Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

DS 7 Crossback w sprzedaży w Polsce

5 lut, 11:00

Od lutego w polskich salonach marki DS jest dostępny nowy model DS 7 Crossback. Elegancki SUV z Francji kosztuje od 124 900 zł.

Udostępnij
0
Skomentuj

Jest to pierwszy SUV i pierwszy z sześciu modeli nowej generacji, jakie szykuje ta najmłodsza marka należąca do Grupy PSA. DS 7 Crossback ma być autem premium, został stworzony od początku przez DS-a, a nie opracowany na bazie Citroena. Auto wyróżnia się oryginalną stylistyką nadwozia i wnętrza, oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi.

Samochód jest oferowany z pięcioma turbodoładowanymi silnikami do wyboru i niestety tylko z napędem na przednie koła. W 2019 roku powinna pojawić się w ofercie wersja hybrydowa z kombinowanym napędem 4x4.

Może trochę dziwić, że podstawową jednostką tak pozycjonowanego samochodu jest zaledwie trzycylindrowy benzyniak o pojemności 1,2 litra i mocy 130 KM. Wyżej znajduje się czterocylindrowy silnik 1.6 w dwóch wersjach mocy: 180 i 225 KM (obie seryjnie z automatyczną skrzynią biegów). Po stronie turbodiesli znajdują się: nowy motor 1.5 BlueHDi generujący 130 KM, który może współpracować z ręczną lub automatyczną przekładnią, oraz 2.0 o mocy 180 KM dostępny wyłącznie z „automatem”.

Do wyboru są cztery wersje wyposażenia: Chic, Be Chic, So Chic i Grand Chic. Bazowy wariant obejmuje m.in.: system rozpoznawania znaków z ograniczeniami prędkości z możliwością programowania tempomatu lub ogranicznika; czujniki parkowania z przodu; system bezkluczykowy; elektrycznie sterowane szyby i lusterka boczne; ręczną klimatyzację; komputer pokładowy; światła LED do jazdy w dzień, reflektory ksenonowe; 8-calowy ekran dotykowy; radioodtwarzacz z USB i Bluetooth; felgi aluminiowe w rozmiarze 17 cali.

Z ciekawszych opcji warto wymienić: zestaw wskaźników w formie wyświetlacza o przekątnej 12,3 cala; nawet 20-calowe felgi; system zaawansowanych świateł DS Active Led Vision, który automatycznie dostosowuje zasięg i szerokość świateł w zależności od warunków drogowych; kamera na podczerwień DS Night Vision, zdolna rozpoznać pieszego lub zwierzę w ciemności do 100 m przed pojazdem, oraz DS Active Scan Suspension, czyli zawieszenie o zmiennej sile amortyzacji pracujące na podstawie informacji z czujników i kamery skanującej profil drogi.

DS 7 Crossback - polski cennik

Silnik Skrzynia biegów Wersja Chic Be Chic So Chic Grand Chic
1.2 PureTech 130 KM ręczna 6-biegowa 124 900 zł 132 900 zł 138 900 zł -
1.6 PureTech 180 KM aut. 8-biegowa - 150 900 zł 160 900 zł 186 900 zł
1.6 PureTech 225 KM aut. 8-biegowa - 162 900 zł 168 900 zł 198 900 zł
1.6 BlueHDi 130 KM ręczna 6-biegowa - 139 900 zł 145 900 zł -
1.6 BlueHDi 130 KM aut. 8-biegowa - 148 400 zł 154 400 zł -
2.0 BlueHDi 180 KM aut. 8-biegowa - 163 400 zł 169 400 zł 195 400 zł

.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 7/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsze jazdy BMW X2 i zmodernizowaną Hondą Jazz; prezentacja Skody Fabii po liftingu; raport: VW po Dieselgate; porównanie: kompakty kontra crossovery; testy Volvo V90 i Porsche Cayenne; raport: jak kradną auta; ustawianie geometrii zawieszenia; co to jest eCall; używany Opel Zafira; Top 10: używane kombi klasy średniej; Nissan Leaf nowej generacji.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (32)

No photo
No photo ~Woj Użytkownik anonimowy
~Woj :
No photo ~Woj Użytkownik anonimowy
Wszystkie te opienie o francuskich samochodach to totalna bzdura powtarzana od lat przez milosnikow niemieckiej „super” motoryzacji. Podam dla przykladu jezdzilem ostatnio C5 i 508GT. Kazdym zrobilem po 200 tys km. Teraz ma VW Pasata przebieg 80tys i przyznam ze C5 i 508 razem nie przestaly tyle w serwisie co VW przy 80 tys.
Ta opinia to bzdura powtarzana przez ludzi, ktorzy zatrzymali sie w rozwoju motoryzacji w zeszlym wieku.
7 lut 23:00 | ocena: 90%
Liczba głosów:21
90%
10%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Emeryt Użytkownik anonimowy
~Emeryt
No photo ~Emeryt Użytkownik anonimowy
do ~mechanik:
No photo ~mechanik Użytkownik anonimowy
7 lut 14:53 użytkownik ~mechanik napisał
Przestrzegam kupiłem dwa modele jeden to peu.....t drugi to citr....n na naprawy wydałem tyle że kupiłbym za to trzeci samochód
Miałem 18 samochodów przez prawie 50 lat i nie mam złych wspomnień o samochodach francuskich , była Xantia, C5 I, C5II, ale chciałbym się odnieść do samochodu DS 7 ten co w w/w artykule. Trudno powiedzieć jak się będzie sprawował ale on jest po prostu brzydki i klocowaty . W środku jak to w Citroenie dużo ładnych dodatków takie francuskie smaczki.... Ale z zewnątrz i ten pozwolę sobie napisać ohydny kolor a wiadomo że często kolor też decyduje o wyglądzie auta, no i ceny dosyć koszmarne. W tej chwili jest ogromna podaż samochodów w tej klasie (której fanem zdecydowanie nie jestem) i za tą cenę jest bardzo szeroki wybór dlatego mam poważne wątpliwości jaka będzie sprzedaż. Samochód wiadomo kupuje się sercem albo kierując się rozsądkiem, a w tym przypadku pozostaje chyba tylko przywiązanie do marki.
Pozdrowienia
7 lut 20:01 | ocena: 78%
Liczba głosów:9
78%
22%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mario 50 Użytkownik anonimowy
~Mario 50
No photo ~Mario 50 Użytkownik anonimowy
do ~tak tylko:
No photo ~tak tylko Użytkownik anonimowy
7 lut 15:24 użytkownik ~tak tylko napisał
Wygląd ok, z boku przypomina kopię Infiniti QX 50 reszta też nie zła. Ale te silniki to jest tragedia i psuć się pewnie będzie straszliwie jak to citroen . Do tego ten 1,6 225 koni za 200 tys i więcej bo wiadomo że te ceny to podstawa to już chyba przesa
To Citroeny wg ciebie tak strasznie się psują???? Ciekawe gdzie nabyłeś tą wiedzę???? Nieździwię się jesli ta wiedza pochodzi z forum internetowego posiadaczy samochodów niemieckich.
Mam już trzecia C5. Owszem z pierwsza miałem pewne problemy choć ani razu nie była na lawecie. Sprzedałem ja z przebiegiem 360 tys km. Druga C5 przebieg 420 tys i nigdy najmniejszej awarii. Teraz trzecia C5 po tym jak przeczytałem ze Citroen wycofał się z zawieszenia hydro pneumatycznego chyba zajeżdżę ją do jej przysłowiowej ,,śmierci" Mam przejechane lekko ponad 360 tys i ani jednej usterki. Mam swój zakład mechaniczny w którym serwisuję Citroeny bo naprawdę sie na nich znają. Czyli jak to jest z tymi awariami samochodów grupy PSA
7 lut 18:13 | ocena: 77%
Liczba głosów:22
77%
23%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Gorion Użytkownik anonimowy
~Gorion
No photo ~Gorion Użytkownik anonimowy
do ~tak tylko:
No photo ~tak tylko Użytkownik anonimowy
7 lut 15:24 użytkownik ~tak tylko napisał
Wygląd ok, z boku przypomina kopię Infiniti QX 50 reszta też nie zła. Ale te silniki to jest tragedia i psuć się pewnie będzie straszliwie jak to citroen . Do tego ten 1,6 225 koni za 200 tys i więcej bo wiadomo że te ceny to podstawa to już chyba przesa
Nie wiem czy wiesz, że francuskie diesle mają opinię najlepszych na świecie. Niemieckie silniki to już tylko dawna legenda. Renoma niemieckich aut to gebelsowska propaganda. Popytaj i poczytaj obiektywne opinie. Pozdrawiam serdecznie.
7 lut 20:24 | ocena: 79%
Liczba głosów:19
79%
21%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ot tak Użytkownik anonimowy
~ot tak
No photo ~ot tak Użytkownik anonimowy
do ~Woj:
No photo ~Woj Użytkownik anonimowy
7 lut 23:00 użytkownik ~Woj napisał
Wszystkie te opienie o francuskich samochodach to totalna bzdura powtarzana od lat przez milosnikow niemieckiej „super” motoryzacji. Podam dla przykladu jezdzilem ostatnio C5 i 508GT. Kazdym zrobilem po 200 tys km. Teraz ma VW Pasata przebieg 80tys i przy
Opinia o francuskich samochodach nie jest bzdurą, ponieważ wynika z doświadczeń użytkowników. Bzdurą natomiast jest to, że użytkownicy tych samochodów zatrzymali się w rozwoju motoryzacji w zeszłym wieku, gdyż użytkują - pomni swoich doświadczeń - pojazdy innych marek. Użytkuję obecnie służbowo samochody marki Citroen, a prywatnie H... i pamiętam awaryjność samochodów francuskich sprzed 15-20 lat i stwierdzam, że jest ogromny postęp ku zmniejszeniu usterek mechanicznych, niemniej ilość usterek związanych z elektryką i elektroniką (dochodzą nowe systemy) jest wyższa niż np. w samochodzie H :)

8 lut 11:30 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Desing jak Disco-Polo czyli bling-bling! Użytkownik anonimowy
~Desing jak Disco-Polo czyli bling-bling! :
No photo ~Desing jak Disco-Polo czyli bling-bling! Użytkownik anonimowy
Groteskowo brzydki, nic nie mówiacy desing i przerysowane linie nadwozia. Za 2-3 lata od momentu kupna, wlasciciel bedzie jego wygladem przejedzony. Zero charakterystyki wyrózniajacej ten model w dzungli miejskiej pelnej innych samochodów. W srodku zastosowane elementy stylistyczne jak w nowych modelach VOLVO, przy czym architekt wnetrz mial bardziej w swojej sugestii spodobac sie azjatyckiemu odbiorcy (Chiny), niz odbiorcy na rynku europejskim swiecidelkami moczonymi w roztworach chromowych. Nie, dziekuje, postoje.
5 lut 15:26 | ocena: 58%
Liczba głosów:43
42%
58%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jerzy_Katowice Użytkownik anonimowy
~Jerzy_Katowice
No photo ~Jerzy_Katowice Użytkownik anonimowy
do ~mechanik:
No photo ~mechanik Użytkownik anonimowy
7 lut 14:53 użytkownik ~mechanik napisał
Przestrzegam kupiłem dwa modele jeden to peu.....t drugi to citr....n na naprawy wydałem tyle że kupiłbym za to trzeci samochód
Potwierdzam. To marka, które traktuje polskiego klienta jak buszmena, który powinien być zadowolony tym, że błyszczą się chromowane dodatki.
7 lut 15:47 | ocena: 53%
Liczba głosów:15
53%
47%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~bodzio Użytkownik anonimowy
~bodzio :
No photo ~bodzio Użytkownik anonimowy
Skąd oni takie cenniki wzieli? Przecież to nie jest jakaś bardzo znan marka by się tak cenić. Moje tivoli kosztowało mnie prawie 60 tys to gdybym miał kupić auto w najlepszej wersji... To bym miał 3 różne i to dobrej klasy
6 lut 13:55 | ocena: 62%
Liczba głosów:21
38%
62%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ale się uśmiałem Użytkownik anonimowy
~Ale się uśmiałem :
No photo ~Ale się uśmiałem Użytkownik anonimowy
Buhaha, hahaha, haa...ufff....francuski SUV.....z silnikiem 3 cylindrowym i napędem na jedną oś.....idealny do jazdy na parkingu przed marketem. Buhaha...
8 lut 06:40 | ocena: 55%
Liczba głosów:11
45%
55%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~olek Użytkownik anonimowy
~olek :
No photo ~olek Użytkownik anonimowy
całkiem fajny, ale nie na mój budżet. Dobrze że w peugeot pozbywali się modeli z 2017 roku, bo dzięki temu mogłem zakupić model 2008 w świetnej cenie!
14 lut 16:52 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej