M5 - perfekcyjnie mocne BMW

7 wrz, 15:40
Udostępnij
0
Skomentuj

Kolejna generacja BMW M5 jest nie tylko mocniejsza od poprzedniczki, lecz także pierwszy raz w historii tego modelu otrzymała napęd na wszystkie koła. Auto oficjalnie zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie

Poprzednie BMW M5 występowało w trzech wersjach mocy: 560 KM, 575 KM (Competition) i 600 KM (30 Jahre M5). Kolejna generacja ma 4,4-litrowy podwójnie doładowany silnik V8, który rozwija 600 KM oraz 750 Nm. To pozwala na uzyskanie „setki” już po 3,4 s, a do 200 km/h M5 rozpędza się od startu w 11,1 s. Prędkość maksymalna auta wyposażonego w opcjonalny pakiet M Drive to 305 km/h.

Napęd na wszystkie koła M xDrive uwzględnia sportowy charakter M5. Układ w zależności od potrzeb rozdziela napęd pomiędzy przednimi i tylnymi kołami. Optymalna trakcja to dodatkowo zasługa aktywnego dyferencjału tylnej osi. Prowadzący może zdecydować się na jedną z pięciu opcji bazujących na różnych kombinacjach pracy kontroli stabilności (DSC on, MDM, DSC off) i napędu (4WD, 4WD Sport, 2WD). W bazowym trybie, z włączonym DSC i 4WD, system dopuszcza niewielki poślizg tylnych kół podczas przyspieszania na wyjściu z zakrętu. W ustawieniu M Dynamic (MDM, 4WD Sport) możliwa będzie kontrolowana jazda w poślizgu. Dla doświadczonych kierowców przygotowano jeszcze trzy tryby pracy M xDrive z wyłączonym DSC, w tym napęd wyłącznie na tylne koła, umożliwiający driftowanie.

Nowe BMW M5 ma usportowioną stylistykę nadwozia, mocno wyprofilowane fotele oraz rasowo brzmiący aktywny układ wydechowy. W opcji można zamówić m.in. węglowo-ceramiczne hamulce – lżejsze o 23 kg od standardowego układu. W sprzedaży we wrześniu Oficjalna premiera nowego BMW M5 odbędzie się podczas salonu we Frankfurcie. Zamówienia będzie można składać już od września, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów wiosną 2018 roku. Z okazji premiery nowej generacji w ofercie pojawi się specjalna wersja M5 First Edition, limitowana do 400 egzemplarzy.

BMW M5 - naszym zdaniem

Prowadzenie, osiągi i stylistyka jak zawsze w przypadku BMW M5 są na najwyższym poziomie. Jestem pewien, że przyjemność z jazdy także.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 36/2017 już w sprzedaży a w nim m.in. prezentacja trzeciej generacji Porsche Cayenne; pierwsza jazda nowym VW Polo; porównanie Volvo XC60 z Audi Q5 i Mercedesem GLC; test Forda Ka+; mandaty z zagranicy; najlepsze kamerki samochodowe; Mercedes Klasy C w teście 100 tys. km; ranking kompaktowych kombi za 10 tys. zł oraz Lamborghini Aventador S.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Looksar Użytkownik anonimowy
~Looksar :
No photo ~Looksar Użytkownik anonimowy
@Hubert darujcie sobie te reklamy. Czasami wypożyczam auta, do was już się zniechęcam.

11 wrz 20:17
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Hubert.09 Użytkownik anonimowy
~Hubert.09 :
No photo ~Hubert.09 Użytkownik anonimowy
Po BMW a już zwłaszcza tych nowych modelach można się bez przeszkód spodziewać wielkiej precyzji i mocy. Jakiś czas temu pożyczałem roczny model w Panek i tak samo był niezwykły pod każdym względem
9 wrz 21:52 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: BMW

M5 - perfekcyjnie mocne BMW

M5 - perfekcyjnie mocne BMW (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego