CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.134.243.911.56
Średnio4.304.544.131.75
Najdrożej4.594.664.592.21

Sportowe Volkswageny Golfy w Polsce

17 maja 13 17:37
Udostępnij
0
Skomentuj

Volkswagen rozpoczął przyjmowanie zamówień na najszybsze Golfy – klasyczną, benzynową wersję GTI i wysokoprężną GTD. Samochody kosztują odpowiednio od 107 390 zł i 112 690 zł

Golf GTI po raz pierwszy oferowany w dwóch wersjach mocy: jednostka 2.0 TSI może generować 220 KM lub 230 KM (z pakietem Performance). Dla szybkich, ale oszczędnych kierowców, po raz kolejny przygotowano odmianę GTD z dwulitrowym silnikiem TDI o mocy 184 KM - to najmocniejszy wysokoprężny Golf w historii. Według producenta GTD zużywa średnio w trybie mieszanym tylko 4,2 l oleju napędowego na 100 km.

Zobacz wszystko na temat

Ceny VW Golfa GTI i GTD

Nowy Golf GTI może być wyposażony w 6-stopniową przekładnię dwusprzęgłową DSG. Wersja 220-konna przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,5 sekundy i rozwija prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Golf GTI w wersji Performance o mocy 230 KM potrzebuje na sprint do „setki” 6,4 sekundy i może się rozpędzić do równych 250 km/h. Golf GTD od 0 do 100 km/h przyspiesza w 7,5 sekundy i jest bardzo elastyczny - 380 Nm dostępne jest już od 1 750 obr./min. Jego V-maks. to 230 km/h.

Obie wersje GTI i GTD wyposażone są seryjnie między innymi w ESP, udoskonaloną funkcję poprawiającą dynamikę jazdy XDS+, reflektory biksenonowe, diodowe światła tylne, automatyczną klimatyzację oraz system audio z odtwarzaczem CD i ekranem dotykowym. Wyposażenie seryjne Golfa GTI Performance obejmuje dodatkowo blokadę mechanizmu różnicowego przedniej osi oraz większe, wentylowane hamulce z przodu i z tyłu.

Trzydrzwiowy Volkswagen Golf GTI kosztuje 107 390 zł, a z pakietem Perfomance 111 390 zł. Golf GTD kosztuje natomiast 112 690 zł. Wersje pięciodrzwiowe są droższe o około 1 700 zł.

Poleć
Udostępnij
0

Przeczytaj również:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Prawdziwym bohaterem dzisiejszego wydania jest niewątpliwie nowe Audi A8. To niezwykle luksusowa limuzyna klasy premium. Warto również zwrócić uwagę na pierwszy test nowego Volvo XC60 oraz debiut Opla Insignii w naszym porównaniu z rywalami w klasie. Zarówno Volvo, jak i Opel bardzo dobrze wypadają w naszych sprawdzianach. Insignii udało się pokonać niewątpliwą liderkę segmentu, która jest u nas Skoda Superb. W naszym cyklu o silnikach poszczególnych marek wzięliśmy pod lupę koreańskich producentów: Kie i Hyundaia. Które wersje są trwałe i niezawodne?
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~qba Użytkownik anonimowy
~qba :
No photo ~qba Użytkownik anonimowy
Performance wart uwagi, nawet z tą dopłatą.
17 maja 13 18:31 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Volkswagen Golf VIII GTI

Golf GTI po raz pierwszy oferowany w dwóch wersjach mocy: jednostka 2.0 TSI może generować 220 KM lub 230 KM (z pakietem Performance).

Sportowe Volkswageny Golfy w Polsce (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego