Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Chevrolet Avalanche

Chevrolet Avalanche

Chevrolet Avalanche

Chevrolet Avanalche to duży pick-up produkowany przez amerykański koncern. Auto zadebiutowało w 2002 roku i było tak naprawdę odmianą nadwoziową Chevroleta Suburban. Nazwa oznacza „lawinę”.

Avalanche powstał na płycie podłogowej GMT800, z której korzystały m.in. Escelade EXT czy GMC Yukon. Co ciekawe, tak jak większość modeli Chevroleta montowane były także ze znaczkiem GMC, tak w przypadku Avalanche nie powstał jego bliźniak. Mimo iż auto było pick-upem Suburbana, stylistycznie różnił się od niego i bardziej przypominał większego Silverado. Dużym atutem Avalanche była podwójna kabina, która w zależności od wersji mogła zabrać 5 lub 6 pasażerów. Paka natomiast była całkowicie zabudowana.

Do napędu posłużyły silniki benzynowe V8 o pojemności 5.3 oraz 8.1 litra, które generowały kolejno 295 oraz 325 KM. Moc trafiała na tylną oś za pomocą 4-stopniowego automatu, lecz za dopłatą dostępny był napęd na 4 koła.

W 2006 roku pojawiła się II generacja pick-upa Chevroleta. Auto bazowało na dopracowanej płycie GMT900 i wciąż było jedną z wersji nadwoziowych Suburbana. Tym razem jednak auto nie czerpało tylko techniki, ale również design nadwozia.

W tej generacji producenci zdecydowali się oferować za odpowiednią opłatą pakiet przygotowujący pojazd do jazdy w cięższym terenie. W skład pakietu wchodziło m.in. zmodyfikowane zawieszenie, blokada tylnego dyferencjału czy aluminiowe płyty pod podwoziem.

Pod maską znalazły się znów tylko benzyniaki o pojemności 5,3 lub 6 litrów i mocy kolejno 310 lub 325 oraz 372 KM.

W 2013 roku produkcja Chevroleta Avalanche została zakończona.

Chevrolet Avalanche - generacje

Ikona samochodu

Chevrolet Avalanche I (2002 - 2006)

Chevrolet Avalanche II (2006&nbsp-&nbsp2013)

Chevrolet Avalanche II (2006 - 2013)

Chevrolet Avalanche - powiązane artykuły

Artykuły o Chevrolet Avalanche

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.