Czy obecnie będzie bardziej komfortowe dowiemy się niebawem. BMW 6 GT bazuje na tej samej płycie podłogowej co nowa Piątka i Siódemka, co oznacza, że będzie znacznie lżejsza od poprzednika.

Trzeba przyznać, że zaprezentowany model jest bardziej urodziwy od poprzednika. Nie zmienia to faktu, że BMW 5 GT było przykładem na to jak zdradzić zasady jakim przez wiele lat wierne było BMW. 5 GT miało wysoko położony środek ciężkości, dużą masę, zachwiane proporcje karoserii i było ociężałe w prowadzeniu. Za jego kierownicą nie czuło się tej przyjemności z jakiej słynie BMW. Mieliśmy wrażenie, że ktoś do samochodu innej marki przyczepił znaczki BWM i zamontował nerki na masce.

BMW 6 Gran Turismo
BMW 6 Gran Turismo

Mimo oczywistych zalet związanych z ergonomią naszym zdaniem to najgorszy model BMW od lat. Mieliśmy nadzieję, że BMW zakończy przygodę z taką wizją podróżowania.

Najnowsze BMW 6 GT będzie miało taką samą gamę silników jak nowa Piątka i trafi do salonów po wakacjach. Wtedy zobaczymy na ile poprawiły się wrażenia zza kierownicy. Sądząc po wrażeniach z Piątki można się spodziewać istotnej zmiany. Co sądzicie o tym modelu ze znaczkiem BMW?