CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.504.353.961.66
Średnio4.404.584.211.84
Najdrożej4.654.894.482.12

Te kompakty są hitem! - auta za 10-20 tys. zł

7 sie, 09:00
Udostępnij
0
Skomentuj

Klasa C za 10-20 tys. zł cieszy się ogromnym zainteresowaniem na rynku wtórnym. Uniwersalność i rozsądne koszty utrzymania sprawiają, że to idealna propozycja dla rodzin. Oto kompakty, które mają największe wzięcie.

Kompaktowe modele od wielu lat zajmują czołowe miejsca w rankingach najpopularniejszych aut używanych. I nawet jeśli ostatnio zdetronizowały je samochody klasy średniej (w Polsce prym wiedzie Audi A4), to i tak wciąż są one bardzo chętnie kupowane, a jak wiadomo – popyt pobudza podaż.

Sprawdźcie, zanim kupicie

Duży wybór prezentowanych przez nas modeli działa na waszą korzyść, bo zwiększa szansę na znalezienie czegoś interesującego, ale do zakupów podchodźcie z dużą dozą nieufności i sprawdzajcie jak najwięcej elementów i faktów z historii danego egzemplarza. Części do tych modeli są tanie, ale po co dopłacać?

Sprawdź za darmo numer VIN!

Dlaczego warto sprawdzić historię pojazdu? Samochód po wypadku może stać się poważnym zagrożeniem. Zakup skradzionego auta to ogromne problemy. Poznanie przeszłości kupowane auta pomoże wystrzec się takich zagrożeń.

Na rynku nie brakuje np. samochodów pochodzących z prywatnego importu, użytkowanych przez swoich właścicieli przez kilka lat w Polsce, z dokumentacją serwisową. To niezła opcja, podobnie jak auta kupione w polskich dilerstwach. W przypadku tych ostatnich musicie się jednak liczyć z tym, że mogą mieć one nieco gorsze wyposażenie. Część popularnych aut kompaktowych mogła być użytkowana przez floty, co może oznaczać spore przebiegi, ale nie skreślajcie od razu takich egzemplarzy. Najgorsze są samochody importowane przez nieuczciwych handlarzy!

Naszym zdaniem: jest w czym wybierać

Popularność ma zalety – przede wszystkim na rynku nie brakuje prezentowanych przez nas kompaktów, co zwiększa szansę na znalezienie pojazdu w dobrym stanie. Poza tym cechują się nieskomplikowaną budową oraz niskimi cenami części zamiennych i bez trudu da się je kupić. Nasi bohaterowie to także niemal kompletna oferta wersji nadwoziowych – od hatchbacków, przez sedany oraz kombi, aż nawet do cabrio.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Auto Świat 33/2017 już w sprzedaży a w nim - Nowości Audi – Q6 i e-tron oraz nowe generacje A1, A3 i A4; McLaren 570S Spider – pierwsza jazda superkabrioletem; Dacia Dokker, Hyundai i40 kombi, Mercedes klasy E kombi, Renault Grend Scenic, Seat Ibiza, Skoda Kodiaq, VW Golf Variant i VW Tiguan – porównanie możliwości aut obciążonych wakacyjnym bagażem; Cisza w kabinie – wygłuszanie auta: jak, gdzie i ile kosztuje; Z drugiej ręki: Skoda Octavia I (1996-2010); Top 5: pikapy za 30-40 tys. zł. Zapraszamy do lektury
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (35)

No photo
No photo ~olaf Użytkownik anonimowy
~olaf :
No photo ~olaf Użytkownik anonimowy
cyt : Na rynku nie brakuje np. samochodów pochodzących z prywatnego importu, użytkowanych przez swoich właścicieli przez kilka lat w Polsce, z dokumentacją serwisową. To niezła opcja, podobnie jak auta kupione w polskich dilerstwach POLSKIE DILERSTWO CO TO ZA SŁOWO ? CZY TO PISAŁ DEALER NARKOTYKÓW ? , skończcie z tą opcja - opcja to wybór powinno być napisane wyborem możliwość itp nie ma takiej możliwości zamiast nie ma takie opcji. pozdrawiam Brajany i dzesici których rodzice nie mieli molziwosci aborcji .
9 sie 07:46 | ocena: 100%
Liczba głosów:14
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~berek Użytkownik anonimowy
~berek :
No photo ~berek Użytkownik anonimowy
Kiedy doczekamy się normalności - ubezpieczenie OC powinno być płatne od osoby kierowcy, a nie od pojazdu, wtedy najchętniej kupiłbym dwa samochody - jakiegoś sedana na trasy i prawdziwą terenówkę na gorsze warunki, na zimę. Nie chcę jednak płacić podwójnego ubezpieczenia. Co za głupota. Suvy to lipa, co z tego, że z zaspy wyjadą, z zaspy to się można odkopać, to samo z płytkiego błota, coś podłożyć i też się wyjedzie, ale na duży śnieg czy błoto nie pomogą. Bezsens.
9 sie 09:02 | ocena: 92%
Liczba głosów:12
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Albo dobrze Albo wcale Użytkownik anonimowy
~Albo dobrze Albo wcale :
No photo ~Albo dobrze Albo wcale Użytkownik anonimowy
A ja kupując samochód sprawdzam czy nie był ściągnięty z drzewa lub pospawany z przystanku i czy silnik sprawny resztę robię od podstaw AL:E takie cos kupuję za max 60 % wartości Po wszystkich wymianach mam w cenie przeciętnej samochód igłę . Prawda że później ciężko sprzedać drożej o 30-40% niz inni ale znajdują sie jednak mądrzy ludzie i kupują . Obecnie mam z p8r lub jak kto woli 19letnią Octacię 1,9 110KM i jest doinwestowana totalnie Gdybym dał nowy lakier śmiało stanem technicznym nie odbiegała by od każdego 2 latka I co ilu z was kupiło by ją za 12 tyś ?
9 sie 11:04 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
80%
20%
| odpowiedzi: 4
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Nedzarz Użytkownik anonimowy
~Nedzarz :
No photo ~Nedzarz Użytkownik anonimowy
SUVy? Jako auta rodzinne? Jeśli już, to auta modne. Trzeba przeczekać tę głupotę. Bo ani to rodzinne, ani terenowe, ani miejskie...
Jedynie modne.
8 sie 06:51 | ocena: 75%
Liczba głosów:40
75%
25%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~qba Użytkownik anonimowy
~qba :
No photo ~qba Użytkownik anonimowy
Hitem to jest np. Honda Civic, a nie te niemieckie wozidła. No ale za Civica trzeba dać 2x więcej.
9 sie 12:02 | ocena: 82%
Liczba głosów:11
82%
18%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~EdwardF1 Użytkownik anonimowy
~EdwardF1
No photo ~EdwardF1 Użytkownik anonimowy
do ~qba:
No photo ~qba Użytkownik anonimowy
9 sie 15:18 użytkownik ~qba napisał
Na pewno dlatego, że samochód nie może być zbyt trwały, bo producent musi zarabiać na serwisie ;) To ulubiony argument wszelkiej maści niefabrycznych racjonalizatorów, ulepszaczy i modyfikatorów.
Piszesz tak, jak by to była w każdym przypadku nieprawda! Z wpisu wynika, że jesteś tym który walczy z nowościami!
9 sie 16:51 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~obywatel RP Użytkownik anonimowy
~obywatel RP :
No photo ~obywatel RP Użytkownik anonimowy
szajs niemiecki i propaganda
9 sie 08:39 | ocena: 76%
Liczba głosów:17
76%
24%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Sylwek Użytkownik anonimowy
~Sylwek :
No photo ~Sylwek Użytkownik anonimowy
Wydaje mi się, że teraz na tapecie są suvy i to je można uznać za rodzinne samochody. Więcej miejsca w nich jest i całkiem inny komfort jazdy. Sam mam rextona to wiem że jak się przesiadłem do niego za małego samochodu to różnica spora była.
7 sie 14:58 | ocena: 55%
Liczba głosów:22
45%
55%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~qba Użytkownik anonimowy
~qba
No photo ~qba Użytkownik anonimowy
do ~józek:
No photo ~józek Użytkownik anonimowy
9 sie 13:12 użytkownik ~józek napisał
Jak to takie wspaniałe to dlaczego nie stosuje się w fabrycznie nowych samochodach?
Na pewno dlatego, że samochód nie może być zbyt trwały, bo producent musi zarabiać na serwisie ;) To ulubiony argument wszelkiej maści niefabrycznych racjonalizatorów, ulepszaczy i modyfikatorów.
9 sie 15:18 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Xyz Użytkownik anonimowy
~Xyz :
No photo ~Xyz Użytkownik anonimowy
To są aita które zniechęcają do ich posiadania. Są nudne, wolne i nie dają żadnej przyjemności z jazdy tylko męczą
9 sie 04:35 | ocena: 58%
Liczba głosów:12
42%
58%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild

Volkswagen Golf V (2003-09)

1. Golf 5. generacji sprzedaje się jak ciepłe bułeczki, co przekłada się na wysokie ceny używanych aut. Owszem, Golfa można kupić już nawet za 11 tys. zł, tyle że o wiele łatwiej o coś sensownego, gdy dysponujecie kwotą 15 tys. Najwięcej jest hatchbacków 5d i kombi, ale Golfa oferowano także w wersji sedan (Jetta), a nawet van (Plus). Polecamy proste benzyniaki: 1.4/75 KM oraz udany silnik 1.6 MPI/102 KM. Można też zainteresować się dieslem 2.0 SDI (ale to bardzo toporna jednostka, niezapewniająca dobrych osiągów) oraz 1.9 TDI, który występuje w wielu wariantach mocy (tanie naprawy, lecz wiele aut z ogromnymi przebiegami). Nie polecamy silników 1.4 z wtryskiem bezpośrednim (problemy z napędem rozrządu, tłokami, nagar odkładający się na zaworach itp.) ani dwulitrowego diesla z pompowtryskiwaczami.

Polecany silnik: 1.6 - benz. R4 8V, 102 KM, 148 Nm

Prędkość maksymalna: 184 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,4 s

Średnie spalanie: 8,1 l/100 km

Te kompakty są hitem! - auta za 10-20 tys. zł (slajd 1 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego