A tam nowe silniki i nowa skrzynia biegów. Do tego pojawiły się nowe reflektory, światła tylne cała masą elektroniki kolejnej generacji i oczywiście poprawiona galanteria: pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe, zderzaki oraz końcówki rur wydechowych.

Standardem w A7 Sportback są teraz przednie reflektory diodowe. Za dopłatą dostępne są także reflektory Matrix LED. Karoseria nowego Audi A7 Sportback, w przeważającej większości zbudowana jest z aluminium i twardych i twardych stopów stali. Wielkość auta się nie zmieniła. Nadal zmieści się tam czworo pasażerów, ale na tylnych fotelach ci raczej krępego wzrostu. Bagażnik to nadal 535 litry, po rozłożeniu tylnych oparć 1390 l.

We wnętrzu zastosowano nowe materiały wykończeniowe. Pojawiła się m.in. listwa dekoracyjna z aluminium lub drewna orzechowego Beaufort oraz skóra Valcona. Do wyboru są aż cztery warianty siedzeń, a przednie fotele można opcjonalnie wyposażyć w wentylację i w funkcję masażu.

Elementem wyposażenia seryjnego jest system obsługi MMI Radio, na życzenie uzupełniany o wyświetlacz head up.

Nowe Audi A7 Sportback oferowane jest z pięcioma mocnymi silnikami do wyboru – dwoma benzynowymi i trzema wysokoprężnymi. Moc? Od 218 KM do 333 KM.