Siódma generacja Chevroleta Corvette będzie oferowana w Europie tylko z najbogatszym wyposażeniem w cenie 69 990 euro. W Stanach Zjdenoczonych podstawowa Corvette Stingray kosztuje w przeliczeniu niecałe 38 900 euro. Doliczając dodatkowe wyposażenie i tak europejska wersja jest znacznie droższa od tej dostępnej na rodzimym, amerykańskim rynku.

W Europie standardem będzie pakiet Z51 Performance, który obejmuje:- rozbudowany pakiet aero, który poprawia stabilność podczas jazdy z dużą prędkością- elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu- specjalne amortyzatory, sprężyny i stabilizatory- specjalnie dobrane sportowe przełożenia skrzyni biegów- systemem smarowania z suchą miską olejową, system chłodzenia mechanizmu różnicowego oraz przekładni- większe koła i opony z przodu (19x8,5 cala) i z tyłu (20x10 cali)- większe hamulce z przodu (345 mm) i z tyłu (338 mm)

W pakiecie Z51 Performance znajdzie się również system magnetycznej kontroli toru jazdy Magnetic Ride Control (opcjonalny w Stanach Zjednoczonych) dostosowany do europejskich warunków drogowych, a także układ Performance Traction Management i sportowy układ wydechowy.

Źródłem napędu jest silnik V8 LT1 o pojemności 6,2 l współpracujący z siedmiobiegową przekładnią manualną wyposażoną w technologię aktywnego dostosowywania obrotów. Chevrolet Corvette Stingray 2014 wyposażony w sportowy układ wydechowy rozwija 460 KM (343 kW) mocy przy 6000 obr./min oraz 630 Nm (465 lb-ft) maksymalnego momentu obrotowego przy 4600 obr./min. Jest to więc najmocniejszy standardowy Chevrolet Corvette w historii, przyspieszający od 0 do 100 km/h w czasie około 4 sekund. Charakteryzuje się również niższym zużyciem paliwa niż poprzednik

Chevrolet Corvette Stingray został ponadto wyposażony w radio Chevrolet MyLink, inspirowane wyglądem tableta, z dwoma ośmiocalowymi ekranami (z opcją personalizacji wyświetlacza), wejście USB, wejście na karty SD, wejścia AUX oraz odsuwany centralny ekran, który kryje schowek na zewnętrzne urządzenia.