• Twoje konto
  • Ustawienia subskrypcji
  • Półka wydań PDF
  • Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
    • - Wyszukiwarka warsztatów
    • - O Dobrym Warsztacie
    • - Dodaj warsztat
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Chevrolet Tracker

Chevrolet Tracker

Chevrolet Tracker

Chevrolet Tracker to kompaktowy SUV produkowany przez amerykański koncern we współpracy z Suzuki. Auto zadebiutowało w 1989 roku i było bliźniaczym modelem dla Suzuki Vitary, który występowało także jako Geo Tracker, oraz GMC Trakcer.

Co ciekawe, z powodu opóźnień fabryki w Kanadzie, wszystkie egzemplarze z 1989 oraz niektóre z początku 1990 roku były montowane w Japonii i importowane do Północnej Ameryki. Początkowo w ofercie znajdowało się tylko 3-drzwiowe nadwozie, które występowało jako hardtop oraz cabrio.

Do napędu służył wyłącznie 1,6-litrowy benzyniak R4 produkcji Suzuki generujący 80 KM. Moc kierowana była na 4 koła za pomocą 3- lub 4-stopniowego automatu oraz 5-biegowej przekładni manualnej. W 1995 roku wycofano z produkcji odmiany 3-drzwiowe, które zostały zastąpione dłuższą odmianą 5-drzwiową. Kabriolet nie doczekał się kontynuacji. Rok później silnik został wymieniony na nowszą i mocniejszą 97-konna jednostkę.

W 1999 roku wprowadzono do sprzedaży II generację Trackera. Auto znów bazowało na małej terenówce Suzuki, która jednak na większości rynków znana była jako Grand Vitara. Tym razem jednak już nie produkowano auta ze znaczkiem Geo – zostało ono przemianowane całkowicie na Chevroleta. Stylistycznie auto nabrało nowoczesnych obłych kształtów, co jednak odjęło pojazdowi terenowego wyglądu. Pojazd oferowano zarówno w wersji 3- (również jako softtop) jak i 5-drzwiowej.

Do napędu służyły 4-cylindrowe silniki 1.6 oraz 2.0 generujące odpowiednio 97 oraz 122-130 KM a także 2,5-litrowe V6-ki rozwijające 167 KM. Moc przenoszona była na tylną lub obie osie za pomocą 4-biegowej skrzyni automatycznej lub 5-stopniowej przekładni manualnej.

Produkcja Chevroleta Tracker została oficjalnie zakończona w 2004 roku, choć w Argentynie trwała ona jeszcze 4 lata.

Chevrolet Tracker - generacje

Ikona samochodu

Chevrolet Tracker I (1989 - 1998)

Chevrolet Tracker II (1999&nbsp-&nbsp2008)

Chevrolet Tracker II (1999 - 2008)

Chevrolet Tracker - powiązane artykuły

Materiały Premium

  • Jaka przyczepa na kategorię B?

    Jaka przyczepa na kategorię B? To pytanie zadaje sobie wielu kierowców. Po ostatniej zmianie przepisów mówiących, kto, czym i jaką przyczepę może ciągnąć, komplikacje sięgnęły zenitu. Dane zawarte w dowodzie rejestracyjnym nie pokrywają się z prawnymi ograniczeniami.

  • Silnik 1.6 HDi – poznaj wszystkie wady tego diesla

    Silnik 1.6 HDi to jeden z najpopularniejszych diesli pierwszej dekady XXI wieku. Można go spotkać w kilkudziesięciu autach kilku czołowych producentów – nie tylko francuskich, ale też w Fordach, Mazdach, Suzuki, Volvo, a nawet w należącym do BMW Mini. Nie jest to wyłącznie francuska myśl techniczna, bo w prace projektowe zaangażowana była również firma Ford.

  • Volvo S80 I (1998-2006) – utrzymanie tego auta może okazać się już nieco kłopotliwe

    Trudno już dziś brać ten model pod uwagę w kontekście jazdy na co dzień, no, chyba że uda się znaleźć zadbany egzemplarz z końca produkcji. Ale to już raczej z potencjałem na... youngtimera.

  • Słowenia, Szwajcaria – poradnik wakacyjny

    Słowenia, COVID-19: od 21 lutego, by przekroczyć granicę, nie jest wymagane szczepienie przeciwko COVID-19. Nie obowiązują testy ani kwarantanna. Obowiązuje noszenie maseczek w przestrzeni zamkniętej (np. w punktach handlowych i usługowych, środkach komunikacji zbiorowej, na przystankach, w szpitalach i innych placówkach służby zdrowia, urzędach, muzeach, teatrach, kinach itp.).

  • 10 najgorszych samochodów. Na te używane auta musicie szczególnie uważać!

    Chcesz kupić używany samochód? Uważaj, oprócz pułapek przygotowanych przez nieuczciwych sprzedawców, na rynku nie brakuje też ryzykownych modeli zmagających się z wadami wrodzonymi! Oto 10 najbardziej ryzykownych aut z ostatnich lat.

  • Škoda Superb I (2001-08) – przedliftingowe egzemplarze mogą być już mocno zajechane

    Lata lecą, a Superb kusi wciąż tym samym: dobrą relacją ceny do ilości oferowanego miejsca. Niejeden samorządowiec/polityk szczebla lokalnego mógłby opowiedzieć historię o tym, ile ciekawych rzeczy da się zrobić w przepastnie dużym drugim rzędzie siedzeń...

  • Volkswagen Passat B6 (2005-10) – znalezienie sensownego egzemplarza graniczy z cudem

    Jeszcze niedawno rozpalał głowy kupujących do czerwoności, dziś jego czas powoli mija. Czemu? To kombinacja kilku aspektów, w tym np. znacznego wyeksploatowania wielu egzemplarzy oraz kilku wad wrodzonych.

  • Renault Laguna III (2007-15) – atrakcyjna relacja ceny do wieku

    Lista zalet tego modelu zdecydowanie przyćmiewa jego wady. Zacznijmy od całkiem przyzwoitej trwałości mechanicznej. To może być zaskakujące (szczególnie dla użytkowników Laguny II), ale tu… praktycznie nie ma wpadek! Polecić możemy wszystkie jednostki benzynowe (oczywiście, mamy na uwadze przeciętną dynamikę 1.6). To silniki Renault (1.6 czy 2.0 turbo) lub Nissana (2.0).

  • Peugeot 407 (2004-11) – „407-ka” nie jest autem, które należy do wzorców trwałości

    Polecamy tylko zadbane „407-ki” z końcowych lat produkcji. Ceny takich aut nie są wygórowane. W czym tkwi haczyk? Po pierwsze, nie jest to samochód, za którym ustawiają się kolejki na rynku wtórnym.

  • Honda Accord VII (2003-08) – przed kupnem zalecamy dokładne oględziny podwozia

    Choć ceny Hondy Accord spadły już do poziomu kilkunastu tysięcy złotych (dużo ofert w przedziale 17-20 tys. zł), to nadal w relacji do wieku są wyższe niż u wielu klasowych rywali z wtórnego rynku. Czy to uzasadniony wydatek? W większości przypadków – tak. W końcu rocznik nie jest najważniejszy.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2022 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech