Obecna generacja Peugeota Boxera na rynku jest już od 2006 roku. To wystarczająco długi okres by samochód poddać odnowieniu – nawet jeżeli dotyczy to pojazdu użytkowego, w którym wygląd ma drugorzędne znaczenie.
Samochód po tegorocznym liftingu ma zmodernizowaną przednią część – inne reflektory, w których znalazły się LED-owe światła do jazdy dziennej oraz inaczej zaprojektowane grill oraz zderzak. Nowości nie zabrakło również we wnętrzu samochodu. W odnowionym Boxerze podróżuje się na nowych fotelach, na konsoli środkowej znalazł się uchwyt na kubek oraz na notatnik. Wśród zmian nie zabrakło także innych jednostek napędowych. Przy czym do napędu auta wykorzystuje się wyłącznie motory wysokoprężne.
Samochód występuje jako furgon z różnymi wielkościami nadwozia, osobowe kombi oraz podwozie do zabudowy.
Ceny netto furgona zaczynają się od 86 750 zł za auto z krótkim i niskim nadwoziem oraz silnikiem o mocy 110 KM. Z kolei w najdłuższej i najwyższej odmianie ze 180-konnym napędem cena netto wynosi 122 250 zł. Furgon oferowany jest również w odmianie przeszklonej, a wówczas koszty zakupu zaczynają się od 87 900 zł netto.
Osobowe kombi, które może przewieźć maksymalnie dziewięć osób kosztuje minimum 114 082 zł brutto, a najdroższa wersja ze 180-konnym silnikiem to wydatek 150 831 zł brutto.
Kierowcy, którzy potrzebują Boxera do zabudowy mają do wyboru podwozie lub platformę z pojedynczą lub podwójną kabiną. W tym przypadku ceny zaczynają się od 81 700 zł netto za 110-konną odmianę.