Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Ryzykowne auta na literę T

18 kwi 14 13:51

Tym razem w alfabetycznym przeglądzie ryzykownych marek skupimy się na Toyocie. W ostatnich latach bezawaryjny wizerunek tego producenta znacznie ucierpiał – głównie za sprawą diesli z aluminiowym blokiem!

Udostępnij
0
Skomentuj

Wpadka była bardzo spektakularna, ale trzeba przyznać, że producent wyszedł z twarzą i w wielu przypadkach wymieniał uszkodzone silniki na nowe nawet po kilku latach od wygaśnięcia gwarancji – pod warunkiem że samochód był obsługiwany w ASO.

Idealny wizerunek firmy ucierpiał też w wyniku niedopracowania II generacji Avensisa (auta przedliftingowe). Wcześniej nie zdarzały się także tej marce takie usterki, jak zużycie łożysk w skrzyniach biegów w benzyniakach (często występuje w Aurisach).

Zdecydowaliśmy się na opis czterech modeli z ostatnich lat, w których ryzyko pojawienia się problemów jest bardzo duże. Oto one!

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 2/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowe elektryczne Mercedesy; wszystkie SUV-y na polskim rynku - poradnik kupującego; porównanie dużych kombi marek premium; test Skody Karoq; Citroen Grand C4 Picasso - podsumowanie testu długodystansowego; smartfon jako narzędzie do kontrolowania auta; wideorejestratory policyjne; polecane silniki Peugeota; używany Nissan Qashqai II.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (15)

No photo
No photo ~uzytkownik- Użytkownik anonimowy
~uzytkownik-
No photo ~uzytkownik- Użytkownik anonimowy
do ~Zorro:
No photo ~Zorro Użytkownik anonimowy
20 kwi 14 21:10 użytkownik ~Zorro napisał
Gorszego SYFU JAK AUTO ŚWIAT NIEMA!!!
Miałem problem z dieslem 2.0 właśnie z aluminiowym blokiem przy 210 tys. km. Robiłem to poza ASO za 3500 zl, mechanik mówił, że to norma i się zdarza!!! Poza tym auto bardzo fajne i jezdzi bezawaryjnie. Można czegoś nie lubic i z czymś się nie zgadzac, ale z faktami sie nie dyskutuje, a głupków ignoruje.
21 kwi 14 09:58 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dgdg Użytkownik anonimowy
~dgdg :
No photo ~dgdg Użytkownik anonimowy
a co z folcwagenami?
wiecie ze ta niemiecka firma nie ma zadnego silnika bez masy niedoróbek i awari!!!
21 kwi 14 14:28 | ocena: 90%
Liczba głosów:10
90%
10%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~xxxxxxxxxxxxxxxxx Użytkownik anonimowy
~xxxxxxxxxxxxxxxxx :
No photo ~xxxxxxxxxxxxxxxxx Użytkownik anonimowy
w końcu ludzie przeglądają na oczy i juz nie wierzą w wasze brednie tzw. auto śwaita hihhi
3 maja 14 21:07 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dnyht Użytkownik anonimowy
~dnyht :
No photo ~dnyht Użytkownik anonimowy
śmietnik
3 maja 14 21:25 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mintaj Użytkownik anonimowy
~mintaj :
No photo ~mintaj Użytkownik anonimowy
Ryzykowne? Mam od 2011 r. Toyotę Avensis kombi 2.0D-4D 115KM z 2006 r. i nie wyobrażam sobie zamienić jej na inne auto. Długo szukałem odpowiedniego auta rodzinnego i z perspektywy czasu ani trochę nie żałuję tego zakupu.
3 lut 17 23:47
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~J Użytkownik anonimowy
~J :
No photo ~J Użytkownik anonimowy
Moja Corolla 2008 przejechane 146000, konieczna była wymiana wszystkich łożysk w skrzyni biegów. Pomoc Corolla e15 mają powtarzalny błąd niskiej jakości przeniesienia napędu, co na to auto świat?
1 lis 16 08:09 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Janusz Użytkownik anonimowy
~Janusz :
No photo ~Janusz Użytkownik anonimowy
1.8 vvti 2007 r - z LPG 280 tys zero problemow olej Mobil 5w30 na 10 tys pobiera ok 0.7 l.. przy naprawde dynamicznej jezdzie.
31 paź 16 21:54 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~corolla Użytkownik anonimowy
~corolla :
No photo ~corolla Użytkownik anonimowy
Dlaczego nikt nie napisal o cewkach zaplonowych silnikow 1ZR-FE?
31 paź 16 18:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jb Użytkownik anonimowy
~jb :
No photo ~jb Użytkownik anonimowy
Auto-śmieć
23 kwi 14 22:10 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kajtek Użytkownik anonimowy
~kajtek :
No photo ~kajtek Użytkownik anonimowy
hehe samochody i auto świat ;) za 20-lat
23 kwi 14 14:17 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Toyota Avensis II

1. Toyota Avensis II 2.2 D-4D (2005-08).

Avensis II po liftingu (od 2006 r.) pozbył się kilku problemów, które nękały egzemplarze sprzed modernizacji. Niestety, w ich miejsce pojawił się jeden, ale znacznie poważniejszy – związany z trwałością nowych diesli z aluminiowymi blokami. Do 2005 r. oferowano tylko diesla 2.0 D-4D/116 KM. Nie był on bez skazy, ale awarie ograniczały się do osprzętu. Później wprowadzono pierwszą jednostkę 2.2 D-4D (w 2005 r.), a w 2006 r. motor 2.0 D-4D/126 KM, należące do nowej rodziny diesli. Jedna z istotniejszych zmian to aluminiowy blok silnika. Początkowo nic nie zapowiadało kłopotów. Niestety, gdy pierwsze auta z tymi silnikami przejechały 140-170 tys. km, okazało się, że w większości z nich występuje problem z układem chłodzenia – ubywa płynu i wzrasta temperatura. Prawdziwa przyczyna tkwi jednak na styku cylindra i głowicy.

Ryzykowne auta na literę T (slajd 1 z 8)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego