Już po raz czwarty z rzędu sprzedaż Audi wzrosła o ponad 100 tys. egzemplarzy. Najważniejszymi czynnikami zwiększenia wzrostu były w minionym roku trzy największe rynki eksportowe koncernu z Ingolstadt, na których zanotowano dwucyfrowe wskaźniki: Chiny – plus 21,2 procent, USA – plus 13,5 procent oraz Wielka Brytania – plus 14,9 procent. W Europie i w Chinach Audi w 2013 roku było najlepiej sprzedającą się marką w segmencie premium.

W zakończonym roku wzrost sprzedaży Audi napędzał sukces nowej rodziny modeli A3. W porównaniu z poprzednim okresem podaż A3 wzrosła o 18,6 proceny (202 300 samochodów). Najmłodszym członkiem rodziny, dostępnym narynkach od września 2013, jest Audi A3 Limousine. W Chinach i w USA nowa generacja Audi A3 pojawi się dopiero wiosną 2014. Wyraźnie większym popytem w 2013 roku cieszyły się też SUV-y: Q3, Q5 i Q7. Audi Q5 ponownie sprzedawało się najlepiej, porównując z podobnymi modelami konkurencji. Łącznie, globalna sprzedaż SUV-ów marki Audi wzrosła aż o 23,8 procent i wyniosła 438 400 samochodów oddanych do rąk klientów. W nadchodzących latach Audi poszerzy paletę serii Q o kolejne modele.

W Polsce, po bardzo udanym czwartym kwartale, Audi zakończyło 2013 rok z 5574 samochodami zarejestrowanymi przez klientów. Oznacza to wzrost o 9,1 procent w porównaniu do roku poprzedniego. Największym powodzeniem cieszyły się u nas modele Q5, A6 i cała rodzina A3.