CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.004.544.411.99
Średnio4.674.904.582.18
Najdrożej4.955.134.942.35

Peugeot 308 SW już w sprzedaży

25 kwi 14 13:24
Udostępnij
0
Skomentuj

Dziś samochód debiutuje na francuskim rynku. W Polsce będzie dostępny

od 2 czerwca 2014 r., a sprzedaż ruszy mniej więcej w połowie miesiąca.

Wraz z 308 SW debiutuje nowy silnik w palecie Peugeota - trzycylindrowe benzynowe 1.2 e-THP o mocy 130 KM z 6-biegowym manualem i maksymalnym momencie obrotowym 230 Nm przy 1750 obr./min.. Takim też dziś jeździliśmy.

Druga jednostka benzynowa to 1.6 THP o mocy 156 KM i maksymalnym momencie obrotowym 240 NM przy 1400 obr./min.

W ofercie znajdzie się też bogata gama jednostek wysokoprężnych. Czterocylindrowe 1.6 HDi o mocy 92 KM i 1.6 e-HDi o mocy 115 KM, spełniające wymagania normy Euro 5 oraz 1.6 BlueHDi (Euro 6) o mocy 100 KM i 120 KM, a także 2.0 BlueHDi (Euro 6) o mocy 150 KM.

Wersja z silnikiem benzynowym posiada tryb SPORT. Po naciśnięciu przycisku utwardza się układ kierownicy, zwiększa się intensywność przepustnicy gazu, zegary zmieniają kolor z białego na

czerwony, a z głośników dociera basowy pomruk.

W aucie zamontowany jest też nowy system Peugeot Connect Aps. Poprzez modem 3G (osobne urządzenie) łączymy się z siecią i mamy dostęp do 11 różnych aplikacji (np. Coyote). W Polsce póki co ta funkcja jest niedostępna. W tym momencie importer zastanawia się czy w ogóle ją wprowadzać (ze względów ekonomicznych).

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (13)

No photo
No photo ~dr Kowalski Użytkownik anonimowy
~dr Kowalski :
No photo ~dr Kowalski Użytkownik anonimowy
Wolę 100 razy Peugeota niz VW. Komfort. stylistyka, bezawaryjnośc, bezkorozyjny a nie takie dziadostwo prze reklamowane jak wieś wageny. To dla wiesniaków VW. niemcy myśl ao wiesniakach a njie o inteligencji i konforcie.
8 maja 15 15:34 | ocena: 82%
Liczba głosów:17
82%
18%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~MichuT Użytkownik anonimowy
~MichuT
No photo ~MichuT Użytkownik anonimowy
do ~mecenas2000:
No photo ~mecenas2000 Użytkownik anonimowy
2 gru 14 15:03 użytkownik ~mecenas2000 napisał
i też tarcze zintegrowane z łożyskami? co za syf inżynierski, wszystko by tylko kase wyłudzić
Nic tam takiego nie ma, przynajmniej w moim 308 II. Normalne klocki i tarcze.
12 mar 15 11:17 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~malek Użytkownik anonimowy
~malek :
No photo ~malek Użytkownik anonimowy
Powiem szczerze ze auto z zewnatrz mi sie podoba . ciekaw jestem tylko jak bedzie po kilku latach ze spasowaniem wnetrza ? 3 Lata temu doradzalem tacie z zakupem samochodu. Postanowilem mu polecic golfa VI 1,6 benzyna 2009 z przebiegiem 60tkm.Auto ma malo mocy i nie pali wcale malo . Ale motor uwarzany jest za pancerny i w srodku do dzis nic nie skrzypi.Gneralnie to niestety juz 3 lata temu nie bylo co kupic!!! Same diesle z filtrami albo turbo benzyny tsi.. ciekaw jestem co bedzie za kilka lat?
5 sie 15 13:14 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~francus Użytkownik anonimowy
~francus :
No photo ~francus Użytkownik anonimowy
mam 307 sw 10 letnie i ani plamki rdzy, komfort jazdy superior. powierzchnia ladunkowa ogromna jak w minivanie. moj next bedzie tez sw.
21 lis 14 14:43 | ocena: 87%
Liczba głosów:23
87%
13%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Emanuel Użytkownik anonimowy
~Emanuel :
No photo ~Emanuel Użytkownik anonimowy
Będzie konkurencją dla aut grupy VW , i jak na mój gust o wiele ladniejszy.
28 kwi 14 12:24 | ocena: 90%
Liczba głosów:30
90%
10%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gośc Użytkownik anonimowy
~gośc :
No photo ~gośc Użytkownik anonimowy
Widać styl i klase a nie kanciastwo VW.
8 maja 15 15:37 | ocena: 92%
Liczba głosów:12
92%
8%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~peugeot Użytkownik anonimowy
~peugeot :
No photo ~peugeot Użytkownik anonimowy
Bardzo fajne autko,tylko ten silnik 3-cylindrowy,130 KM. Może nie rozsypie się po 100 tkm.
4 gru 14 18:13 | ocena: 58%
Liczba głosów:12
42%
58%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mecenas2000 Użytkownik anonimowy
~mecenas2000 :
No photo ~mecenas2000 Użytkownik anonimowy
i też tarcze zintegrowane z łożyskami? co za syf inżynierski, wszystko by tylko kase wyłudzić
2 gru 14 15:03 | ocena: 62%
Liczba głosów:13
38%
62%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Filip Użytkownik anonimowy
~Filip :
No photo ~Filip Użytkownik anonimowy
Peugeoty i Citroeny to auta francuskie a francuskie mają awarie z BSI np. Peugeot 307 tak ma lepiej volkswagena lub Opla, niemieckie mają przestarzałą stylistykę ale są trwalsze.
7 sie 16 18:18 | ocena: 50%
Liczba głosów:4
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wsx Użytkownik anonimowy
~wsx :
No photo ~wsx Użytkownik anonimowy
Przypomnę, że ten silnik jest także dostępny w Citroën C4 w cenie od 60,6 tyś za wersję Selection (z rabatem za odkup/złomowanie).
7 maja 14 18:56 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat/materiały prasowe / Peugeot

Peugeot 308 SW

Peugeot 308 SW już w sprzedaży (slajd 1 z 5)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat/materiały prasowe / Peugeot

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat/materiały prasowe / Peugeot

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat/materiały prasowe / Peugeot

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Świat/materiały prasowe / Peugeot

Reklamy
Koniec bloku reklamowego