CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.194.324.091.96
Średnio4.544.724.392.11
Najdrożej4.894.994.852.45

Volkswagen Golf po liftingu: skrywa wiele nowości

9 paź 16 00:00
Udostępnij
0
Skomentuj

Patrząc na zmodernizowanego Golfa szybko można dojść do wniosku, że praktycznie nic się w nim nie zmieniło. Modyfikacje wizualne tradycyjnie są minimalne, jednak w rzeczywistości nowa odsłona najpopularniejszego modelu Volkswagena zyskała całkiem sporo udoskonaleń.

Golf pozostanie Golfem. Zwycięskiego składu się nie zmienia, tym bardziej najlepszego gracza – trzymając się terminologii sportowej. Kompaktowy Volkswagen będzie nadal wyglądał znajomo. Jeśli jednak przyjrzymy się mu bliżej, zauważymy przemodelowane zderzaki, diodowe przednie i tylne światła (technologią LED zastąpiono reflektory ksenonowe), nowe obręcze kół czy inny kształt końcówek układu wydechowego. Modyfikacje dotyczą wszystkich odmian Golfa: hatchbacka, kombi (Variant), hybrydy GTE i sportowej wersji GTI.

Volkswagen Golf - w pełni cyfrowy kokpit

Na czym skupił się Volkswagen modernizując Golfa VII generacji? Przede wszystkim na wprowadzeniu nowej generacji systemu multimedialnego „Discover Pro”, wyposażonego w ekran dotykowy o przekątnej 9,2 cala (większe ekrany otrzymały wszystkie systemy). Absolutną nowością w Volkswagenie, a także w całej klasie aut kompaktowych, jest możliwość sterowania licznymi funkcjami za pomocą gestów dłoni (takie rozwiązanie jest już używane w luksusowym BMW serii 7). Poszerzono również ofertę usług internetowych.

To jeszcze nie koniec cyfryzacji. W Golfie dostępny stał się Active Info Display (mają go już Passat i Tiguan oraz wiele modeli Audi). Jest to wysokiej rozdzielczości wyświetlacz, który można zamówić w miejsce analogowych wskaźników. Sposób prezentacji informacji zależy od kierowcy – do wyboru jest pięć trybów. Przykładowo, na ponad 12-calowym ekranie mogą dominować prędkościomierz i obrotomierz lub mapa nawigacji.

Volkswagen Golf - debiut silnika 1.5 TSI Evo

Czy to początek końca downsizingu? Odświeżonego Golfa premierowo będzie mógł napędzać nowy przedstawiciel silników TSI. Czterocylindrowy, turbodoładowany benzyniak o pojemności 1,5 litra, zastępujący silnik 1.4 TSI, generuje 150 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego. W przygotowaniu jest słabsza wersja BlueMotion o mocy 130 KM. Zmiany dotknęły także dwusprzęgłowej skrzyni DSG - sześciostopniową zastąpiono siedmiostopniową.

Inżynierowie zajrzeli również pod maskę Golfa GTI. Standardowa wersja sportowego modelu ma teraz taką samą moc, jak dotychczasowa najmocniejsza - 230 KM. Z kolei w wersji GTI Performance uzyskano aż 245 KM.

Volkswagen Golf - nowe systemy bezpieczeństwa

W ramach modernizacji kompakt Volkswagena otrzymał najnowsze systemy wspomagające kierowcę. Są wśród nich Front Assist z możliwością hamowania awaryjnego City, poszerzony o funkcję rozpoznawania pieszych. Dobra wiadomość czeka również osoby podróżujące z przyczepą - manewrowanie zestawem ułatwi system Trailer Assist.

Nawet jazda w korku może stać się bardziej komfortowa przy pomocy elektroniki. Dzięki współpracy asystenta pasa ruchu i aktywnego tempomatu, samochód jest w stanie samodzielnie utrzymać się na obranym kursie, sam przyspiesza i hamuje. Taka jazda musi odbywać się pod nadzorem kierowcy, ale nie wymaga od niego już takiego skupienia. Na pokładzie może się znaleźć również układ Emergency Assist, potrafiący wyhamować pojazd w razie wykrycia niebezpieczeństwa i braku reakcji ze strony kierowcy.

Volkswagen Golf - zmiany od lutego 2017

Pierwsze egzemplarze Volkswagena Golfa po liftingu trafią do salonów sprzedaży w lutym 2017 roku. Cennik powinniśmy poznać jeszcze w tym roku.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 13/2017 już w sprzedaży, a w nim: nowości Audi; pierwsze jazdy Oplem Insignią Grand Sport, Mazdą CX-5, Land Roverem Discovery i Suzuki Swift; porównanie nowej Hondy Civic z Mazdą 3; Nissan X-Trail 2.0 dCi testowany przez Czytelników; test Abartha 124 Spider; części zamienne w dobrej cenie; kupujemy auto używane - cz. 3; Top 10: kombi klasy średniej za 25 tys. zł; używane Suzuki Grand Vitara; fascynacje - Mercedes E 400 coupé; dodatek Market.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (19)

No photo
No photo ~Japonczyk 40 lat póz niej Użytkownik anonimowy
~Japonczyk 40 lat póz niej :
No photo ~Japonczyk 40 lat póz niej Użytkownik anonimowy
tak..tak.. auto dla debili, syf niemiecki, kpina..etc..etc.. Szkoda tylko, ze statystyki sprzedawalnosci tego modelu co innego mówia. Widocznie same debile nim jezdza. Madrzy maja oczywiscie japonczyki 15 letnie (leja do nich tylko benzyne i omijaja warsztaty lukiem szerokim) oraz niezawodne Radio-Taksówki z przebiegiem 300 tysi. Nie, syf ten Golf, faktycznie, dramat. Jade zaraz do salonu marki Dacia moja niezawodna KIA-nka.
11 lis 16 22:02 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Użytkownik Golfa GTD Użytkownik anonimowy
~Użytkownik Golfa GTD :
No photo ~Użytkownik Golfa GTD Użytkownik anonimowy
Bawi mnie jak pisze ktoś złe rzeczy na Golfa a później pisze o swoim KIA. To jest jednak zazdrość Polaka. Każdy kto jeździł golfem wie, że nie można go porównać do Kia. Koreańczycy uczą się ale jeszcze są bardzo do tyłu. Jakoś wykonania, prowadzenie, ergonomia w VW jest dla Koreańczyków dużym wzorem za którym próbują podążać.
13 lis 16 13:37 | ocena: 60%
Liczba głosów:10
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~on Użytkownik anonimowy
~on :
No photo ~on Użytkownik anonimowy
To jest kpina totalna kpina ! i jeszcze ta ostatnia okładka autoświata niby to z nowym golfem, którego nie będzie ! ŻART
10 lis 16 17:11 | ocena: 83%
Liczba głosów:12
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kodi Użytkownik anonimowy
~kodi :
No photo ~kodi Użytkownik anonimowy
Ten samochód nie zmienia się od 20 lat.Typowo niemiecki twardy design.
11 lis 16 07:59 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~w Użytkownik anonimowy
~w :
No photo ~w Użytkownik anonimowy
Skrywa wiele nowości-tak ma piąte koło i dwie kierownice
10 lis 16 17:56 | ocena: 77%
Liczba głosów:13
77%
23%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ed Użytkownik anonimowy
~ed :
No photo ~ed Użytkownik anonimowy
nudna stylistyka z widłami na atrapie chłodnicy,dno
10 lis 16 20:18 | ocena: 60%
Liczba głosów:20
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Paweł Użytkownik anonimowy
~Paweł :
No photo ~Paweł Użytkownik anonimowy
Komu się nie podoba nie musi kupować, może i trochę nudny, ale perfekcyjnie wykonany i z porządnych materiałów. Ci co najwięcej plują, jeżdżą starymi szrotami z Niemiec. Mam zamiar kupić Sportsvana, jest bardzo wygodny, funkcjonalny i świetnie wykonany.
12 lis 16 19:13 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Neato Użytkownik anonimowy
~Neato :
No photo ~Neato Użytkownik anonimowy
Glof 1.6 tdi, 70 tys przebiegu. Rocznik 2014... dwa razy wymiana klockow przod oraz standardowo filtry i olej. Jedyna ongerencja to wgrany program do 160 km bo dynamika z fabryczna moca byla bardzo slaba. Wczesniej mialem focusa II, i ceeda II. Golf guruje w kazdym aspekcie... stety lub niestety:)
18 lis 16 00:14 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~znawca Użytkownik anonimowy
~znawca :
No photo ~znawca Użytkownik anonimowy
auteczko ułomnych
11 lis 16 12:13 | ocena: 50%
Liczba głosów:8
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pozdro Użytkownik anonimowy
~Pozdro
No photo ~Pozdro Użytkownik anonimowy
do ~Janusz z nowej wsi:
No photo ~Janusz z nowej wsi Użytkownik anonimowy
10 lis 16 15:03 użytkownik ~Janusz z nowej wsi napisał
Gdybym miał wybrać nowego golfa albo fabię wybrałbym fabię. Skoda to o wiele lepsza marka, w Polsce bardziej prestiżowa, tańsza o znakomitej jakości i walorach eksploatacyjnych. No i VW nie ma w ofercie tak dobrego auta jak kodiag - kawał maszyny z napęde
Dobre, na szczęście wiem, co to sarkazm ;-)
10 lis 16 15:48 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Volkswagen / Auto Świat

Volkswagen Golf MY2017

Volkswagen Golf po liftingu: skrywa wiele nowości (slajd 1 z 15)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego