Właściwie ten samochód można podsumować samymi liczbami: 710 KM, 1017 Nm, 0-100 w 3,5 s i 336 km/h prędkości maksymalnej. Ale te dane to nie wszystko. Najnowszego Bentleya poznacie po nowym zderzaku przednim z powiększonymi wlotami powietrza i spliterem z włókna węglowego. Tylny zderzak też został zmieniony i wyposażony w dyfuzor z karbonu. Z tego samego materiału wykonano wloty powietrza na masce, a wszystkie świecące akcenty ze standardowego Continentala (wnętrza lamp, grill, klamki i ramki drzwi) wykończone są na czarno.

Spojler na pokrywie bagażnika to opcja.

W najmocniejszym Bentleyu w historii zamontowano pod maską znany silnik W12 z dwiema nowymi turbosprężarkami oraz zmienionym układem chłodzenia powietrza doładowującego. Wzmocniono też bebechy silnika, by wytrzymał dodatkową dawkę mocy i momentu. W porównaniu do poprzedniego Supersportsa z 2009 r. nowy model ma 80 KM więcej i aż o 217 Nm wyższy moment obrotowy. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zostało ścięte o 0,3 s, a prędkość maksymalna wzrosła o 8 km/h. I to właśnie ten ostatni parametr czyni z Continentala Supersports najszybszy czteromiejscowy samochód świata. Nie licząc stuningowanych aut. Podobnie, wersja Cabrio najmocniejszego Bentleya z prędkością sięgającą 330 km/h jest najszybszym czteromiejscowym kabrioletem na Ziemi na równi z Porsche 911 Turbo S Cabrio.

Bentley Continental Supersports

Do zatrzymania tego ważącego niemal 2,3 tony pocisku służą potężne, odporne na przegrzanie karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe. Z przodu mają średnicę 420 mm, co czyni je największymi montowanymi w seryjnych samochodach. Przy okazji, układ hamulcowy jest lżejszy o 20 kg od standardowego, stalowo-żeliwnego. Kolejne 5 kg pozwala zaoszczędzić opcjonalny wydech z tytanu. Do dynamicznej jazdy zaprzęgnięty został znany już z Continentala GT3-R system torque vectoring, który w zakrętach kieruje moment obrotowy na koła o większej przyczepności. System napędu na wszystkie koła został skalibrowany tak, by standardowo 60 proc. momentu trafiało na tył.

W środku po raz pierwszy w tej generacji Continentala zastosowano trójkolorowe wykończenie. Nowa jest kierownica i dźwignia zmiany biegów z akcentami z Alcantary, a do listy 10 okładzin deski dołączył wzór z włókna węglowego. Ceny Bentleya Continental Supersports jeszcze nie są znane, ale można już w ciemno składać zamówienia licząc na zajęcie miejsca z przodu kolejki.