Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Niemieckie używane auta wysokiego ryzyka

1 gru 17 13:38

Mimo dobrej renomy jaką mają w Polsce samochody niemieckie nie wszystkie z nich można kupować w ciemno. Ba, są takie modele, które lepiej omijać szerokim łukiem, aby nie narazić się na drogie naprawy i wysokie koszty utrzymania.

Udostępnij
0
Skomentuj

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

Solidne, trwałe, poprawne, nieskomplikowane, a do tego z doskonale znaną mechaniką i tanimi częściami zamiennymi – taki image mają samochody niemieckiej produkcji. Wystarczy przywołać takie modele, jak VW Golf 2. generacji, czy też nieśmiertelny Mercedes W124, zwany w Polsce „baleronem”, ale niestety z biegiem lat na krystalicznym obrazie pojawiło się sporo rys.

Coraz więcej problemów z korozją, zaawansowana, ale bardzo zawodna elektronika, drogie w naprawach zawieszenia, a do tego sporo nieudanych silników – to niestety druga niezbyt chlubna strona niemieckich samochodów.

Kropką nad była afera dieslowska koncernu Volkswagena, która owszem, nie wpływa na trwałość, ale mocno bije w wizerunek marki. Dzisiaj możemy wskazać zarówno udane, jak i ryzykowne niemieckie samochody – w galerii prezentujemy kilka niepolecanych modeli, które są lub też były produkowane w ostatnim 10-leciu. Zapraszamy!

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 38/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. nowa Octavia i inne nowości Skody; pierwsze jazdy Fiatem 500X z silnikiem z Polski i Lexusem UX; narodziny marki Vinfast; porównanie kompaktów z benzyniakami turbo; czyszczenie wtryskiwaczy; niebezpieczne pojazdy elektryczne; VW Golf VII z drugiej ręki; Top 5 - używane auta sportowe; dodatek specjalny "Telefon w aucie".

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat / Auto Świat

VW Touareg I 5.0 TDI (2002-10) cena od 25 tys. zł

Luksusowy SUV z topowym wyposażeniem a do tego w atrakcyjnej cenie (od 25 tys. zł) – to brzmi naprawdę dobrze, ale niestety jest haczyk. Wiąże się on z bardzo wysokimi kosztami serwisu i napraw Touarega 1. generacji. Oprócz kolosalnych cen części, sporej awaryjności, naprawy tego modelu są również drogie z powodu wysokiego stopnia skomplikowania samej konstrukcji. Do tego znajdziecie tu mocno ryzykownego diesla V10 TDI. I nawet nie chodzi o to, że aby cokolwiek naprawić w silniku trzeba demontować połowę auta, a bardziej o to, że ta jednostka ma poważne problemy z trwałością. Silnik ten może się zatrzeć i to nawet już po około 150 tys. km. Przyczyna? – nietrwały stop naniesiony na ścianki cylindrów wykonanych bezpośrednio w aluminiowym bloku. Co gorsza, aby go naprawić wymagane jest drogie tulejowanie cylindrów. Takie zestawienie sprawia, że Touareg V10 TDI to jeden z najgorszych niemieckich samochodów ostatniego 10-lecia.

Foto: Auto Świat / Auto Świat

Foto: Auto Świat / Auto Świat

Foto: Auto Świat / Auto Świat

Foto: Auto Świat / Auto Świat

Foto: Auto Świat / Auto Świat

Foto: Auto Świat / Auto Świat

Niemieckie używane auta wysokiego ryzyka (slajd 1 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego