Ten niepozorny Volkswagen, wydaje się być zwykłym Beetlem, ale ... Pod szarym nadwoziem, podobnie jak w klasycznym modelu kryje się silnik bokser. Z tym, że ten ma sześć cylindrów, a nie cztery. To nowoczesna jednostka z Porsche Boxter.Silnik o pojemności 3179 cm3 dostarcza 270 KM i osiąga moment obrotowy 305 Nm przy 4500 obr./min. Prędkość maksymalna auta to około 241 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 5,5 sekundy.Firma Carmaxx nie zapomniała o odpowiednim układzie hamulcowym. Z przodu zamocowano tarcze o średnicy 318 mm, a z tyłu 299 mm. Ukrywają się one pod ramionami felg z przodu o rozmiarze 225/40 R18, a z tyłu 235/40 R18 z oponami Hankook Ventus S1 EVO.Tak przygotowany Garbus to wydatek około 95 000 euro. To dość drogo jak na Garbusa, którego nie można zarejestrować jako klasyka.
Garbus o mocy 270 KM!
Ten Volkswagen Garbus otrzymał silnik przeszczepiony wprost z Porsche, a dokładnie z modelu Boxster. To nowoczesny klasyk, który może się pochwalić bezawaryjnością i osiągami Porsche