Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.384.494.291.97
Średnio4.594.754.492.10
Najdrożej4.994.994.992.29

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - świetnie się ją prowadzi

7 gru, 16:35

Alfa Romeo Giulia o mocy 200 KM to dynamiczna, dobrze wyważona limuzyna z doskonałym układem kierowniczym. Obraz burzą jednak skrzynia biegów i detale.

Udostępnij
0
Skomentuj

Tylny napęd, żywiołowy silnik, sportowa sylwetka – Giulii trudno się oprzeć. Jednak im więcej czasu się z nią spędza, tym bardziej ten związek staje się toksyczny – pewne cechy trudno jej wybaczyć...

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - nadwozie

Jest wyraźnie ciaśniej skrojone niż w BMW „trójce”, czuć to szczególnie z tyłu. Tam wygodnie usiądą osoby nie wyższe niż 175 cm. W Alfie najlepiej siąść za kierownicą i cieszyć się sportową pozycją. Fotel ma jednak krótkie siedzisko i słabo podpiera po bokach. Kokpit urzeka kształtami, tak samo jak karoseria, przydałaby się jednak większa dbałość o jakość wykończenia i materiały. Multimedia ustępują funkcjami i grafiką temu, co oferują rywale.

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - silnik

Dwulitrowy turbobenzyniak energicznie bierze się do roboty i przytomnie reaguje na gaz, ale jego wibracje są przenoszone do kabiny. Niezależnie od wybranego trybu jazdy frajdę psuje też szarpiąca i niezdecydowana skrzynia biegów – Alfa zasługuje na „mądrzejsze” oprogramowanie sterujące „automatem”. Na pocieszenie zostają wielkie aluminiowe łopatki przy kierownicy, które pozwalają ręcznie zmieniać przełożenia. Spalanie testowe uzyskaliśmy o 42 proc. wyższe, niż podaje Alfa – 8,5 l/100 km.

Silnik: typ/cylindry/zawory t.benz./R4/16
Pojemnośc skokowa 1995 cm3
Moc maksymalna 200 KM/5000 obr./min.
Maks. moment. obrotowy 330 Nm/1750 obr./min.
Skrzynia biegów/napęd aut. 8-begowa/tylny
Prędkość maksymlana 235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 6,6 s
Średnie spalanie producenta 6,0 l/100 km
Średnie spalanie testowe 8,5 l/100 km
Pojemność bagażnika 480 l
Długość/szerokość, wysokość 4643/1860/1436 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Masa własna/ładowność 1575 kg/430 kg
Cena testowanego egz. 205 750 zł

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - prowadzenie

Najmocniejszy argument Giulii. Układ kierowniczy jest bezpośredni i czuły na polecenia. W szybkich zakrętach czuć też masę korzystnie rozłożoną między osiami. Zawieszenie jest sztywne, jednak dziury są wygładzane cicho i akceptowalnie jak na limuzynę o sportowym zacięciu.

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - koszty

Bogato wyposażona testówka kosztowała ponad 200 000 zł, ale dilerzy oferują na Giulię 2.0 TB do 30 000 zł rabatu – tyle że na auta z 2016 r.

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - to nam się podoba

Dynamiczny silnik, sportowe prowadzenie, akceptowalny poziom komfortu.

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - to nam się nie podoba

Ciasna kabina, słabo wyprofilowane fotele, szarpiąca skrzynia biegów.

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - naszym zdaniem

Giulia dostarcza dużo przyjemności z jazdy i można ją kupić w dobrej cenie. Mam nadzieję, że Alfa poprawi niedociągnięcia przy okazji liftingu za ok. 1,5 roku i wówczas będzie to dynamiczna limuzyna bez „ale”.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 50/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy nowym BMW M5, Volkswagenem Golfem Sportsvan po liftingu i nowym Subaru XV; porównanie kombi klasy średniej z dieslami; test Porsche 911 GT3; początek testu długodystansowego Mitsubishi ASX; najczęstsze usterki silników Diesla; paliwa zimowe; Skoda Octavia II z drugiej ręki; używane SUV-y w cenie 35-45 tys. zł; specjalne Nissan rodem z Gwiezdnych Wojen.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (24)

