Ta auta sprzedają się najlepiej

24 kwi 14 15:31
Udostępnij
0
Skomentuj

Wszystko wskazuje na to, iż rynek europejski kryzys ma już za sobą. W I kwartale 2014 r. sprzedano 1 476 318 nowych samochodów, co oznacza 9,30 proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku.

Nie oznacza to wcale, że we wszystkich krajach europejskich sprzedaż wzrosła. W marcu 2014 r. dodatnie wyniki odnotowano w 24 krajach, ale na kilku ważnych dla producentów marek odnotowano także spadek. W Holandii sprzedaż spadła o 17,6 proc. (wzrost podatku), w Szwajcarii o 9,70 proc, a w Austrii o 4,4 proc. - w porównaniu z analogicznym miesiącem 2014 r.

W marcu 2014 r. największy wzrost sprzedaży z czołowej dwudziestki odnotowała Dacia (+42 proc.), co marka zawdzięcza powodzeniu modeli Sandero, Logan i Duster. Natomiast z czołówki najlepszy wynik odnotował Renault, który dzięki znakomitej sprzedaży Captura osiągnął wynik o 21,60 proc.

Najmniejszy wzrost sprzedaży odnotował lider. Volkswagen sprzedał w marcu 2014 r. 164 304 samochody (+4,70 proc.), a w ciągu I kwartału – 392 857 aut (+3,70 proc.).

Najpopularniejszym modelem samochodu w Europie pozostaje wciąż niezagrożony Volkswagen Golf. W marcu 2014 r. niemiecki producent sprzedał 56 042 egz. (+14,10 proc.), a w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku 129 599 egz. (+15,30 proc.).

Z modeli sklasyfikowanych w pierwszej dziesiątce największy wzrost w marcu 2014 r. odnotował Fiat 500, którego sprzedano w liczbie 21 990 egz. (+23,10 proc.), a w całym pierwszym kwartale 2014 r. do użytkowników trafiło 46 572 egz. (+ 19,50 proc.).

Natomiast największy wzrost sprzedaży w I kwartale 2014 r. wśród modeli odnotowało Audi A3 (+50,50 proc.)

W pierwszym kwartale 2014 roku w 30 krajach europejskich objętych statystykami JATO sprzedano 3 331 087 nowych samochodów, co oznacza 7,20 proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2013 r.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Ryszard Użytkownik anonimowy
~Ryszard :
No photo ~Ryszard Użytkownik anonimowy
a w Polsce najbardziej popularny golf 10 letni
11 lis 14 22:23
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Karol Użytkownik anonimowy
~Karol :
No photo ~Karol Użytkownik anonimowy
A tak było mówione, że 500L nie odniesie sukcesu... Słuchać tych dziennikarzy...
24 kwi 14 21:50 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: materiały producenta / materiały producenta

10. Fiat 500

Gama modeli z pięćsetką w nazwie sprzedaje się znakomicie. W marcu 2014 r. do europejskich użytkowników trafiło 21 990 egz., a w ciągu pierwszych trzech miesięcy sprzedano 46 572 egz., co oznacza 19,50 proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku. Warto dodać, iż podstawowa wersja Fiata 500 produkowana jest w Tychach

Ta auta sprzedają się najlepiej (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: materiały producenta / materiały producenta

Reklamy
Koniec bloku reklamowego