Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.414.694.311.99
Średnio4.624.754.472.05
Najdrożej4.794.814.712.19

Sportowe Volkswageny Golfy w Polsce

17 maja 13 17:37

Volkswagen rozpoczął przyjmowanie zamówień na najszybsze Golfy – klasyczną, benzynową wersję GTI i wysokoprężną GTD. Samochody kosztują odpowiednio od 107 390 zł i 112 690 zł

Udostępnij
0
Skomentuj

Golf GTI po raz pierwszy oferowany w dwóch wersjach mocy: jednostka 2.0 TSI może generować 220 KM lub 230 KM (z pakietem Performance). Dla szybkich, ale oszczędnych kierowców, po raz kolejny przygotowano odmianę GTD z dwulitrowym silnikiem TDI o mocy 184 KM - to najmocniejszy wysokoprężny Golf w historii. Według producenta GTD zużywa średnio w trybie mieszanym tylko 4,2 l oleju napędowego na 100 km.

Zobacz wszystko na temat

Ceny VW Golfa GTI i GTD

Nowy Golf GTI może być wyposażony w 6-stopniową przekładnię dwusprzęgłową DSG. Wersja 220-konna przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,5 sekundy i rozwija prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Golf GTI w wersji Performance o mocy 230 KM potrzebuje na sprint do „setki” 6,4 sekundy i może się rozpędzić do równych 250 km/h. Golf GTD od 0 do 100 km/h przyspiesza w 7,5 sekundy i jest bardzo elastyczny - 380 Nm dostępne jest już od 1 750 obr./min. Jego V-maks. to 230 km/h.

Obie wersje GTI i GTD wyposażone są seryjnie między innymi w ESP, udoskonaloną funkcję poprawiającą dynamikę jazdy XDS+, reflektory biksenonowe, diodowe światła tylne, automatyczną klimatyzację oraz system audio z odtwarzaczem CD i ekranem dotykowym. Wyposażenie seryjne Golfa GTI Performance obejmuje dodatkowo blokadę mechanizmu różnicowego przedniej osi oraz większe, wentylowane hamulce z przodu i z tyłu.

Trzydrzwiowy Volkswagen Golf GTI kosztuje 107 390 zł, a z pakietem Perfomance 111 390 zł. Golf GTD kosztuje natomiast 112 690 zł. Wersje pięciodrzwiowe są droższe o około 1 700 zł.

Poleć
Udostępnij
0

Przeczytaj również:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 2/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowe elektryczne Mercedesy; wszystkie SUV-y na polskim rynku - poradnik kupującego; porównanie dużych kombi marek premium; test Skody Karoq; Citroen Grand C4 Picasso - podsumowanie testu długodystansowego; smartfon jako narzędzie do kontrolowania auta; wideorejestratory policyjne; polecane silniki Peugeota; używany Nissan Qashqai II.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej