Wezwania do warsztatu mogą spodziewać się właściciele 800 tys. Tiguanów (liczba aut z polskiego rynku objętych kampanią nie jest jeszcze znana), wyprodukowanych między styczniem 2008, a połową 2011 roku. Problem dotyczy wadliwego bezpiecznika, który może doprowadzić do częściowego braku oświetlenia zewnętrznego. Jak jednak podkreśla koncern VW, nie ma możliwości, by oświetlenie „wysiadło” całkowicie.

Ponadto do serwisów będą wzywani właściciele aut wszystkich marek koncernu (Audi, Seat, Skoda, VW – w sumie 1,6 mln egzemplarzy na całym świecie), wyposażonych w siedmiobiegowy „automat” DSG. Powód? Skrzynie w niektórych autach fabrycznie zalewano niewłaściwym olejem – podczas wizyty w warsztacie środek smarny będzie wymieniany na prawidłowy.

Ale to jeszcze nie wszystko: w modelu Amarok z silnikiem 2.0 TDI może dojść do wycieku paliwa (problem z przewodami – 239 tys. egzemplarzy). Usterka dotyczy zarówno aut wyprodukowanych w Niemczech, jak i w Argentynie.