No photo
No photo ~Gość Użytkownik anonimowy
~Gość :
No photo ~Gość Użytkownik anonimowy
No cóż mam 180 cm wzrostu siedząc z przodu nie brakowało mi siedziska siedząc z tyłu nie było mi ciasno - silnik wraz ze skrzynią oraz prowadzenie się wywołują banana na gębie, może tylko nagłośnienie w najtańszej wersji testowej mogłoby być lepsze - swoją drogą jakoś nie dziwi mnie hejt że strony polskojęzycznego czasopisma z niemieckimi korzeniami - wszak choćby była z platyny i miała napęd antygrawitacyjny nie może się równać niemieckiej "myśli" technicznej
8 gru 18:12 | ocena: 90%
Liczba głosów:21
90%
10%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~RaV Użytkownik anonimowy
~RaV :
No photo ~RaV Użytkownik anonimowy
A może warto byłoby napisać, że osiągi i właściwości jezdne biją na głowę niemiecką konkurencję? Silniki, nowe technologiczne rozwiązania, płyta podłogowa, niska masa własna i rozkład masy, bezpieczeństwo to nic? Zdecydowanie za mało pochwał dla tak dobrego samochodu! Jedyny istotny minus względem konkurencji to brak tylu elektronicznych gadżetów i systemów, które u konkurencji można dokupić, ale nie każdy ich w samochodzie oczekuje.
8 gru 10:48 | ocena: 82%
Liczba głosów:17
82%
18%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
~Ted :
No photo ~Ted Użytkownik anonimowy
Ten artykuł pokazuje niemiecką machinę propagandową na pełnych obrotach. Ps. A tak przy okazji... ciekawe, że niemiecka skrzynia ZF we włoskiej Alfie szarpie, a to samo niemiekckie ZF ale w niemieckim BMW jest idealne. Szkoda na was czasu...
8 gru 18:15 | ocena: 89%
Liczba głosów:18
89%
11%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Olek Użytkownik anonimowy
~Olek :
No photo ~Olek Użytkownik anonimowy
Ktoś z niemieckich producentów aut tutaj maczał swe swe brudne paluszki by popsuć wrażenia z urzytkowania Alfy.Ale prawda się sama obroni.Auto jest naprawdę super.Włosi się naprawdę postarali .

8 gru 10:18 | ocena: 89%
Liczba głosów:19
89%
11%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Grzegorz Użytkownik anonimowy
~Grzegorz :
No photo ~Grzegorz Użytkownik anonimowy
Jakaś kpina !!!
Ta sama skrzynia jest w BMW I tam jest cacy a tu krytyka
Artykuł pełen niemieckiej propagandy
Z tyłu mamy więcej miejsca niż w nowej A5
A materiały znacznie lepszej jakości
9 gru 12:01 | ocena: 86%
Liczba głosów:14
86%
14%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Barkac Użytkownik anonimowy
~Barkac :
No photo ~Barkac Użytkownik anonimowy
Szarpalo?...chyba w głowie redaktorowi...bo jezdzic gościu trzeba umiec
8 gru 17:08 | ocena: 93%
Liczba głosów:14
93%
7%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Niepoprawny Użytkownik anonimowy
~Niepoprawny :
No photo ~Niepoprawny Użytkownik anonimowy
Mam niewiele ponad 190 cm wzrostu i zmiescilem się z tyłu więc tu chyba hejt tylko padł na Alfę i nic więcej
8 gru 08:54 | ocena: 88%
Liczba głosów:17
88%
12%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Orzełek Użytkownik anonimowy
~Orzełek :
No photo ~Orzełek Użytkownik anonimowy
Jest o 100 tyś tańsza niż tak wyposażone audi merc czy bmw. I najładniejsza z towarzystwa.
8 gru 10:10 | ocena: 87%
Liczba głosów:23
87%
13%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~To zrozumiałe Użytkownik anonimowy
~To zrozumiałe :
No photo ~To zrozumiałe Użytkownik anonimowy
Czyli, jedynym problemem we włoskim samochodzie jest niemiecka skrzynia biegów?!
9 gru 20:02 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pare Użytkownik anonimowy
~Pare :
No photo ~Pare Użytkownik anonimowy
Jeździłem tym samym modelem bez problemu i bez żadnego ale
8 gru 12:40 | ocena: 89%
Liczba głosów:18
89%
11%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB

Tylny napęd, żywiołowy silnik, sportowa sylwetka – Giulii trudno się oprzeć.

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB - świetnie się ją prowadzi (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Igor Kohutnicki / Auto Świat

Reklamy
Koniec bloku reklamowego