Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Co psuje się w używanym BMW serii 3?

10 lis 17 13:28

BMW E46 produkowano od 1998 do 2007 r. E46 to całkiem udany model, który co prawda ma kilka powtarzających się przypadłości, ale generalnie oceniamy go dość dobrze.

Udostępnij
0
Skomentuj

Niestety w przypadku tego samochodu typowe dla naszego rynku problemy występują z dużym natężeniem. Mamy tu na myśli przede wszystkim powypadkową przeszłość, bo niestety niewiele z dostępnych u nas E46 nie miało nigdy do czynienia z blacharzem. Do tego można założyć, że duża część z oferowanych pojazdów ma cofnięte liczniki, a rzetelna weryfikacja tego ile pokonały w rzeczywistości kilometrów jest bardzo utrudniona.

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

BMW może być też zwyczajnie wyeksploatowane, nie brakuje też pojazdów, w których serwis wykonywano rzadko, a naprawy na najtańszych, nie polecanych, zamiennikach.

Poniżej prezentujemy kilka z typowych awarii BMW E46, po więcej informacji o tym modelu zapraszamy do najbliższego, 46 numeru Auto Świata.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 8/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. prezentacja nowej generacji Kii Ceed; pierwsza jazda nowym Audi A7 Sportback; porównanie SUV-ów z różnych stron świata; test Dacii Duster II; Hyundai Ioniq Electric w zimowych warunkach; raport - czy już czas na auta elektryczne w Polsce?; naprawiamy elektryczne szyby; poszukiwane kompakty z drugiej ręki; używane BMW serii 5 E39; nowa Toyota Land Cruiser na bezdrożach Namibii.

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Adam Włodarz / Auto Świat

Typowe usterki BMW E46 - instalacja elektryczna

W E46 może zawieźć komputer komfortu – poznacie to np. po tym, że przestaną działać elektrycznie sterowane szyby. Na szczęście bez problemu można tu zastosować część używaną. Nie brakuje zakładów elektrycznych, które są w stanie przeprogramować komputer tak, aby działał w innym egzemplarzu niż oryginalnie. W BMW często zdarza się także, że ekran klimatyzacji gubi piksele. Wymiana kosztuje 650 zł. Ten sam kłopot dotyczy wyświetlacza umieszczonego między zegarami – w tym wypadku koszty są niższe i powinny się zamknąć w kwocie 250 zł.

Foto: Adam Włodarz / Auto Świat

Foto: Adam Włodarz / Auto Świat

Foto: Adam Włodarz / Auto Świat

Foto: Adam Włodarz / Auto Świat

Foto: Adam Włodarz / Auto Świat

Co psuje się w używanym BMW serii 3? (slajd 1 z 6)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego