Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory

27 cze, 00:00

W luksusowym segmencie modeli z nadwoziem kombi nie jest zbyt dużo, ale za 30-40 tys. zł można znaleźć coś interesującego – co ciekawe, nie tylko wśród aut niemieckich marek

Udostępnij
0
Skomentuj
  • Zbliżone pod względem wielkości kabin i bagażników samochody oferuje także kilku innych producentów niż Audi, BMW oraz Mercedes
  • Za około 35 tys. zł możecie kupić Mercedesa klasy E kombi (S211 – kombi, W211 – sedan) z końca produkcji
  • Superb w wersji kombi zadebiutował w 2. generacji (wcześniej był tylko sedan). To jedno z największych i najpojemniejszych kombi tego typu na rynku

Nie wszystkim odpowiada to, że auta klasy wyższej (segment E) mają zwykle nadwozia sedan. Oczywiście, od lat niemieccy producenci marek premium oferują modele tego typu z nadwoziem kombi, ale konkurencja nie jest liczna.

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

Okazuje się jednak, że w założonej przez nas kwocie 30-40 tys. zł da się znaleźć zbliżone wielkością samochody, które również są godne polecenia.

Nie wszystkie mogą pochwalić się wysokim prestiżem, bo polecana przez nas Skoda Superb zdecydowanie nie jest autem klasy premium, za to zapewnia ogromną ilość miejsca, a do tego w odmianie kombi jest w naszym zasięgu cenowym. Wśród siedmiu polecanych przez nas modeli znalazły się także dwa, które tak urosły, że w zasadzie spokojnie mogą konkurować z klasą wyższą.

Są to: Subaru Legacy V kombi oraz Volvo V70 3. generacji. Jest też Chrysler 300C Touring, który mimo że najmniejszy wśród prezentowanych aut, powstał przecież na płycie podłogowej Mercedesa klasy E (W210).

Nie mogło – rzecz jasna – zabraknąć w naszym zestawieniu „niemieckiej trójcy”, czyli Audi A6, BMW serii 5 oraz Mercedesa klasy E. To najpopularniejsze samochody wśród kombi klasy wyższej, ale też mocno skomplikowane oraz drogie w naprawach. Koniecznie musicie mieć to na uwadze, zanim zdecydujecie się na którąś z naszych propozycji – ich utrzymanie niekiedy przyprawia o ból głowy!

Nasza opinia

Kombi w klasie wyższej za ok. 30-40 tys. zł nie ma szczególnie dużo? Okazuje się, że zbliżone pod względem wielkości kabin i bagażników samochody oferuje także kilku innych producentów niż Audi, BMW oraz Mercedes. Każdy z nich ma nieco inny charakter, bo Skoda Superb i Chrysler 300C to różne samochody, i to nie tylko pod względem tego, co można znaleźć pod ich maskami, lecz także wtedy, gdy spojrzymy na wielkość ich kabin i pojemność kufrów.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 19/2018 już w sprzedaży, a w nim m.in. pierwsza jazda prototypem BMW serii 8, Suzuki Swift Sport i nowym Mercedesem Klasy G; Nissan Micra kontra Volkswagen Polo; testy BMW i3s, Audi A7 i Mitsubishi Space Star; instalacja LPG w hybrydzie i zasilanie gazem ziemnym; pierwszeństwo w ruchu drogowym; pierwszy test Ferrari 488 Pista; wizyta w fabryce FCA w Tychach; dodatek "Używane ekstra".

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Świat

Skoda Superb Combi - lata produkcji 2009-15

Zdania co do tego, czy Skoda Superb należy do klasy średniej, czy wyższej, są podzielone. Jeśli jednak spojrzycie na jej gabaryty, a przede wszystkim na ilość miejsca w kabinie, nie ma już wątpliwości. Na tylnej kanapie Superba II jest więcej miejsca niż w modelach segmentu E, ale też często i F! Podobnie przepastny jest bagażnik tego samochodu. Nie dziwi więc, że na Zachodzie Superb Combi był bardzo często wykorzystywany jako taksówka lub auto firmowe. To przekłada się na ogromne przebiegi i zwykle spore wyeksploatowanie. Przed zakupem dokładnie zweryfikujcie historię serwisową i napraw konkretnego egzemplarza. Polecamy niektóre silniki wysokoprężne – zwłaszcza 1.9 TDI/105 KM (pracuje tu wersja BLS, która ma kłopotliwy filtr cząstek stałych, ale poza tym nie ma z nią zbyt dużych problemów), 1.6 TDI CR/105 KM (raczej dla spokojnych kierowców) i 2.0 TDI z wtryskiem common rail/140 oraz 170 KM. Benzyniaki to większe ryzyko. Ceny zaczynają się od ok. 35 tys. zł, ale komfort wyboru daje kwota ok. 40 tys. zł.

Prestiżowe kombi za 35 tys. zł - wybór jest całkiem spory (slajd 1 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego