Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.454.684.281.99
Średnio4.674.824.572.15
Najdrożej4.894.894.792.29

Nowe Audi RS 4 Avant kosztuje ponad 400 tys. zł

6 lis, 12:13
Udostępnij
0
Skomentuj

W polskich salonach Audi można już zamawiać sportowe kombi RS4 Avant. Wersja podstawowa topowego modelu kosztuje 401 300 zł.

Nowe Audi RS4 Avant miało swą premierę we wrześniu podczas salonu samochodwego we Frankfurcie. Czwarta generacja tego modelu o imponującym osiągach, tak jak poprzednik, jest dostępna wyłącznie w praktycznym nadwoziu kombi.

Silnik 2.9 TFSI imponuje swoimi parametrami. Benzynowa jednostka napędowa V6 biturbo osiąga gigantyczny moment obrotowy rzędu 600 Nm w przedziale od 1900 do 5000 obr./min. (o 170 Nm więcej niż w poprzednim RS 4). Moc maksymalna wynosi 450 KM – 155,5 KM na litr pojemności.

Czteronapędowe Audi RS 4 Avant przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,1 sekundy (o 0,6 s szybciej od poprzednika). Pakiet dynamiczny RS podnosi ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną z 250 do 280 km/h.

Pierwsze Audi RS 4 z 1999 roku również było napędzane silnikiem V6 biturbo. Dwie następne generacje były wyposażone w silniki 4.2 V8.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 45/2017 już w sprzedaży, a w nim m.in. elektryczna ofensywa BMW; Citroen C4 Cactus po liftingu; porównanie kompaktowych kombi z dieslami; test Kii Stinger; wielki test żarówek; porady jak uzywać świateł; Mazda 6 z drugiej ręki; używane minivany za 35-40 tys. zł.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (35)

No photo
No photo ~Fabian Użytkownik anonimowy
~Fabian
No photo ~Fabian Użytkownik anonimowy
do ~Mariusz:
No photo ~Mariusz Użytkownik anonimowy
7 lis 10:52 użytkownik ~Mariusz napisał
Posiadam stary model z 2003r i sprzedam go niedługo za ok 50 tys zł bo jest nieźle utrzymany. Tę kwotę przeznaczę na pierwszą wpłatę przy leasingu. Mam firmę i zatrudniam 12 osób, także w końcu stać mnie na nowy model i jest ok. Stary model był bardzo dob
Mariusz nie przejmuj sie ludzmi, to twoja firma i twoja odpowiedzialnosc. Jesli placisz im w terminie to niech sie ciesza ze maja prace, a jak im nie pasuje to niech ida w kolejke do urzedu pracy. Kazdy mysli ze jak firma to zaraz skarbonka dla ludzi. Musimy placic podatki, odpowiedzialnosc. Ja tez to przerabialem i jak kupilem sobie nowe auto w leasingu to wszyscy mysleli ze ja wydaje 300 tys i wyjezdzam nowym autem, a to leasing. Potem pluja sie o podwyzki i sieja dookola ze ja bogacz jestem. Mam to gdzies.
7 lis 11:42 | ocena: 64%
Liczba głosów:14
64%
36%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~esteta Użytkownik anonimowy
~esteta
No photo ~esteta Użytkownik anonimowy
do ~ALF:
No photo ~ALF Użytkownik anonimowy
7 lis 10:59 użytkownik ~ALF napisał
Oczywiście jak przystało na polaka porównujesz droga wersje do podstawowych wersji. A tak dla ścisłości porównywalna Giulia QUADRIFOGLIO 362 800, a Selvio QUADRIFOGLIO 402 800.
porównywalne to one są w prospektach złotousty kolego....Alfa to jest jakość Renault......zero jakości, zero technologii.....poczytaj komentarze kolegi Warsawdrive......po zakupie tej Alfy trzymiesięczna wizyta na serwisie, problem przerósł nawet Turyn, auto przestało jezdzic.

Poza Audi, MB I BMW nic więcej w świecie motoryzacji się nie liczy.....jeśli masz więcej siana to Porsche i na tym koniec......reszta udaje jakość ale jej nie ma.
W salonach wszystko wygląda świetnie ale tysiące nawiniętych na asfalt kilometrów weryfikuje wszystko.....
7 lis 12:23 | ocena: 57%
Liczba głosów:14
43%
57%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ecofun Użytkownik anonimowy
~Ecofun :
No photo ~Ecofun Użytkownik anonimowy
Przyrost mocy i trwałości w każdym silniku bez przeróbki! Zmniejszając tarcie o 88% jak na samym tylko oleju w silniku, skrzyni biegów, dyferencjale osiągamy przyrost 7 - 9% mocy, 6,5 - 8% momentu obrotowego (średn. wynik hamowni) i 2 - 4 x wydłużamy ich trwałość, w tym turbiny! Tarcie „pożera” moc, generuje ciepło i niszczy podzespoły. Dzięki technologii s x 6 0 0 0.p l która generuje powłoczkę o najniższym współczynniku tarcia ciał stałych osiągnięto 8 - 12% niższe zużycie paliwa. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty, a tym samym motocykl, samochód lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Redukuje branie oleju od 50 - 90%. Stosuje się tylko raz na 80 - 130 tys. km! W USA stosowany od 1989 roku, w Polsce od 2010 r. Toyota -Japonia (link:toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/index.html) zaleca technologię S X 6 0 0 0 wymagającym klientom a Mazda oferowała do czasu nawiązania współpracy z Fordem. W 1991r. Mazda 787B właśnie z problematycznym silnikiem Wankla wygrała 24 godzinny wyścig Le Mans. W Opiniach są telefony użytkowników, porozmawiaj, sam sprawdź. Nie daj się zmanipulować lobby olejowemu czy paliwowemu, producentom samochodów, gdyż skuteczność tych środków szkodzi im interesom a oni Tobie. Sprawdź nas zanim ślepo im zaufasz!
8 lis 10:23 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edward F1 Użytkownik anonimowy
~Edward F1
No photo ~Edward F1 Użytkownik anonimowy
do ~Ecofun:
No photo ~Ecofun Użytkownik anonimowy
8 lis 10:23 użytkownik ~Ecofun napisał
Przyrost mocy i trwałości w każdym silniku bez przeróbki! Zmniejszając tarcie o 88% jak na samym tylko oleju w silniku, skrzyni biegów, dyferencjale osiągamy przyrost 7 - 9% mocy, 6,5 - 8% momentu obrotowego (średn. wynik hamowni) i 2 - 4 x wydłużamy ich
Władze Pekinu już po roku docenili wyniki badań po zastosowaniu technologi S X 6 0 0 0 w komunikacji miejskiej. Natomiast żenujące jest to że, „kilku fachowców” od 2010 roku każdymi możliwymi rynsztokowymi, Judaszowym sposobami opluwa te nowości! Chiny w 2016 roku swoim rozporządzeniem wprowadziło s x 6 0 0 0 . p l do pilotażowego przeprowadzenia badania w służbach miejskich, firmie autobusowej – 30 autobusów jak i w TAXI! Stwierdzono bowiem, średnio mniejszą emisję spalin o 15%, CO2 o 17%. Mniejsze zużycie paliwa o 8% i oleju >50%. Wyniki trafiły już do odpowiedniego ministra w Rządzie Chin! Czy to nie najwyższy czas pomyśleć też o naszych Polskich miastach z „gęstym” powietrzem?
8 lis 13:11 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~robbie Użytkownik anonimowy
~robbie :
No photo ~robbie Użytkownik anonimowy
Taka moc jest praktycznie nie do wykorzystania na zwykłych drogach - chyba że ktoś chce jeździć jak debil. Ja sam od kilku miesięcy jeżdżę nowym Audi A5 2.0 TFSI 252KM s-tronic quattro i uważam, że nie ma potrzeby, by przepłacać za S5 z mocniejszym silnikiem (wersje RS to już w ogóle bezsens). Gdyby nie fakt, że po polskich drogach jeżdżą zawalidrogi wlokący się czasem o 20km/h poniżej dozwolonej prędkości, to w większości samochodów (czyli klasa kompakt) w zupełności wystarczyłoby 150KM do płynnej i całkiem dynamicznej jazdy.
7 lis 16:53 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
40%
60%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mariusz Użytkownik anonimowy
~Mariusz :
No photo ~Mariusz Użytkownik anonimowy
Posiadam stary model z 2003r i sprzedam go niedługo za ok 50 tys zł bo jest nieźle utrzymany. Tę kwotę przeznaczę na pierwszą wpłatę przy leasingu. Mam firmę i zatrudniam 12 osób, także w końcu stać mnie na nowy model i jest ok. Stary model był bardzo dobry, ale prowadzenie przypomina trochę sterowanie beczką :) Może przesadzam trochę, ale jednak moc nie szła w parze z pewnością jazdy i czucie auta jednak pozostawia wiele do życzenia. Miałem okazję przejechać się modelem z 2015r i to już inny świat. To nie jest gokart, ale można już spokojnie jeździć, bez strachu. Obawiam się dalej o spalanie, bo zapewne wyjdzie tyle samo lub więcej, bo dane fabryczne to pic na wodę. Ale chyba moja firma i moi ludzie zarobimy na paliwo wspólnymi siłami :) To trochę nie fair, że ja przepalam paliwo jak wodę, a ludzie pracują na to, ale takie życie. Ktoś ma firmę i odpowiedzialność, podatki, opłaty, a ktoś inny jeździ sobie tylko do pracy i marudzi o podwyżki i nigdy ich za wiele. Nie płacę ludziom mało, bo min. to 2,.5 tys brutto, ale każdy by chciał zarabiać po 3..5 a skąd ja wezmę na to. Wtedy nie będzie mnie stać nawet na paliwo do starego auta. Takie życie.
7 lis 10:52 | ocena: 63%
Liczba głosów:24
38%
63%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gunitshakur1990 Użytkownik anonimowy
~gunitshakur1990 :
No photo ~gunitshakur1990 Użytkownik anonimowy
400tys za wersje podstawowa to w pełnej specyfikacji cena przekroczy ponad 550tys zl za auto które w swojej klasie imponuje najgorszymi osiagami oraz właściwościami jezdnymi jak przystało ba audi. Za taka cenę mozna kupic znacznie szybsza alfe romeo giulie bądź stelvio i jeszcze zostanie na drugie auto segmentu c
6 lis 15:18 | ocena: 57%
Liczba głosów:35
57%
43%
| odpowiedzi: 5
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~twój kochający tato Użytkownik anonimowy
~twój kochający tato
No photo ~twój kochający tato Użytkownik anonimowy
do ~Mariusz:
No photo ~Mariusz Użytkownik anonimowy
7 lis 10:52 użytkownik ~Mariusz napisał
Posiadam stary model z 2003r i sprzedam go niedługo za ok 50 tys zł bo jest nieźle utrzymany. Tę kwotę przeznaczę na pierwszą wpłatę przy leasingu. Mam firmę i zatrudniam 12 osób, także w końcu stać mnie na nowy model i jest ok. Stary model był bardzo dob
Idź do pośredniaka dziecko i przestań marzyć, a znajdź pracę.
7 lis 11:05 | ocena: 86%
Liczba głosów:14
86%
14%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mass Użytkownik anonimowy
~mass :
No photo ~mass Użytkownik anonimowy
Mam pytanie do mechaników, blacharzy itd, którzy naprawiają Audi. Czy ten model ma dużo części wspólnych z generacjami B8 i B8.5? Nie chodzi mi o RS, tylko ogólnie B8, B8.5 i B9. Bo jak patrzę na kształt słupków, na design drzwi od wewnątrz, na pas środkowy w miejscu tynych nawiewów, i na wiele innych elementów, to wydaje mi się, że używają masę wspólnych elementów.
7 lis 15:59 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lucky Użytkownik anonimowy
~Lucky
No photo ~Lucky Użytkownik anonimowy
do ~...:
No photo ~... Użytkownik anonimowy
7 lis 15:11 użytkownik ~... napisał
I co mi po takim aucie ? Pytanie czy luksus czy szpan tyle kosztuje ? Wiem, że większość ma to w d. ale po jeździć takim autem skoro tyle dzieci żyje w ubóstwie. Bogaty czy biedny, choroby nie wybierają i umierają tak samo a po śmierci są równi.
Tak, po śmierci wszyscy są równi. Niemniej przed nią jedni jeździli na rowerze inni Audi RS. To oczywiście tych ludzi nie wartościuje. Mieli tylko różne doświadczenia.
Zacznij zarabiać takie pieniądze, żeby było stać Cię na takie auto. Potem zamiast je kupić zafunduj sobie 3 letniego forda mondeo, a resztę kasy oddaj głodnym. Przecież to takie proste.
7 lis 16:00 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej

Nowe Audi RS 4 Avant kosztuje ponad 400 tys. zł (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego