Użytkownik anonimowy
do Jan Marek Nowicki:
Jan Marek Nowicki Jan Marek Nowicki Facebook
1 paź 09:54 użytkownik Jan Marek Nowicki napisał:
Skoda oszukala w aferze spalinowej kilkanascie tysiecy klientow. O OSZUSTOW kupuja tylko naiwni, wierzacy w to ze OSZUST ich tym razem nie oszuka. Ja od OSZUSTOW nie kupuje. Polub i polec na FB strone OszukaniPrzezSkode/
No to już wiadomo skąd taka cena - muszą sobie na europejskich klientach odbić odszkodowania wypłacane za oceanem. Ja w tej zrzutce na pewno udziału nie wezme
1 paź 09:59 | ocena: 100%
Liczba głosów:10
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Skoda

Skoda Karoq - takich cen nie spodziewał się nikt

Skoda Karoq - takich cen nie spodziewał się nikt (slajd 1 z 8)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego