Chevrolet Tracker to kompaktowy SUV produkowany przez amerykański koncern we współpracy z Suzuki. Auto zadebiutowało w 1989 roku i było bliźniaczym modelem dla Suzuki Vitary, który występowało także jako Geo Tracker, oraz GMC Trakcer.
Co ciekawe, z powodu opóźnień fabryki w Kanadzie, wszystkie egzemplarze z 1989 oraz niektóre z początku 1990 roku były montowane w Japonii i importowane do Północnej Ameryki. Początkowo w ofercie znajdowało się tylko 3-drzwiowe nadwozie, które występowało jako hardtop oraz cabrio.
Do napędu służył wyłącznie 1,6-litrowy benzyniak R4 produkcji Suzuki generujący 80 KM. Moc kierowana była na 4 koła za pomocą 3- lub 4-stopniowego automatu oraz 5-biegowej przekładni manualnej. W 1995 roku wycofano z produkcji odmiany 3-drzwiowe, które zostały zastąpione dłuższą odmianą 5-drzwiową. Kabriolet nie doczekał się kontynuacji. Rok później silnik został wymieniony na nowszą i mocniejszą 97-konna jednostkę.
W 1999 roku wprowadzono do sprzedaży II generację Trackera. Auto znów bazowało na małej terenówce Suzuki, która jednak na większości rynków znana była jako Grand Vitara. Tym razem jednak już nie produkowano auta ze znaczkiem Geo – zostało ono przemianowane całkowicie na Chevroleta. Stylistycznie auto nabrało nowoczesnych obłych kształtów, co jednak odjęło pojazdowi terenowego wyglądu. Pojazd oferowano zarówno w wersji 3- (również jako softtop) jak i 5-drzwiowej.
Do napędu służyły 4-cylindrowe silniki 1.6 oraz 2.0 generujące odpowiednio 97 oraz 122-130 KM a także 2,5-litrowe V6-ki rozwijające 167 KM. Moc przenoszona była na tylną lub obie osie za pomocą 4-biegowej skrzyni automatycznej lub 5-stopniowej przekładni manualnej.
Produkcja Chevroleta Tracker została oficjalnie zakończona w 2004 roku, choć w Argentynie trwała ona jeszcze 4 lata.