Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.99
Średnio4.674.804.562.15
Najdrożej4.895.084.792.29

Mitsubishi Eclipse Cross - nowy wymiar SUV-a

8 lis, 14:05
Udostępnij
0
Skomentuj

Mitsubishi Eclipse Cross - wraz z tym modelem japońska firma wprowadza SUV-a, który ma uzupełnić lukę pomiędzy ASX-em a Outlanderem. Każdy z tych modeli powstał na takiej samej platformie

Mitsubishi Eclipse Cross z licznymi załamaniami (szczególnie z przodu) prezentuje się futurystycznie. Poza tym nadwozie ozdobiono obficie chromowanymi dodatkami. Czy jest to ładne? To już rzecz gustu. Natomiast nie podlega dyskusji, że tak zaprojektowany samochód prezentuje się ciekawie.

Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

We wnętrzu jest mniej oryginalnie. Po wzorze wskaźników oraz stylizacji deski rozdzielczej szybko zorientujemy się, że podróżujemy Mitsubishi. Materiały wykończeniowe są w przeważającej części dobre, ale szkoda, że wśród nich pojawiły się tandetnie wyglądajęce srebrne, plastikowe elementy.

Jednak ważniejsze jest to, że Mitsubishi Eclipse Cross ma na pokładzie obszerne i wygodne fotel, pozycja za kierownicą jest komfortowa, a ilość przestrzeni w obu rzędach siedzeń więcej niż wystarczająca.

Mitsubishi Eclipse Cross - nie dla rodziny

Mniej entuzjastycznie prezentuje się część ładunkowa. Pojemność 341 l to za mało żeby zmieścić urlopowe bagaże całej rodziny. Kufer można powiększyć (do 448 l) po przesunięciu do przodu tylnej kanapy, ale wówczas nawet dla dzieci będzie za mało miejsca na nogi.

W chwili obecnej Mitsubishi Eclipse Cross występuje tylko z doładowanym benzynowym silnikiem 1.5 o mocy 163 KM (w planach jest jeszcze 150-konny diesel). Do wyboru jest skrzynia manualna lub bezstopniowa z symulowanymi 8 biegami.

Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Podczas pierwszych jazd sprawdziliśmy samochód w tej drugiej konfiguracji. Wrażenie? Jak najbardziej pozytywne. Silnik okazuje się cichy zarówno podczas jazdy w mieście, jak i z prędkościami autostradowymi. Hałas wzmaga się jedynie podczas gwałtownego przyspieszenia (wirtualne biegi nie do końca redukują tę cechę - typową dla aut z CVT).

Jednak można to wybaczyć bowiem Mitsubishi Eclipse Cross odwdzięcza się dobrą dynamiką. Setkę uzyskuje się po 9,8 s (wersja z manualem po 10,3 s).

Mitsubishi Eclipse Cross przyjemnie się prowadzi

Pomimo dobrej dynamiki autem przyjemniej podróżuje się spokojnie. To dlatego, że miękko zestrojone zawieszenie sprzyja mocnym przechyłom karoserii na zakrętach. Za to tłumienie nierówności jest bardzo dobre. Nawet większe wyboje nie obniżają komfortu podróżowania.

Mitsubishi Eclipse Cross już można zamawiać, a jego ceny zaczynają się od 93 990 zł za wersję z manualną skrzynią i napędem na przód. Odmiana z CVT i napędem 4x4 (takim autem jeździliśmy) to wydatek minimum 133 990 zł.

Mitsubishi Eclipse Cross - nasza opinia

Zbudowany na bazie Outlandera samochód zapewnia jadącym wysoki komfort i umożliwia dynamiczną jazdę. Szkoda jednak, że mały bagażnik nie pasuje do rodzinnych wyjazdów.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~000 Użytkownik anonimowy
~000 :
No photo ~000 Użytkownik anonimowy
Brzydki ,niepraktyczny ,drogi i jeszcze zobaczcie gdzie są
przyciski do sterowania szybami i jak tam sięgnąć (nieergonomiczny).
8 lis 18:01 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jj Użytkownik anonimowy
~Jj :
No photo ~Jj Użytkownik anonimowy
Wygląda jak chińska podróbka. Szkoda.
9 lis 21:18 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~oscar Użytkownik anonimowy
~oscar :
No photo ~oscar Użytkownik anonimowy
Dla hejterów: Łykam w przyszłym roku.
10 lis 14:43 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~aloyzy Użytkownik anonimowy
~aloyzy :
No photo ~aloyzy Użytkownik anonimowy
Ponad 10s do 100 przy 163KM??? Coś tu się chyba nie zgadza...
13 lis 11:00 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Mitsubishi / Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross ma nadwozie o futurystycznym wyglądzie

Mitsubishi Eclipse Cross - nowy wymiar SUV-a (slajd 1 z 18)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego